14 lutego 2016

kwiatowy klasyk


Kocham tulipany? A może jesteś miłośniczką żonkili? Ewentualnie uwielbiasz margerytki? Owszem, każdy ma inny gust, ale nie wierzę że są kobiety które nie kochają czerwonych róż! Według mnie jest to klasyk nad klasykami, taki typowy wybór mężczyzn. Czerwony kolor sam w sobie jest romantyczny, a jeśli dodatkowo podarujemy go w formie kwiatka - zadowolenie u kobiety gwarantowane! Dlatego mężczyzno.. jeśli zastanawiasz się nad tym jaki kwiat wybrać na walentynki (czy każdą inną okazję) mówię Ci, kup róże! A właśnie, święto zakochanych. Co to właściwie jest? Pewnie nie będę wyjątkiem jeśli powiem że dla mnie to dzień jak każdy inny. Ale nie do końca tak jest. Możemy się bronić rękami i nogami, ale jeśli nasza druga połówka chce sprawić uśmiech na naszej twarzy, to tak czy siak coś nam podaruje. A my w takiej sytuacji nie możemy postąpić inaczej i odwdzięczamy się pięknym za nadobne. I świadomie czy nie w ten właśnie sposób stajemy się osobami obchodzącymi walentynki. Pamiętam jak w czasach gimnazjum dawaliśmy sobie nawzajem kartki i wstydziliśmy się osób dla których je napisaliśmy. Ten dreszcz emocji.. 




Prostą sprawą jest że w momencie kiedy mamy swoją drugą połówkę ten dzień nabiera dla nas większego znaczenia. Siłą rzeczy, jeśli wszyscy tak bardzo chwalą się tym co dostali, a my nie mamy gorzej to również wrzucamy swoje trzy grosze do tego dnia. Mój chłopak dostał ode mnie podarunek, a ja zostałam z rana obdarowana pięknymi czerwonymi, grubo ciachanymi różami, których z resztą jestem ogromną fanką. Do tego nie zabrakło moich ukochanych słodkości. Raffaello i kinder niespodzianka to moi ulubieńcy. On o tym doskonale wie i trafił w samo sedno - sprawił uśmiech na mojej twarzy!

A jak wasze walentynki? Obchodzicie ten dzień, czy raczej stoicie z boku? Co najbardziej lubicie dostawać? 

20 komentarzy :

  1. Jasne, ze obchodzimy! W tym roku jedna z nas wpadła na dosyć oryginalny pomysł i stworzyła dla swojego chłopaka własny projektor, którego sama stworzyła z telefonu, lupy i białego tła do studia fotograficznego. Przygotowała również papierowe pudełeczka na popcorn, bo popcornu podczas filmu nigdy za wiele! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam walentynki, wystawy sklepowe tez. Taka komercha ze mnie, ale nic na to nie poradzę. Ja widzę się dziś ze swoim chlopakiem w pracy, niestety wczesniej nie mamy możliwości, ale i tak bardzo lubię ten dzien :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękny bukiet czerwonych róż. Tylko pozazdrościć takiego mężczyzny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię dostawać kwiaty i oczywiście słodycze <3 Uwielbiam róże, każdego koloru, ale moje ulubione tą herbaciane :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej w walentynki przyglądam się zakochanym parom, ale jeśli już miałabym coś dostawać od tej drugiej połówki to przede wszystkim słodycze, bo ubóstwiam, a na kwiaty to ja uczulona jestem, więc wolę dostawać coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:35

    Paula powiesz co podarowalas swojemu chłopakowi? Ja że swoim chłopakiem będziemy obchodzić w przyszły weekend przez chorobę.Piękne kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś słodkiego :) nie szalejemy z prezentami w walentynki

      Usuń
  7. kocham róże ale nigdy ich jeszcze nie dostałam heheh Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam każde kwiaty, a róże już w szczególności! Cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na każdą okazję dostaję od chłopaka ogromny bukiet czerwonych róż, ale ostatnio zachwycałam się tulipanami na wystawie jednej z kwiaciarni, mój chłopak chyba odebrał to jako aluzję i dziś dostałam tulipany. ;D Jakaś odmiana od czasu do czasu przyda się każdemu. Ale masz rację, róże to klasyk, który osobiście uwielbiam! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh Raffaello, jakie ono jest przepyszne ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej lubię goździki, ale piękną, czerwoną różą oczywiście też nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie :-) czerwone roze maja moc!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie i mojego chłopaka dzieli spora odległość więc nie bardzo mamy jak świętować. Co lubię dostawać? Dla mnie największym prezentem jest obecność chłopaka, ale różami czy tulipanami bym nie pogardziła :)
    Pozdrawiam, hmuoyevol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Raffaello <333333333
    Zapraszam do mnie ionlycomehereafterdark.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Róże piękne i zdjęcia też piękne : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23:18

    hej Paula! mam takie pytanie, czy jeśli dziewczyna zaczyna rozmawiać z chłopakiem a on przestaje się odzywać powinna się niego starać? napisać czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem uczuciowym doradcą, ale według mnie nie powinna :)

      Usuń
  17. Haha, to ja chyba jestem wyjątkiem ;) Nie lubię czerwonych róż, jak dla mnie są zbyt przereklamowane. Za to kocham białe róże, są przepiękne i takie subtelne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiatki zawsze najlepsze. :)
    http://ifrit-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń