23 marca 2016

baby blue dress


Dzisiaj ujrzycie backstage z najnowszej sesji w moim wykonaniu. Jeśli chodzi o odczucia na ten moment jestem w sumie trochę podłamana, suknia jest cudna, a pogoda strasznie nie dopisała i czas ograniczył się do minimum. Ręce zamarzały, uszy odpadały, a ja miałam wrażenie że modelka za sekundę zamieni się w bryłkę lodu. Dosłownie.. Jednak stwierdziłam że zdjęcia ujrzą światło dzienne i będę się starała jak tylko potrafię żeby efekt końcowy i cała sesja się wam spodobały. Co tu więcej pisać? Suknia prosto z bajki, nowa modelka przed obiektywem i do dzieła! Zostawiam was z najnowszym backstage'm i zmykam przygotowywać sesję do portfolio. 

bezpośredni link do sukienki znajdziecie - TUTAJ

Już to pisałam wiele razy, ale posty gdzie wrzucam swego rodzaju kulisy sesji zdjęciowych, które gdzieś tam wykonuję są jednymi z moich ulubionych na blogu. Dzięki temu mam wszystko ułożone datami i bez problemu mogę znaleźć konkretne zdjęcia z danego dnia. Super sprawa! 

bezpośredni link do sklepu - TUTAJ

Na zeszły weekend miałam zaplanowane 3 sesje i każda zupełnie w innym stylu, formie. Niestety tylko jedna z nich wypaliła. Poniekąd przez pogodę, ale również moje osobiste sprawy. Jednak żyję w nadziei że jak wrócę do Warszawy to ruszam pełną parą i zdjęć będzie mnóstwo! Chcę na 100 procent wykorzystać ten rok, a dlaczego? Dowiecie się tego za jakiś czas. 

16 komentarzy :

  1. Teraz pogoda ma się zmienić, ma być coraz cieplej i słoneczniej. To na pewno uda Ci się więcej takich sesji zrobić i na pewno efekt będzie nieziemski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niczym jakiś Kopciuszek :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:34

    Moim zdaniem modelka kompletnie nie pasuje do takiej kreacji, powinna być dziewczyna bardziej naturalna i delikatna, a zdjęcia byłyby dziewczęce i lekkie :) PS. Te buty miała podczas sesji czy one tylko na tych zdjęciach?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasowała w 100% !!! te buty miała cały czas ;) kurczę, w fotografii właśnie o to chodzi.. aby uciekać od standardów, na tym to właśnie polega

      Usuń
    2. Anonimowy17:00

      Też mi tu coś nie pasuje kurcze :(

      Usuń
    3. ile ludzi, tyle opinii ;) o fotografii można dyskutować zawsze, nawet jak będzie najbardziej idealnie wykonana

      Usuń
    4. Anonimowy14:35

      wiem, ze na tym polega, bo tez troche w tym 'siedze' ;) no ale... jak kto woli

      Usuń
  4. ale cudna ta suknia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta sukienka do takich sesji... piękny kolor! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądasz;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja, to modelka, ja fotografuję

      Usuń
  7. Wow wow i jeszcze raz wow! Ta sukienka jest przepiękna, uwielbiam takie rzeczy. Niebieski kolor to jeden z moich ulubionych, wyglądasz tak delikatnie :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja ;) to modelka, ja fotografuję

      Usuń
  8. Anonimowy22:11

    Przygotowywanie portofolio + masa sesji? Czyżbyś zamierzała zacząć robić coś bardziej profesjonalnego związanego z fotografią?
    Trzymam kciuki żeby wyszło ;)
    Z takim talentem nadajesz się jak mało kto.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:52

    Modelka śliczna, sukienka też, ale buty rzeczywiście psują efekt...

    OdpowiedzUsuń