22 lutego 2016

moja kolekcja szali


Jeśli czytasz mnie już jakiś czas, to na pewno wiesz, że kocham szale. Wszelkie wzory, kolory, wielkości, materiały. Przebieram w nich jak w świeżych bułeczkach i gdy tylko coś nowego pojawi się w sprzedaży, muszę zawiesić na tym swoje oko. Nie od zawsze towarzyszyło mi to szaliko-uwielbienie. Mogę się nawet pokusić że od niedawna uwielbiam się nimi opatulić. Nie dość że ciepłe, to fajnie dopełniają outfit. Dzisiaj chcę wam zaprezentować moją pokaźną kolekcję. Robię to dopiero teraz bo chciałam je wszystkie zebrać żeby niczego nie omylić. Już nie jeden raz pisałam o tym, że według mnie chińskie strony są super opcją na wybranie szala idealnego. Wybór jest ogromny! Dlatego też dam wam tyle linków ile będę w stanie, a dla tych, które kupiłam sama dopiszę skąd je mam. 



linki: (tutaj),(tutaj),(tutaj),(tutaj),(tutaj),(tutaj
Niestety reszty linków nie pamiętam, bądź nie ma już ich na stronach. A dodatkowo: czarno-szary (C&A) // szaro-biały (dostaniecie w Zarze)


W momencie kiedy miałabym wybrać moje ulubione, zdecydowanie będą to dwa jednolite, które widać powyżej. Szczególną miłością obdarowuję ten szary. Materiał może nie jest jakiś najprzyjemniejszy, ale i tak super się sprawdza. 


To druga część moich ulubionych okryć na szyję. Jedno z nich stanowi pewnego rodzaju pelerynkę i jest straszliwie cieplutkie. Myślę że muszę się trochę uspokoić i przestać ciągle je dokupować, bo i tak zawsze mam problem który założyć. Stwierdziłam że może zrobię jakąś wyprzedaż szalików. Niektóre z nich po prostu zalegają w szafie, a może znalazłby się ktoś kto by je przygarnął.


10 komentarzy :

  1. Również uwielbiam szalę <3 Najbardziej długie i cieplutkie, żeby móc nie opatulić fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te w tonacji szarej bardzo mi przypadły do gustu :) ..spoko ich masz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja! Uwielbiam wszelkiego rodzaju szale i apaszki ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:48

    Paula stresowałaś się przed egzaminem z prawka? Dużo robiłaś testów i czytałaś książke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorzej stresowałam się przed praktyką :) post o moim prawku znajduje się gdzieś tu na blogu ;) możesz poszperać w kategoriach, a jeśli chodzi o czytanie i testy, to zrobiłam tego masę ;)

      Usuń
  5. Jejku, ile szalów, ja w sumie mam tylko 2, skromnie :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam szale! Chociaż pokaźniejszą kolekcją są kominy, też cieplutkie i fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nigdy nie byłam do końca przekonana do szali i nadal nie pałam do nich miłością. Najbardziej nie lubię ich za to, że elektryzują włosy. Ale Twoja kolekcja jest cudowna, jeśli chodzi o wzory i kolory :)
    Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, żę lubisz kratę - duzo jej tu, a mimo to roznorodnie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń