4 stycznia 2016

Jaki będzie mój 2016 ? Plany, cele, pragnienia...


Pewnie już każdy z was wie nad czym będzie się skupiał w 2016 roku? Domyśla się jak potoczy się życie? Jeśli tak, to gratuluję organizacji, bo ja na ten moment nie wie zupełnie nic. No może trochę przesadziłam.. wiem bardzo niewiele. Stwierdziłam że wszystko co się dzieje, dzieje się nagle. Nie jesteśmy w stanie tak ustawić sobie planów, żeby w 100% odpowiadały temu co wcześniej sobie nakreśliliśmy. Dlatego ja nie odbiegam naprzód zbyt mocno. Wiadomym jest że coś tam planuję, kombinuję, wymyślam, ale staram się nie przesadzać. Zaznaczyłam już ważne daty w kalendarzu 2016, zapisałam zajęcia na uczelni. Póki co jest tego niewiele, ale z każdym miesiącem będzie się zapełniał i mam nadzieję że największą liczbę stron zajmą sesje zdjęciowe! Mam taki niecny plan żeby zrobić ich w tym roku ogrom. Lecz nie jestem na ten moment w stanie przewidzieć jak los się potoczy i czy moje plany nie pójdą w siną dal. Mimo wszystko, trzeba nieco uzmysłowić sobie co, jak i kiedy. Dzisiaj pokażę wam jak ja sobie wszystko ustalam i na koniec być może dam namiastkę moich planów.



Jak już wspomniałam, ustalać zbyt wiele nie mam zamiaru, ale kilka rzeczy po prostu trzeba sobie zanotować. Jeśli chodzi o mnie, to najbardziej lubię przylepiać kolorowe karteczki, bo ich ostre kolory rzucają się w oczy i nie sposób o czymś wówczas zapomnieć. Przyznam się wam że ze względu na dość skąpy plan zajęć w bieżącym semestrze, zaglądałam do starego kalendarza dość rzadko. I to mam zamiar zmienić! Mój nowy, przepiękny notes wprost zachęca by go otwierać. A mi zdecydowanie przyda się większe zorganizowanie jeśli chodzi o niektóre sprawy. Będę lepić, kleić i wypisywać co się da!



Zarówno kalendarz, jak i notes strasznie mi się podobają. Grawer i kolory dobierałam sama. Wy również możecie stworzyć i zamówić swoje projekty na: mygiftdna. Oprócz kalendarzy jest tam mnóstwo innych wspaniałych rzeczy, ale nie o tym dzisiaj piszę. Poniżej widzicie moje nalepki i dekoracyjne naklejki, których mam zamiar użyć by ładnie zaznaczać wydarzenia w kalendarzyku. 


Mam w nim tyle miejsca do pisania, że mogę swobodnie prowadzić tam wykłady na temat każdego dnia od rana, do późnego wieczora. Ale bez obaw, nie mam zamiaru.. Co do dat, to jest trochę skąpo, musiałam wziąć kalendarz wiszący w domu i podopisywać sobie niektóre z nich. Ale cieszę się że zamieścili wewnątrz godziny wschodu i zachodu słońca, bo jako fotograf będę miała z tego pożytek.

Wspominałam że chcę powiedzieć co mniej, więcej planuję na 2016, więc podam wam kilka najważniejszych, nie do końca sprecyzowanych celów i marzeń:


1. doskonalenie fotografii, poszerzanie horyzontów w tym temacie, nastawiam się na maksymalny rozwój, a więcej w tym temacie dowiecie się obserwując mnie na facebook'u ( Paula Mroczkowska | Fotografie ) ZAPRASZAM!


2. w te wakacje koniecznie chcemy wyjechać za granicę, już nawet nie ważne gdzie, chcemy to zrobić, chętnie wzbogacę się o nowe podróżnicze doświadczenia, jestem nastawiona na zwiedzanie i masę zdjęć 'photo dairy.. ogólnie chciałabym w tym roku dużo jeździć, wiele zobaczyć


3. myślę nad kolejnym tatuażem, mam już plan, chcę coś minimalistycznego kolejny raz i wiem gdzie miałby on być, czas tylko znaleźć odpowiednią datę!


4. mam zamiar cieszyć się każdą chwilą spędzoną z bliskimi, dużo z nimi rozmawiać, spędzać maksimum wolnego czasu


5. chciałabym znaleźć pracę, która będzie sprawiała mi przyjemność i z której mogłabym czerpać milion% satysfakcji, więc.. poszukiwania czas zacząć!


6. bardzo ważnym dla mnie krokiem będzie zmiana mieszkania, bo obecne pozostawia wiele do życzenia, niestety do czerwca muszę się pomęczyć


7. ostatnie i chyba najważniejsze i najciekawsze dla was, mam zamiar dalej kontynuować bloga, który jest już ogromną częścią mnie, mojego życia, będę się starała zmieniać, kombinować, pisać posty, które was zainteresują i chcę jeszcze bardziej poszerzać wasz kontakt ze mną, więc proszę o pisanie komentarzy, wypowiadanie się i ukazywanie własnego zdania, szczególnie kiedy sytuacja będzie tego wymagała


I to chyba tyle. Nic innego na ten moment nie przychodzi mi już do głowy. Prawda że niewiele? W trakcie 2016 zapewne pojawią się nowe cele. Oczywiście są jeszcze takie, które chcę zachować wyłącznie dla siebie, albo po prostu podzielić się nimi z wami w odpowiednim czasie. Dziękuję za kolejny rok razem i mam nadzieję że zostaniecie tutaj na kolejne lata! 





Chciałabym fajnie zacząć z wami ten kolejny rok na blogu, więc stwierdziłam że wrzucę zdjęcie swojego uśmiechu. Mam nadzieję że cały rok będzie tak pogodny i przyjemny jak jego początek! Tego samego życzę wam, abyście trwali w pasji, kochali to co robicie, cenili każdą sekundę życia i dążyli do swoich marzeń, po czym je spełniali. 

A wy w jakiej formie planujecie 2016 rok? Co jest waszym największym celem?

14 komentarzy :

  1. jakie fajne naklejki i sweterek ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweter:)ja na pewno będę przez kolejne lata na tym blogu! jestem z Tobą tutaj już od 2 lat <3

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula,jak zamawiać rzeczy z tej strony,co podałaś link powyżej? :O
    Pozdrowionka ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nich na stronie są wszystkie informacje, możesz też wpisać sobie w google (jak zamawiać na romwe) i podejrzewam że wiele Ci wyskoczy ;)

      Usuń
  4. ja tez już się w tym roku zaopatrzyłam w kalendarz. Wcześniej tego nie robiłam, ale jakoś tak ostatnio planowałam wszystko w zeszycie i uznalam, ze przyda sie.
    Mam nadzieję, że wszystkie twoje plany się spełnia :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny masz uśmiech! Oby było go jak najwięcej :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny sweterek :) A no i trzymam kciuki za plany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:59

    W jakich cenach będą sesje ? Wi ze to zalezy od rodzaju sesji ale przynajmniej w jakich granicach cen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie info. podawane są na priv :)

      Usuń
  8. Masz piękne plany i marzenia trzymam kciuki i z całego serduszka wierzę, że ci się uda je spełnić! + nie mogę się doczekać zdj tatuażu! Jak zrobisz to pochwal się nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10:58

    MY też chcemy skupić się na podróżach. Polska jest piękna, ale trzeba zobaczyć coś więcej.

    Powodzenia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam trochę planów i marzeń, jedne bardziej sprecyzowane, drugie mniej! Przede wszystkim chcę być szczęśliwa i korzystać z życia! Szczęśliwego Nowego Roku!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku wiele postanowiłam, o czym pisze na blogu. Część to postanowienia z poprzednich lat, których nie udało mi się zrealizować. Właśnie blog to mój motywator do działania. Mam nadzieję, że i twoje plany, cele i marzenia uda ci się zrealizować. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13:26

    Hej Paula :) Możesz podać konkretny link do tego kalendarza? Bo chcę zamówić, a nie mogę go nigdzie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń