28 lutego 2016

w kolorze czerwonego wina


Jakie to super uczucie jak się piszę o tym, co się kocha. Fotografia sprawia że czuję się w jakimś stopniu spełniona. Ale o tym prawdopodobnie wiecie, bo przecież czytacie mojego bloga. Muszę wam powiedzieć, że raduję się na samą myśl o wolnym. Nie tylko ze względu na odpoczynek, ale również na to że wtedy mogę spotkać się z moją siostrą i zazwyczaj kończy się jakąś sesją zdjęciową. W te ferie mimo okropnej pogody udało nam się zrealizować tylko dwie. A może aż dwie? Bo skoro pada raz śnieg, raz deszcz, a pogoda wcale nie sprzyja wychodzeniu na dwór, to chyba można to nazwać jakimś tam sukcesem. Suknię miałam w szafie już spory kawałek czasu, ale dopiero niedawno w mojej głowie zrodziła się koncepcja która w jakiś tam sposób mi odpowiadała. I stało się! Długa, przepiękna suknia w kolorze wina wreszcie w użyciu! 


Na zdjęcia nie przypadkowo wybrałam pobliski las. Obydwie z moją siostrą nie mieszkamy daleko od siebie, przez co bez problemu możemy do siebie przyjeżdżać. Jak możecie się domyślać, większość naszych spotkań kończy się sesją zdjęciową. Co do tej konkretnej koncepcji, to suknię widziałam wyłącznie w lesie. W głowie świtały mi obrazki jak z bajki.. i wyszło całkiem fajnie.

suknię znajdziecie tu - TUTAJ


I przy okazji chcę wyjaśnić pewną kwestię. Wiele osób myśli że zdjęcia które tu wrzucam to już oficjalne, jakie powstają przy sesji. Otóż nie! Ci którzy śledzą mnie dość długo wiedzą że takowe zamieszczam na specjalnie do tego przeznaczonej stronie na facebook'u: Paula Mroczkowska | Fotografie i to tam możecie oglądać efekty. To co widzicie tutaj, to tylko lekki przedsmak. 

12 komentarzy :

  1. ale post taki z nuta tajemniczości! Super, podobają mi się zdjęcia w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna sesja, pierwsze zdjęcie niczym kadr z jakiegoś filmu :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ta czerwień z zielenią! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magicznie <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna suknia, bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja bardzo fajna kolor sukienki fantastyczny. Również uwielbiam fotografie i już nie mogę się doczekać wiosny :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Suknia naprawdę cudowna, świetny odcień czerwieni.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:01

    Fajnie się zapowiada :D czekam na więcej zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:03

    Kinga zawsze pięknie wygląda na zdjęciach!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:39

    Uwielbiam Twoje zdjęcia ❤❤

    OdpowiedzUsuń