11 lutego 2016

Jak zachować zdjęcia?


Nie trzeba na co dzień zajmować się fotografią, żeby temat tego jak zdjęcia właściwie można przechowywać, nas zainteresował. Pewnie domyślacie się że w moim pokoju jest milion ramek, kolaży i projektów, które leżą i czekają na wolną ścianę. Owszem. Jest kilka takich. Ale oprócz tych standardowych sposobów na chowanie zdjęć w album, mam dla was trochę nowych! Cieszę się ze fotografia rozwija się w tę stronę, że już nie tylko na papierze mamy do czynienia ze zdjęciami. Dzisiaj chciałabym wam pokazać jak w fajny sposób można kogoś zaskoczyć i moim skromnym zdaniem jednocześnie zachwycić! 



Nie oszukujmy się. Każdy ma w swoim domu album ze zdjęciami. Wewnątrz znaleźć można nasze fotki za dzieciaka, w tym również nagie.. a jeśli dobrze się postaramy to wygrzebiemy też młode lata naszych rodziców. Według mnie super sprawa, szczególnie te stare zdjęcia robione na czarno-biało. Magia! Szkoda że obecnie ludzie już od tego odchodzą i ze świecą szukać analogów. Pierwszą formą jaką postanowiłam dla siebie stworzyć jest album, ale nie taki zwyczajny. Od jakiegoś czasu rozglądałam się za idealnym dla mnie, a że śpieszno mi nie było to cierpliwie czekałam aż natknę się gdzieś na swój wymarzony. I tak się też stało. Co jakiś czas robię sobie wycieczkę po pepco, kik'u i innych tego typu sklepikach. Swój trafiłam w pepco i z tego co pamiętam wyniósł mnie koło 20zł. 


Wewnątrz znajdują się strony wypełnione błękitnym wzorem, a każdą ze stron oddziela cieniutka, pergaminowa zakładka. Super sprawa. Co z tym właściwie zrobię? A no bardzo dużo! Mam zamiar stworzyć wyjątkowy dla mnie album, gdzie sama będę doklejała każdą jego część. Powyklejam daty, miejsca.. dolepię naklejki, wzory. Jestem w trakcie zbierania materiałów do tego cacka i systematycznie mam zamiar powiadamiać was o postępach procesu mojego tworzenia, który prawdopodobnie będzie długotrwały, ale owocny - mam nadzieję! Przyznam wam się że zawsze gdy o tego typu albumie myślałam, w mojej głowie wyglądał on dokładnie tak jak ten który udało mi się dostać.


Teraz przejdźmy do nieco mniej kultywowanego sposobu zachowywania zdjęć. Aby uzupełnić nieco mój wyżej ukazany album, zamówiłam kwadratowe druki z instagrama. Dlaczego? Zdjęcia które tam zamieszczam są dla mnie w pewien sposób wyjątkowe, wybrane. Toteż chcę je mieć na zawsze, a nie póki mam instagram. Swoją drogą ta aplikacja też jest fajną opcją na mini pamiętnik. Ale według mnie nie ma to jak namacalne pamiątki. Tego nikt nam nie zabierze, nie usuniemy przez przypadek, a hasło nam nie wypadnie z głowy. Wspaniale! 


Stron które oferują nam takie super pamiątki jest coraz więcej, ale ja zawsze zamawiam na mojej ulubionej, zaufanej i ukochanej: projektogram.pl POLECAM! Super kontakt ze sklepem, wszystko przebiega mega sprawnie i nigdy się nie zawodzę! Jak zauważycie zdjęcia są trochę większe niż te, które gdzieś tam w przeszłości pokazywałam, ale bardzo się cieszę! Fajnie pomogą ozdobić niektóre strony mojego albumu.

kwadratowe druki <tutaj>


Lubicie spać? A co wy na to, gdybyście codziennie mogli budzić się z głową w waszych ulubionych zdjęciach? I to dosłownie! Kolejnym super pomysłem są wybrane przez was zdjęcia wtopione w przytulną poduchę! Ja swój projekt stworzyłam sama. Sama wybrałam zarówno zdjęcia, jak i napis. Nie spałam na niej jeszcze, bo najzwyczajniej w świecie mi szkoda. Aczkolwiek za każdym razem gdy na nią spoglądam jest mi ciepło na sercu! I tutaj znowu posłużę się tym co wyżej, bo poducha również zamawiana była na projektogram.pl 

przytulna poducha <tutaj>


Ostatnia rzecz o której chciałabym napisać, to coś co totalnie mnie zauroczyło i co najbardziej na świecie polecam. Mój chłopak też jest zachwycony i póki co nie znalazłam jeszcze na to miejsca, ale myślę że zostawię to do mojego przyszłego mieszkania. W moim malutkim pokoju nie mam już możliwości by powiesić..


