4 lutego 2016

dzień z życia.. i sposób na nudę


Nie wiem jak wy, ale ja kiedy się nudzę staram się znaleźć sobie zajęcie, które nie dość że zabije niepożądany czas, to do tego sprawi trochę przyjemności. Dla mnie tym sposobem jest po prostu wycieczka po IKEI. Tłumaczyć raczej nie muszę i chyba każdy wie o czym piszę. Uwielbiam wszystko co piękne, lubię dekorować wnętrza i cieszyć oko nowym zakupem do mieszkania. Dlatego było to miejsce zapisane przy pierwszym punkcie na mojej liście. Bywam tam dość często i jeśli ktoś stale mnie obserwuje to wie, że nie wychodzę bez wieszaków i świeczek, bo to jest taki mój mały must have. Nie wiem czemu do tej pory nie założyłam sobie tam karty, bo bardzo się opłaca. Na szczęście ostatnim razem trafiłam na przemiłą kasjerkę i sama wytłumaczyła mi co zrobić żeby mieć swoją kartę i przy tym fajne produkty za niższą cenę. Skorzystałam. Bo bywam. W dzisiejszym poście, tak jak sobie tego wszyscy życzą kolejny lifestyle, taki jakby dzień ze mną, chcę oprowadzić was po sklepach. 

Ten sklep strasznie mnie inspiruje i mimo że wystawa jest od długiego czasu taka sama, to zawsze lubię ją oglądać. Trafiłam też na kilka promocji i jak nigdy prawie nie było tam ludzi. Dzięki temu swobodnie i spokojnie mogłam obejrzeć wszystko na co miałam ochotę popatrzeć. Zazwyczaj moja wyprawa kończy się zejściem na dolną część i wzięciem tego po co przyjechałam, po czym w nadziei na krótką kolejkę zaczynam kurs do kasy. Tym razem było inaczej! 


 Stąd też pomysł na posta i dość ogromna ilość zdjęć. Fakt że przez nagrywanie snapów i cykanie fotek wszędzie byłam dwa razy dłużej, ale chciałam pokazać wam jak wygląda jeden dzień spośród wszystkich spędzony w stolicy. Poniżej zdjęcia z Tk Maxx i innych sklepów. I jeszcze coś! Kupiłam lakier z W7, które ujrzycie gdzieś poniżej i ostrzegam - nie kupujcie go! Jest okropny.. zmazuje się po kilku godzinach czekania aż wyschnie, nawet top nie pomaga. Porażka! Przepraszam za pomyłkę, mistrzem w kosmetykach nie jestem - okazało się że mój "lakier", to płynny produkt do rozświetlania twarzy. Brawa dla mnie..

Staram się nieco poprawić aktywność na blogu, ale jestem w trakcie sesji czy egzaminów jak kto woli. Jutro ostatni test i jadę do domu! Zaczynam wolne. A jak u was? Macie ferie czy może też zmagacie się z egzaminami?
 

15 komentarzy :

  1. Anonimowy16:28

    Ale jazdaaa! Szkoda, że ja mam tak daleko do ikei, bo również lubię tam "połazić" :)
    Co do ferii, to tak, ferie trwają a lenistwo coraz bardziej daje w kość! :D
    Ściskam cieplutko i pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna kuchnia ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze 4 egzaminy :( 11 lutego ostatni. Jak wszystko zdam to mam 1,5 tyg.ferii jak nie to,niestety do domu pewnie przyjadę dopiero na Wielkanoc. :/ bo studiuje w Poznaniu, a mieszkam na Mazurach, więc za często w domu nie bywam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja póki co zmagam się ze szkołą...ale jeszcze tydzień.
    Niestety nie bywam często w ikei, bo mam dosyć daleko, ale tez zawsze gdy tam jestem to kupuję świeczki. Ale zauważyłam, ze w Warszawie jest więcej zapachów :(/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :)
    Powodzenia jutro!

    ________________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zmagam się z dyplomem, aneksem, maturą i zajęciami przygotowawczymi na studia, masakra... powodzenia na egzaminach! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz radę! ja już po egzaminach.. wszystko zaliczone bez poprawek ;)

      Usuń
  7. Anonimowy23:28

    dzięki Paula za posta :)
    miło widzieć, że starasz się dla swoich czytelników
    jeden uśmiech na pewno wywołałaś, super się czytało tę notkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety ikea mam daleko od siebie i potrzebowałabym dużo czasu żeby się do niej dostać. Oczywiście nie wykluczone, że się wybiorę, ale to może na ferie :D
    Pauuls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne znajdziesz coś dla siebie ;) nigdy nie wychodzę stamtąd z pustymi rękami

      Usuń
  9. Rewelacyjne są te rzeczzy! :D
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:02

    Zazdroszczę, że masz tak wszystko na miejscu ;) Nie wiesz może na jakiej str internetowej znajdę album ze zdj coś takiego jak pokazywalas ostatnio na snapie? Niestety mieszkam w małym mieście i są tu tylko albumy typu komunijne.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, myślę że zacznij od allegro :)

      Usuń