3 lutego 2016

przegląd herbat


Jako że kategoria herbaciany kącik powstała już jakiś czas temu, to należałoby wrzucić do niej coś nowego. Ostatnio dotarła do mnie paczka z nowymi, nieco kosmicznymi smakami herbat. Od razu powiem, że nie chcę by posty o tej tematyce były czystą reklamą. Chciałabym zaznajamiać was z nowościami w tym temacie, bo wiecie jaką miłością darzę ten rodzaj napoju. Pomyślałam że może oprócz Qbox'ów będę wrzucać także te herbaty, które sama gdzieś wynalazłam i mi zasmakowały. Dobrze wiecie że przewija ich się u mnie dużo. Napiszcie co myślicie, a teraz zabieram was na mini podróż po herbatach!


To że jestem zapaloną wielbicielką herbaty, nie znaczy że jestem w stanie spróbować każdej, jakie się mi pod nos podstawi. Smaki które znalazły się w tych torebkach nie należą do moich ulubionych i nie wiem czy zdecyduję się żeby wypić którąś z nich. Aczkolwiek mimo wszystko dobrze jest mieć świadomość że istnieją tak abstrakcyjne połączenia, że w jednej jest nawet chili! Czyż to nie grzmi okropnie? Haha


A dla tych, którzy nie są świadomi. Qbox, to coś na wzór glossy, czyli pudełkowa subskrypcja. Różnica jest taka że herbatki wysyłane są dużo, dużo rzadziej. Wewnątrz można znaleźć przeróżne herbaty, a dodatkowo jakieś mini gratisy typu zaparzacz. Jak na nałogowego herbaciarza przystało mam ich już dość porządną kolekcję w domu. Więcej na temat QBOX'a dla zainteresowanych: tutaj i dokładniej można się tam dowiedzieć  co właściwie z tym chodzi.


W związku z tym, że herbaty są dla ludzi lubiących ekstremalne doznania, to postanowiłam zrobić małe rozdanie właśnie dla was! Nie wiem jaką ilość herbat rozdam i ilu wygranych będzie. W każdym razie zainteresowani muszą napisać w komentarzu jaką herbatę najchętniej by wypili jeśli mieliby skomponować własny smak. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone! Do dzieła!

28 komentarzy :

  1. Naprawdę dziwne mieszanki, mnie zaciekawiły dwie pierwsze i te na pewno bym wpiła, ale pozostałe trzy.. Nie mam pojęcia czy bym się odważyła.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. obszukałam cały świat w herbacie arbuzowej! nie wierzę, że nigdzie takiej nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu herbatki, zwlaszcza z owocami! Ale wszystkie mnie zainteresowaly - ciekawe i nietypowe smaki :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To coś dla mnie, bo uwielbiam herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc bierz udział w niespodziance :) może wymyślisz coś i akurat Ciebie wybiorę, konkurs się jeszcze nie skończył :)

      Usuń
  5. Anonimowy13:35

    Marchewkowa, bananowa, burakowa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię herbatę zieloną z pigwą i granatem z firmy Big-Active. Ale ostatnio widzę, że tylko są w saszetkach, nie mogę znaleźć liściastych, a już tak samo nie smakuje, gdy jest w torebkach, zupełnie inny smak. A ja lubię poczuć ten aromat, ten zapach herbaty. Właśnie najbardziej lubię zielone herbaty z takimi dodatkami jak pigwa z granatem, z opuncją + mango, z maliną i mango. Najczęściej pijam herbatę zieloną z przeróżnymi nowymi smakami. Ostatnio w internecie rzuciła mi się w oczy niespotykana herbata zielona z kawałkami owoców o smaku flaszowca, pierwszy raz słyszę o takiej roślinie, ale w sklepach nigdzie nie widziałam tej herbaty, a jestem ciekawa jak smakuje. Lubię próbować nowych smaków herbat, a ta herbata może być dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam Big-Active :) i faktycznie w liściach są intensywniejsze i bardziej wyczuwalne smaki :) poluj! może wreszcie się natkniesz

      Usuń
  7. Rewelacja! <3
    Ja również jestem miłośniczką herbat ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale trafiłaś z tematem, właśnie niedawno wróciłam z moim nowym łupem - herbatą o smaku hiszpańskiej mandarynki. Pięknie pachnie i w dodatku zawiera w sobie płatki róży, które tak cudownie się otwierają podczas zaparzania... uwielbiam! :) Ja bym najchętniej wypiła herbatę z kawałkami czekolady i karmelu, takie połączenie musi być pyyyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16:03

    Tez uwielbiam herbatę :) najbardziej lubię połączenia czysto owocowe z nutka ziolowego aromatu. Chetnie polaczylabym smak jagod,malin, z liscmi mięty, melisy i pokrzywy :) pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  10. Znawcą herbat nie jestem lecz lubię odwiedzać herbaciarnię. Zaskakuje mnie w niej dobór składników i połączeń herbat. Zapach i ich aranżacja to jest,to co uwielbiam.
    Najbardziej poznałabym smak egotycznych owoców tropikalnych, które przypominają mi o wakacjach i słonecznym beztroskim czasie. Herbaty egzotyczne dodały to orzeźwienie i rozkosz dla podniebienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:08

    Mango, marakuja, malina <3
    aga11284@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij mi dane do wysyłki na email: paula.mroczkowska@spoko.pl z dopiskiem w tytule (2)

      Usuń
  12. Asszi19:58

    Najprzyjemniej byłoby wypić herbate przypominającą smak dzieciństwa... babci maliny z ogródka, zapach mięty przy hamaku, czereśnie sąsiada, agrest przy studni, najlepsze na świecie bułeczki z jabłkami z mini sadu na wsi, czekotubki, gumy w których były pierścionki, dżem mamy z jagód, pierwszy zjedzony arbuz przywieziony przez wujka, aromatyczne zioła suszone nad piecem, przeciery z owoców, zapach lasu kilka kroków od domu oraz zapach morza nad które zostałam zabrana jako mała dziewczynka i tak dalej... ahh

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie odnośnie tego 'obrazu' z Twoim chłopakiem. Gdzie można takie cos zrobic? :) niedługo walentynki i myślę, ze byłby to dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie o tym post :) już niebawem więc wyczekuj

      Usuń
  14. Uwielbiam egzotykę wiec moja herbata byłaby pełna owoców, koniecznie granaty, pomarańcze, mango.. może kokos? Idealna herbata to taka, która mogłaby zastępować mi poranna kawę na pobudkę. Herbata idealna do wypicia w pierwszych wiosennych(tak wiosennych, mimo ze dopiero luty, ja już czuję wiosnę) promieniach słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też już czuję wiosnę! :) i tęsknię za nią..

      Usuń
  15. Uwielbiam połączenie maliny i żurawiny. czasem z nutką mięty. dodaje orzeźwiającego smaku. Jestem miłośniczką herbat, ale do Ciebie to mi jednak bardzo daleko :) :) ale uwielbiam kiedy w szklance pływają liście albo zasuszone owoce. nie dość że pięknie wygląda, to jeszcze lepiej smakuje i pachnie :) a ostatnio dorwałam w Biedronce wspomnianą przed chwilką malinowo żurawinową herbatę. Baaardzo polecam. :) a co do chili ? Czemu by nie spróbować ? hehe :) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij mi dane do wysyłki na email: paula.mroczkowska@spoko.pl z dopiskiem w tytule (3)

      Usuń
  16. Ja uwielbiam eksperymentować ze smakami, łączyć swoje przeciwieństwa :D według mnie najlepszym połączeniem smaków jest, połączenie smaku słodkiego ze słonym ! :D z chęcią sięga po różne produkty o takim połączeniu, dlatego jeśli bym sie spotkała z taką herbatą np o smaku "czekolady i soli" / "karmelu i soli "na pewno musiała bym ją mieć w swoim kąciku herbacianym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij mi dane do wysyłki na email: paula.mroczkowska@spoko.pl z dopiskiem w tytule (1)

      Usuń
  17. Moja herbatka składała by się z mango, melona, brzoskwini, granatu i nutki mięty. Połączenie dość szalone, ale mogłaby być dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij mi dane do wysyłki na email: paula.mroczkowska@spoko.pl z dopiskiem w tytule (4)

      Usuń
  18. Uwielbiam herbaty, szczególnie smakowe :D
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham herbaty !!! Świetny post :*
    Pozdrawiam :* Zapraszam do mnie http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń