1 marca 2016

2 lata


Dzisiaj pierwszy dzień marca i jest on dla mnie strasznie wyjątkowy! Dokładnie dwa lata temu zaczęłam najlepszy okres w moim życiu, mój obecny związek. Szczerze mówiąc nigdy w życiu nie pomyślałabym że trafi mi się na drodze ktoś, kogo aż tak bardzo pokocham. Nie chcę tu rozwodzić się nad szczegółami, ale jest nam ze sobą dobrze i chciałabym aby tak było zawsze. Przez te dwa lata bywały i gorsze i złe chwile, kłótnie i sprzeczki, ale także ugody i porozumienia. Wiele się nauczyłam, dużo doświadczyłam i muszę wam powiedzieć że jestem najzwyczajniej w świecie dumna z tego, co zbudowaliśmy. W związku z tym że w tygodniu nie byłoby możliwości spotkać się na dłużej, to stwierdziliśmy że nadrobimy w weekend i tym sposobem miniony piątek i sobotę przeznaczyliśmy na świętowanie naszego małego *sukcesu. Kupiliśmy sushi, które zdarza nam się jeść zazwyczaj właśnie gdy coś świętujemy i całe dwa dni przegadaliśmy. Oglądaliśmy kilka filmów i po prostu cieszyliśmy się swoją obecnością. Mam nadzieję że uszanujecie, że nie mam dużo zdjęć.. po prostu oddzielam niektóre sprawy od bloga, ale żeby nie było aż tak pusto, to mam kilka ujęć naszego wieczoru. Ta namiastka będzie dla mnie świetnym wspomnieniem. 



Może takie spędzanie czasu to nic nadzwyczajnego, ale na prawdę my wiele nie potrzebujemy i jestem w stanie stwierdzić że wystarczyłaby nam po prostu obecność drugiej połówki. To jest dla mnie najbardziej cool i na topie.. to co mam w sercu i co czuję. A dzisiaj spotykamy się jeszcze na kilka godzin by pobyć razem i być może gdzieś wyskoczymy na obiad. Domyślacie się gdzie?

12 komentarzy :

  1. Gratuluję rocznicy! ;)
    Szczęścia i wytrwałości w związku ;*

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:21

    Manekin?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia i wytrwałości w związku. Ja z moim chłopakiem też będę mieć rocznicę, ale w czerwcu 3 lata <3 Do manekina wybierzecie się na obiad ? 3

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, gratulacje! zeby bylo tych lat wspólnych więcej i więcej! /Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, 2 lata to całkiem sporo! Obyście jak najdłużej żyli w takim szczęśliwym dopasowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wam jeszcze więcej szczęścia! Bardzo prosty, ale jaki piękny i konkretny post!
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i życze żeby wasze plany przyszłościowe się spełniły : )

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja Wam życzę wzajemnego zrozumienia i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwałości i szczęścia jakie cię spotkało. Miłość to wyjątkowe uczucie, które należy szanować i pielęgnować. To nie raz czy dwa wzloty i upadki ale to one uczą i umacniają naszą miłość.
    Czas spędzony z ukochaną osobą jest najważniejszy i trzeba cenić każdą sekundę i minutę. Pamiętając w zabieganym świecie, że nic piękniejszego nie ma od prostego spotkania przy kubku kawy z ukochaną osobą itp. :)
    Szczęścia i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:42

    hej Paula! ile tygodni/miesięcy po zdaniu prawka zaczęłaś jeździć sama autem? bez nikogo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed trochę próbowałam, ale średnio szło :( ile po prawku? sama nie wiem, w sumie bardzo lubię jeździć, koło 2 tyg. po zdaniu byłam z kuzynem w Wawie :) byłam też kilka razy sama, a do Wawy mam jakieś 90km

      Usuń