Ten przepiękny obraz na płótnie.. jak możecie zauważyć jest ogromny! Pokazywałam go trochę na snapie i wiele, wiele osób pytało mnie skąd, skąd, skąd. Więc ugaszę już wasze pragnienie tej wiedzy i ogłaszam, że to cudo zamówiłam na stronie: TUTAJ z której już wcześniej miałam okazję wybrać kilka rzeczy. Jak najbardziej polecam. Osobiście nie widzę go na żadnej ścianie w moim pokoju, ale coś wymyślę. Obecnie stoi w opakowaniu po to by się nie brudził i nie kurzył. 

Co myślicie o moich sposobach na zachowywanie ulubionych fotografii? A może wy macie mi coś do polecenia? Jakie są wasze triki? 

24 komentarze :

  1. Taki obraz jest genialny, zreszta wybrałas bardzo fajne zdjęcie, bo jak pisałam, kojarzy się z okładką filmową haha :D ja mam strasznie mały pokoik, wiec zdjec u mnie nie ma az tak dużo, dlatego podoba mi się pomysł z poduszką..ona będzie mi pasowała do pokoju :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:15

      Rzeczywiście ;)Dopiero to zauważyłam... "Wciąż ją kocham" <3

      Usuń
  2. Naprawde Mega! Super sposób na przechowanie wszystkich zdjęć ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co chwilę wywołuje jakieś zdjęcia, a wciąż poszukuje tego idealnego albumu. Mam nadzieję, że wkrótce go znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuudowny post, piekne zdjecia. Bardzo mnie zainspirowalas. 💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam wywoływać zdjęcia są świetną pamiątką ostatnio także zastanawiałam się nad zakupem tego albumu ale troche szkoda mi zdjęć żeby je przyklejać. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo moja przyjaciółka ma urodziny i ta poducha to świetny pomysł, dzięki :D

    Konkurs - klik!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. To ostatnie zdjęcie jest cudowne i kojarzy mi się z filmem "Wciąż ją kocham". Cudo! Ja zdjęcia wywołuję systematycznie, bo to fajna pamiątka i zdecydowanie lepsza forma niż trzymanie ich na laptopie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obraz rewelacyjny! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:29

    Jaką czcionkę masz w tytule postów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:49

      Odpowiadasz na komentarze czytelników? ;p

      Usuń
    2. owszem, ale nie pamiętam, a nie mam możliwości na tę chwilę tego sprawdzić

      Usuń
    3. Anonimowy22:49

      Paula jak zrobiłaś napis na poduszce w jakim programie ?! Proszę pomoż mi

      Usuń
    4. z tego co pamiętam, to automatycznie na stronie u nich się to robi ;)

      Usuń
    5. Anonimowy12:35

      Dziękuję Ci bardzo za pomoc. Świetna jest ta poduszka :).

      Usuń
  10. Ja właśnie muszę powywoływać zdj. z moimi przyjaciółmi, z chłopakiem i wiele wiele innych zdj. bo zawsze mi się coś usunie na komputerze i potem nie mam tych zdj. a album to świetna sprawa na wspomnienia, nic się nie usunie, nie zginie i to świetna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy zobaczyłam, że robisz taki album od razu na myśl przyszedł mi scrapbooking lub też Project Life. W necie można sporo o tym poczytać. Myślę że to by mogło cie zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam o tym, nie lubię wyzwań tego typu, wolę robić wszystko po swojemu i w czasie jaki dla mnie będzie odpowiedni :) ale fajny pomysł

      Usuń
  12. świetny pomysł z tymi zdjęciami,też byłoby mi szkoda spać na tak pięknej poduszcze :) to duże zdjęcie przecudowne <3
    muszę koniecznie skorzystać z Twoich pomysłów :)

    zapraszam do mnie,dopiero zaczynam
    malinkaaaaaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszka jest genialna, na pewno wykorzystam ten pomysl na prezent! :)
    Idealne zdjecia wybralas na ten obraz, jest takie slodkie :D. W ogole wygladacie na super pare!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14:16

    Do tego albumu zwykłym klejem zdj przyklejasz? Bo zastanawiam się czy nie będą się odklejac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpewniej taśmą dwustronną ;) ale jeszcze nie wiem bo go nie zaczęłam

      Usuń
  15. Wow, jutro lecę do Pepco i kupuję to cudo! Mam nadzieję, że coś jeszcze dla mnie zostało.

    ___________
    www.whodoes-itcare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie to wszystko przepiękne! <3 Ja ciągle wywołuje zdjęcia i oklejam nimi cały swój pokój (szczerze to już nie mam miejsca, ale cii) :D
    http://ifrit-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń