16 lutego 2016

walentynki na Wąwozowej 4


Jedną z misji jakie sobie założyłam przyjeżdżając na kilka dni do Warszawy, było pojawienie się w So Sweet Project i zrobienie kilku zdjęć w dzień walentynek. Ludzi przewijała się cała masa, co w sumie mnie nie zdziwiło. Wybór był ogromny i jak zwykle miałam na czym zawiesić oko, a wynaleźć coś dla siebie wśród tylu smakołyków graniczyło z cudem. Jednak ostatecznie zdecydowałam się na.. o tym dowiecie się pod koniec posta, a najpierw przejrzyjcie zdjęcia.


Dookoła roiło się od serc, serduszek, pralinek, makaroników.. według mnie efekt końcowy był super i wszystko jak zawsze dopracowane do najmniejszego szczegółu. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji się tam pojawić, to serdecznie zapraszam do Warszawy na ul. Wąwozową 4. To dopiero tam poznacie smak wypieków tworzonych prosto z serca. Polecam uzbroić się w cierpliwość, bo zdjęć będzie dość sporo. 


Ja dla siebie wybrałam bezy w pięknym pudełeczku i dwa kawały ciasta. Mianowicie, napoleonkę i sernik z masłem orzechowym - pycha! Muszę przyznać że nie bez powodu mój snap wariował od wychwalania sernika.. zdecydowanie porwał moje serce i jeszcze nie jeden raz się na niego skuszę. 

15 komentarzy :

  1. mmm przepyszne rzeczy tam są :D

    OdpowiedzUsuń
  2. yummy <3 nie wyszłabym stamtąd, chyba, że portfel odmówiłby mi wcześniej posłuszeństwa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tam ładnie :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wąwozowa to na Kabatach jest ? Mój Wujek mieszka na Kabatach, to może jak będę kiedyś u niego w odwiedzinach to wpadnę do So Sweet Project. Niestety teraz to mam za daleko, bo jestem z Poznania, ale kiedyś na pewno się skuszę :3 Wszystko wygląda naprawdę smakowicie. Wgl jak się dowiedziałaś o tym miejscu ? Ktoś Ci polecił ? Czy przez przypadek się natknęłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to Kabaty ;) sama przez przypadek wpadłam na to miejsce :)

      Usuń
  5. Jadę jutro do Wawy, muszę się tam w końcu wybrać! Lista miejsc do odwiedzenia w stolicy rośnie z każdym tygodniem, chociaż akurat do So Sweet Project planuję pojechać już prawie od roku.
    Ja na te zdjęcia mogłabym się patrzeć i patrzeć, także mi ich ilość nie przeszkadza. To wszystko wygląda tak pyyyysznieeeee *^*
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje zdjęcia ! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia jak zwykle cudne! Szkoda, że ja nie mieszkam w Warszawie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba bym tam oszalała :D/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  10. Jak walentynkowo i pysznie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu widać, że dziewczyny prowadzą So Sweet z pasją! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi narobiłaś smaka na coś słodkiego. :/
    http://ifrit-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń