25 grudnia 2015

blogMAS 8, moja Wigilia i słoikowe dekoracje


Macie przed sobą kolejny mix zdjęć. Trochę z przygotowań, trochę z Wigilii, trochę o kosmetykach i trochę o wieczorze z dziewczynami. A na początku posta zobaczycie moje dekoracje w słoikach, które niedawno zaczęły zdobić  mieszkanie. Może kogoś zainspiruje, bo przecież takie ozdoby mogą u nas stać do końca zimy. To już ostatni post z serii blogmas'ów. Mam nadzieję że czytanie moich *wypocin na coś się zdało i nieco urozmaiciłam wam przedświąteczny czas? Postów pojawiło się dość sporo. Za każdym razem wnosiłam w pisanie jakąś część siebie i starałam się jak najbardziej przybliżyć wam moje oczekiwania na święta. Na snapie razem z wami otwierałam czekoladki z adwentowego kalendarza i dość sporo do was gadałam. Wiele osób pisze mi że po kilku latach czytania bloga, strasznie dziwnie się czuje słuchając mnie na snapie. Mam nadzieję że w pozytywnym słowa znaczeniu, bo ta aplikacja, a raczej moje konto na niej, założyłam głównie z myślą o was. Żebyście mogli żyć jeszcze bliżej mnie. Fajnie dzielić się z wami moją codziennością. Wigilia minęła w rodzinnym gronie, daliśmy sobie prezenty, zjedliśmy potrawy świąteczne, a później standardowo przed tv! Tyle że naszą tradycją nie jest już Kevin, za to chętnie oglądamy chłopaków do wzięcia. Tymczasem zapraszam do maratonu zdjęć z ostatnich kilku dni!




Myślałam o tym żeby zrobić wam diy, ale stwierdziłam że w necie jest tego zbyt dużo by jeszcze dokładać. Z resztą.. co tu pisać? Zwykłe słoiki, w środku rzeczy związane ze świętami, wstążki i dekoracja gotowa. W koszyku w kształcie gwiazdy znajdują się szyszki w sztucznym śniegu i posrebrzane skórki pomarańczy złożone w pąki róż. A szare woreczki z kawałkiem zieleniny, to mini podarunki dla dziewczyn, które wręczyłam im podczas wigilijnego wieczoru jaki sobie urządziłyśmy (zdjęcia z niego będą gdzieś poniżej). Nic skomplikowanego, a jak pięknie wygląda!


Jeśli chodzi o grudniowe box'y posmetyczne, to aż wrzało od świątecznych zapachów! Nie jestem zwolenniczką mocnych, intensywnych zapachów cynamonu, przypraw itp. w kosmetykach, ale moja mama owszem, więc dużo rzeczy wylądowało w jej rękach. Mimo wszystko są też takie, które mi odpowiadają i których będę używać. Dodam jeszcze że serio, strasznie polecam zakupić na prezent. Nie ważne na jaką okazję, takie pudełko ucieszy każdą kobietę, ale mężczyznę także! Mój chłopak między innymi, dostał właśnie takiego box'a. Fajny dodatek do prezentu, pięknie wygląda. Odsyłam na: shinybox.pl & beglossy.pl

moje pierniczki, czyli coroczna tradycja DONE / w tym roku nasza choina jest wyjątkowo piękna, biała jak śnieg, którego zdecydowanie brakuje, a na niej zawisły srebrne, fioletowe i białe ozdoby

niedawno wpadła do mnie Sylwia by zapakować prezenty swoim bliskim i oczywiście tradycyjnie zjadłyśmy naleśniki i wyszły przepyszne 

skarpetki od mamy, coś cudownego i chyba najcieplejsze jakie posiadam, a mam ich naprawdę sporo / zdjęcia pamiątkowe z instax'a, to coś co uwielbiam /  w moim pokoju zdecydowanie czuć święta...

ten miesiąc był u mnie chyba ewenementem jeśli chodzi o ilość zdjęć mojej twarzy na telefonie, zdecydowanie zbyt dużo

Karolina podczas kolacji podała nam najpyszniejsze ciasto świata - sernik oreo! / najpiękniejsza ozdoba na choinkę jaką widziałam, zawisła przy samym czubku choinki, bo jest dla mnie wyjątkowa

 zastawa była idealnie przygotowana, a na każdą z nas czekał słodki upominek / dostałam od Karoliny przepiękny czajnik z kubeczkiem i dwa smaki herbaty, więc jedną sobie zaparzyłyśmy

przepięknie przygotowany stół, a o smaku potraw nie będę mówić więcej niż -niebo w gębie! 

 kolejną tradycją są zdjęcia, które za rok przypomną nas wszystkim jak przyjemnie spędziłyśmy wieczór

kolejne lusterkowe zdjęcia, a moje włosy tym razem ulizane bo oczywiście z loków nic nie wyszło

Tym akcentem kończę blogmas'y! Mam nadzieję że wam święta minęły w rodzinnej i miłej atmosferze? Napiszcie co ciekawego się u was wydarzyło. Dodam jeszcze informację, że powstała osobna kategoria blogmas, gdzie znajdziecie każdy z postów bez problemu! 

21 komentarzy :

  1. ja lubię zapach cynamonu, jezeli nie jest przesadzony.
    widziałam te snapy z sernikiem akurat w momencie kiedy była straaasznie głodnaa :(/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego rodzaju wpisu ! Świetne zdjęcia ;) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. BlogMASY w Twoim wykonaniu były świetne! Nawet nie wiem, czy widziałam je na jakimś innym blogu, za co duzy plus! Świetny mix zdjęć.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:56

    Hej Paula zauwazylam na snapie ze zaczęłaś się malować, wow :o jakiej szminki używasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdarza mi się, ale nadal to rzadkość ;) mam kilka kredek i szminek, ale nie pamiętam w tej chwili jakie konkretnie numerki i firmy, kiedyś o tym pisałam chyba, także możesz sobie poszukać kategoriami

      Usuń
  5. Anonimowy11:35

    Jakie prezenty dostałaś pod choinkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeróżne :) nie mam w zwyczaju o tym pisać, ale pewnie pojawią się gdzieś na zdjęciach, bądź snapach

      Usuń
  6. Ale fajnie spędziłaś ostatnie dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak pięknie to wszystko wygląda ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te małe lampioniki, wyglądają na prawdę efektywnie!

    NISKIE WIEŻOWCE - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. No i już po Świętach - szybciutko zleciało :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paula! ile płaciłaś za tatuaż?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak - to jest informacja zbędna, gdyż każdy jeden tatuaż jest wyceniany indywidualnie i gdybyś nawet chciała identyczny to na 99% cena by się różniła, ale powiem że cena może wahać się w okolicy od 200-500zł

      Usuń
  11. Jejku, uwielbiam wszelkie diy ze słoikami, te wyglądają prześlicznie!

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne dekoracje i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10:44

    Jakie plany na sylwestra? :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko ujawnię zaraz po nowym roku :)

      Usuń
  14. Zrobisz wpis o podsumowaniu roku 2015 ?

    OdpowiedzUsuń