9 lutego 2016

forest smell...


Któraś z czytelniczek zwróciła mi ostatnio uwagę, że zaczęłam pisać tytuły postów po polsku. To nie jest tak że sobie ustalam w jakim języku tym razem będę pisać, to wychodzi zupełnie spontanicznie, nie specjalnie zwracam na to uwagę. Wczoraj udało mi się pojechać do brata. Sprawdzałam jak idą mu remonty pokoju, a przy okazji wyrwałam go na spacer po lesie. Przy okazji zrobiliśmy kilka zdjęć. Myślę że ci, którzy są ze mną naprawdę długo, skojarzą to miejsce. Moje dawne posty często ujawniały to miejsce. 


szalik - TUTAJ // kurtka - TUTAJ // torebka - C&A // sweter - TUTAJ // spodnie - PULL&BEAR // buty - Reebok ventilator hexalite coral glow

Wiem że niektóre osoby interesują się tym co noszę. Dlatego uprzedzając pytania i wasze wątpliwości stwierdziłam że podpiszę każdą część ubrania.


Bardzo cieszy mnie wasza reakcja na często dodawane posty. Coraz więcej osób nie tylko tu wchodzi, ale również się udziela! Super. Chcę głównie sobie, ale poniekąd także wam udowodnić że jeśli mnie tu nie ma, to nie dlatego że nie chcę bądź mam mojego bloga gdzieś. Za każdym razem kiedy dodaję kolejnego posta, nie mogę się doczekać aż zrobię to po raz kolejny. Ah, jak ja to kocham! Dziękuję wam za aktywność i to że ze mną jesteście. 

13 komentarzy :

  1. Ja uwielbiam Twoje posty! Fajnie piszesz,a zdjęcia są genialne! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pozytywne zdjęcia :D
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:25

    Super że posty są tak często ! 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle co to za różnica w jakim języku są tytuły? Ważna jest treść posta! Świetne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kojarzę to miejsce! Chyba już naprawdę długo tu jestem :D masz bardzo ładną torebkę :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23:00

    Zdecydowanie częściej powinny pojawiać się tutaj Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiadomo, nie zawsze masz czas na dodawanie notek i my to rozumiemy :). Snap jest takim dopełnieniem bloga, a tam na brak twojej aktywności nie możemy narzekać i to jest super :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ladne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:04

    super, ze tak wyglada teraz blog <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy00:49

    ja wchodzę juz tutaj hmm pamiętam ze rok w ktorym bylas w Hiszpanii byl juz rokiem odwiedzania Twojego bloga, wiec troszkę czasu upłynęło, rob dalej to co robisz i takie zdjęcia jakie robisz a nawet i lepsze a ludzie zawsze będą tutaj zaglądać, pozdrawiam i miłego wypoczynku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny szalik oraz buty! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15:11

    Świetny szalik <3 <3

    OdpowiedzUsuń