7 lutego 2016

z wizytą w So Sweet Project


Czy macie miejsce do którego moglibyście wracać ciągle? W którym moglibyście przebywać każdego dnia, a właściwie to nie zaszkodziłoby gdybyście siedzieli tam ciągle? Ja mam! Dla mnie takim miejscem, pełnym pozytywnej energii, a do tego słodkich pyszności jest warszawska cukiernia So Sweet Project. Pisałam o tym już nie raz i nie dwa, ale zrobię to jeszcze milion razy. Wszystko co tam jadłam było jak ambrozja.. dosłownie rozpływało się w ustach i nigdy się nie zawiodłam. Podejrzewam, że nawet gdybym wzięła do ust czekoladowe ciasto, za którym raczej nie przepadam to smakowałoby mi mimo wszystko. Rzadko trafiam do miejsc, które aż tak mi się podobają. Uwierzcie że nie polecam tu nic, co nie uderzałoby mnie prosto w serce (w pozytywnym znaczeniu tego stwierdzenia). Każdorazowo kiedy pojadę do dziewczyn, to robię kilka zdjęć. Dzięki temu wiecie na bieżąco chociażby z instagrama czy snapa że się tam wybrałam. Jednak nie obyłoby się bez posta, bo zawsze jestem zaskoczona odmiennością wystroju i pomysłami na słodkości. Przejdźmy już do zdjęć i ostrzegam.. jeśli macie ochotę zjeść coś słodkiego, to lepiej poczekajcie z przeglądaniem posta do momentu kiedy zjecie! 




Oprócz tego że wszystkie ciasta robione są całym serduchem, to jeszcze jak wyglądają.. wybaczcie mi ale nie potrafię tak pójść, zjeść i wyjść. Myślę że żadna moja wizyta w akurat tej cukierni, nigdy się tak nie skończy!

Macie jakieś swoje ulubione kawiarnie lub cukiernie?

10 komentarzy :

  1. o mój Boże :O co za pyszności ja tu widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany - chociaz nie przepadam za słodyczami to tutaj bym... przepadła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne miejsce na tłusty czwartek :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia <3

    ________________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    www.evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy moglabyś mi napisac skad zamowilas ten obraz ze swoim chlopakiem? Bo juz niewiele czasu zostalo do walentynek ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromną prośbę! Moglabys mi napisac skad jest ten obraz z Twoim chlopakiem? Bo juz niewiele czasu zostalo do walentynek :/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale tu dziś słodko ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pyszności, a na dodatek wszystko tak ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń