17 stycznia 2016

zimowa pielęgnacja!


Styczniowe pudełko beGlossy otrzymało nazwę "zimowa pielęgnacja". Każda z nas otrzymała 5 produktów, w tym 2 pełnowymiarowe. Wydaje się że to idealny moment na głęboką pielęgnację ciała, bo na dworze właśnie ukazała się zima! Dodatkowo wewnątrz różowego box'a znalazłam lakiery Semilac, które z resztą (powiem wam w ukryciu) zawsze miałam ochotę wypróbować. W moje ręce trafiły kosmetyki, które ponoć mają pomóc mi pięknie przetrwać zimę. Jestem bardzo ciekawa z którym z produktów bardziej się zaprzyjaźnię? Kto wie, może kryje się pośród nich jakaś konkretna perełka.. 




Naobay zostało uznane jako produkt wyjątkowy w tej edycji pudełek. Osobiście kojarzę że miałam już z nim do czynienia pod prysznicem, ale nie porwał mnie jakoś specjalnie. Zobaczymy zatem jak będzie z kremem, który ujrzycie poniżej. Jeśli ktoś byłby zainteresowany subskrypcją pudełek, na które według mnie warto zwrócić uwagę, zapraszam na stronę beglossy.pl po więcej szczegółów. 



Płyn micelarny z Garniera bywa w moich rękach dość często. Malować się nie lubię i robię to sporadycznie, ale lubię czasem przetrzeć nim twarz ot tak! Cieszę się że dostałam malutką buteleczkę, dzięki czemu zawsze będę mogła wrzucić ją do torby czy kosmetyczki i nie zajmie dużo miejsca. Jak się skończy to mam zamiar przelewać sobie z dużej butelki do tej mniejszej. Myślę że to jedna z bardziej trafionych rzeczy jakie kiedykolwiek znalazłam w pudełku glossy, a jak wiecie otrzymuję je już bardzo, bardzo długo i z zawartością bywa różnie.

Co myślicie o kosmetykach? Używałyście któregoś z nich? Jakie są wasze opinie? 

22 komentarze :

  1. Uwielbiam ten płyn od Garniera! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używałam żadnego z wymienionych :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:12

    Świetny post! Jednak bardzo tęsknie za Twoimi postami wcześniejszymi :) Nie mówię, oczywiście, ze te są złe. Po prostu posty sprzed kilku lat były jak dla mnie ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w stanie poniekąd to zrozumieć, ale ja dojrzewam, wszystko się zmienia, moje życie się zmienia i już nie jestem szaloną nastolatką, która robi zdjęcia wszędzie gdzie się pojawi, bo najzwyczajniej w świecie nie mam takiej możliwości :) aczkolwiek czasem posty takie jak kiedyś, czyli typowy lifestyle się pojawią

      Usuń
    2. Anonimowy16:16

      W sumie to masz rację Paula, i również jestem w stanie to zrozumieć! Twojego bloga nie przestane czytać, nie ma nawet takiej możliwości!!! Ponieważ każdy Twój post ma w sobie "to coś"! I chyba już na zawsze, bedzie moim ulubionym :)

      Usuń
  4. Nie używałam żadnego, ale sama zastanawiam się nad zamówieniem tego pudełka :)
    Za to garnierowy płyn micelary jest podobno super!
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam to pudełeczko, uważam że jest świetne. :)
    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tylko uzywam tego plynu z Garniera i jest on jednym z moich ulubionych :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbowałabym te lekiery Semilaca ;) oraz produkty do pielęgnacji stóp ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:15

      A co ty stopy lubisz czy co

      Usuń
  8. Słyszałam, że tonik od Garniera jest bardzo dobry, oczyszcza skórę, nawilża i łagodzi niedoskonałości. Sama nie używałam ale po dobrej recenzji, którą przeczytałam zastanawiam się nad wypróbowaniem tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ten płyn od Garniera:)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:18

    Nie masz racji że jesli są kategorie to jest ciekawiej bo ciągle dodajesz tylko te glossy boxy, a nie ma nic nudniejszego. Chyba nie zakładałaś kosmetycnego bloga..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ty piszesz, haha.. nie dodaję tego ciągle, weź dokładnie przejrzyj bloga, a wtedy się udzielaj ;)

      Usuń
  11. Anonimowy19:20

    znowu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam cere mieszana (kiedys tlusta) i nigdy nie moglam dobrac odpowiedniego produktu do zmywania makijazu. Wlasnie na Twoim blogu przeczytalam o tym plynie z Garniera (ale w innej notce) i postanowilam go zakupic (tym bardziej, ze wiekszosc wychwalala go pod niebiosa!). Jak dla mnie mistrz (i to nie drogi!)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy00:29

    Ciekawe ktore sie sprawdza :). W ogole to super pomysl z pokazywaniem zakupow na snapie! Moge sie jakos zainspirowac, w ogole to masz moze jakies sprawdzone przepisy na sniadania i obiady? Bo juz mi sie pomysly koncza..
    P.s. ja uwazam, ze twoj blog teraz jest lepszy niz kiedys, co prawda rzadziej piszesz, ale posty sa bardziej przemyslane. A dopelnieniem jest snapm gdzie mamy cie na codzien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe że kiedyś jakieś podam, ale nie znam zbyt wielu :)

      Usuń
  14. Anonimowy11:20

    A ja uważam, że blog jest teraz lepszy pod tym względem, że posty są bardziej przemyślane. No i snap bardzo na plus. Uwielbiam jak pokazujesz zakupy, zawsze się czymś zainspiruję! :) Może pokażesz jakieś swoje pomysły na obiady i śniadania? Mam z nimi spory problem, nigdy nie wiem co zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery są ok. Testowane.. reszty nie..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie się podobają posty z BeGlossy. Mnie samej na tę chwilę nie stać na subskrypcję, a własnie dzięki takim postom wyłapuję produkty, które potencjalnie mnie interesują i jestem skłonna kupić. Nie rozumiem pretensji.

    _____________________________
    www.whodoes-itcare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń