14 marca 2016

21 Birthday!


Ale się cieszę że 14 marca okazał się być dniem wolnym na uczelni. Pewnie już doskonale wiecie dlaczego.. dzisiaj są moje 21 urodziny! Naprawdę nie mam pojęcia kiedy to minęło. Niedawno byłam przerażona faktem że wybiło mi dwadzieścia, a dzisiaj doskoczyła jedynka. Piszę o tym na blogu tak symbolicznie, bo po prostu taką mam tradycję. Co roku lubię mieć tu zakodowane że właśnie tego dnia dostałam kolejne najpiękniejsze kwiaty świata. Z roku na rok są coraz cudowniejsze. Czy czuję się starsza? Chyba nie. Czuję się całkiem dobrze i życzyłabym sobie takiego samopoczucia każdego kolejnego roku. Tort zjedzony, prezenty są, także spokojnie mogę wrócić do Warszawy.

Nie wiem kiedy ten czas leci, ale cieszę się że to chyba już moje 6 urodziny z wami. Z tego co kojarzę w tym roku blogowi wybiją 1 sierpnia, ale jeśli ktoś z was lepiej się tu orientuje w moich datach, to dajcie znać! Bo jak zwykle nie pamiętam. Jestem w pełni usatysfakcjonowana tym jak wygląda teraz moje życie, no.. może z małymi mankamentami, ale pracuję nad tym. Z góry dziękuję za wszystkie życzenia, telefony, wiadomości i tak dalej. Dziękuję!

29 komentarzy :

  1. Życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:39

    Smacznie wygląda ten tort :)
    Jaki to?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:11

    Kiedy post o ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ustach? będzie ogólnie o kosmetykach, ale to jeszcze trochę :)

      Usuń
  5. wooow, jak dlugo juz blogujesz! Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń!:*

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty, ja też nie czuje się na 21 lat, masakra! : D SPEŁNIENIA MARZEŃ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) Zdrowia, spełnienia marzeń i samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego ! :)
    Pamietam Cię jeszcze z czasów kamerek z Maxem i Dawidem kiedy pojawiłaś sie tam pierwszy raz... ile to już lat ! jejku a ja dalej jestem Twoją wierną fanką i nie mam zamiaru tego zmieniać :) Rób to co daje robisz i nie zmieniaj sie :)
    Raz jeszcze, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:58

    100 LAT! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo zdrówka i spełnienia najskrytszych marzeń! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:40

    Spełnienia marzeń! I żebyś jak najdłużej prowadziła bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego Paula! Coraz większych sukcesów i spełnienia marzeń xx

    OdpowiedzUsuń
  13. W Stanach to już pełnoletność! :D HAPPY B-DAY! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia wszystkich marzeń, szczęścia i spełnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spełnienia marzeń! :* a pamietam jak kończyłaś gimnazjum...:)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, żę akurat na Twoje Oczko miałaś wolne od zajęć :) wszystkiego najnajnajlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego kochana! Żeby nigdy z twojej twarzy nie znikał szczery uśmiech, a radość rozkwitała jak kwiat róży <3

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kwiatki, ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Spóźnione Sto Lat!!!


    Zapraszam do siebie: szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję licze na rew;)
    szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. czas leci jak oszalały, niestety, albo stety :P i spóźnione sto lat! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17:41

    Spóźnione najlepszego ❤😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy18:58

    Wszystkiego najlepszego! :) a mam takie pytanie z innej beczki, w tym roku zdaje maturę i wiem iż studiujesz w Warszawie, a ja zastanawiam się czy złożyć tam papiery i chciałam się zapytać jakie wyniki miałaś z matury? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ma w sumie znaczenia jakie miałam, znaczenie ma do jakiej uczelni chcesz iść, każda ma inne progi ;)

      Usuń
  24. Spóźnione, ale szczere wszystkiego najlepszego! :*
    Jakie piękne kwiaty :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham róże, a te są cudowne! :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistyczna :*

    OdpowiedzUsuń