28 stycznia 2016

w pogoni za idealnym uśmiechem (część 1)


Nie wiem jak wy, ale ja lubię często się uśmiechać! Myślę że zęby poniekąd są wizytówką człowieka i powinniśmy szczególnie starannie o nie dbać. Żeby skorygować szczękę miałam okazję nosić aparat, ale odkąd się go pozbyłam zęby zdążyły już ładnie "potańczyć". Ale nie w tym rzecz, bo o kwestii aparatu pisałam już spory kawałek czasu wstecz. Dzisiaj chcę podzielić się z wami nowością, którą będę testować przez najbliższe miesiące. Posty co jakiś czas będą prezentowały wam jakie są postępy w "leczeniu" jeśli mogę to tak nazwać. Już wcześniej miałam do czynienia z paskami wybielającymi, ale nie urzekły mnie.. efekt trzymał się może tydzień, a później wszystko wróciło do starego stanu. Czas by przedstawić wam white with style! Najpierw przeczytajcie dokładnie tego posta, a na koniec mam dla was super niespodziankę!



Otrzymałam zestaw który ma mi pomóc zdobyć piękny uśmiech. Jeśli chodzi o zawartość, to mam dwie nakładki na szczękę, trzy patyczki, strzykawkę z żelem, mini lampę do naświetlania żelu i długopis, by móc zapisywać moje efekty. Także jestem super przygotowana by zacząć kurację od zaraz i powiem wam że jak zwykle nieco się obawiam, bo jednak będę nieco ingerować w moje zdrowie, w tym wypadku właśnie zębów. Jestem niesamowicie ciekawa jak to się zakończy.


Aby dowiedzieć się więcej, nieco poczytać i zaznajomić ze szczegółami, odsyłam na ich oficjalną stronę. Tam dowiecie się dużo więcej. Poruszona jest też kwestia zamawiania i działania produktu. WHITEWITHSTYLE.COM


A na koniec mam dla was obiecaną niespodziankę. Otóż jeśli ktoś z was ma ochotę przetestować ten sposób wybielania i chce przejść kurację wraz ze mną ma -90% na zakup tej paczki na kod- "PaulaM". Możecie dać mi znać jeśli się zdecydujecie, bo chciałabym wiedzieć czy to faktycznie działa z kodem. 

Czy ktoś używał jakiegoś produktu do wybielania zębów? Jak wam się sprawdziły? Jakie są wasze opinie na ich temat? 

10 komentarzy :

  1. Anonimowy21:07

    Ja używałam żelu wybielającego z białej perły i niestety u mnie się nie sprawdził, brak jakichkolwiek efektów wybielania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zwolenniczką plasterków wybielających :) Znacznie mniej z nimi zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:51

    Po rabacie warto spróbować, bo 36$ to nie majątek.
    Zamawiam, zobaczymy co z tego wyjdzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wygląda, muszę przemyśleć sprawę czy też tego nie wypróbować, bo już długo toczę walkę o wybielenie zębów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy09:19

    o wow, ciekawa sprawa z tymi plasterkami do wybielania. Mam i tak białe zęby, ale nie zaszkodziło by ich nieco podrasować :DD

    Przepraszam za spam, ale chciałam zaprosić na mojego bloga, dopiero co startyuje, raczej czyta amatorszczyzna, bloguje o modzie, poglądach, dużo słów krytyki i kolorowych włosów! :)
    http://n-seweryn.wix.com/catveh

    Ps Przepraszam, że z anonima, ale nie posiadam konta na bloggerze :/
    Pozdrawiam
    Catveh

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele razy o tej "kuracji", ale sama sie na to jeszcze nie zdecydowałam.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie daj znac, jak sie spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używałam pasków z Colgate i bardzo mi wybieliły tyle że teraz niestety nie są już dostępne w sprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze bałam się czegoś takiego spróbować. Trzymam kciuki i napisz czy są jakieś efekty :)
    http://ionlycomehereafterdark.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie i na grupe na FB :)
    https://www.facebook.com/groups/1745441879023347/

    OdpowiedzUsuń