21 grudnia 2015

blogMAS 6, na moment przed świętami


W momencie kiedy zaczęłam pisać tego posta, przyszła do mnie Sylwia. Ostatnio umówiłyśmy się na wspólne pakowanie prezentów. Wstałam koło ósmej, więc według mnie bardzo rano, cóż ostatnio nie jest mi dane wypocząć. Mój organizm zwariował i żyje własnym życiem, przy czym ja nie mam nic do gadania. Święta za pasem i zamartwiam się że choinka którą zamówiłam już ponad tydzień temu, nie zdąży do nas dotrzeć! Jestem strasznie zła.. nie lubię zostawiać sobie na ostatnią chwilę. Poza tym miałam robić pierniki, które też muszą poczekać do jutra. Za to udało mi się usmażyć (nieskromnie przyznam) przepyszne naleśniki i wycisnąć świeżutki sok z pomarańczy. Poniżej czeka na was kolejna dawka zdjęć z telefonu. Z tego co wiem, lubicie tego typu posty. Dodatkowo cieszy mnie, że mogę na bloga znów wprowadzić trochę takiego typowego lifestyle'u. Planuję jeszcze dwa posty z tej serii i wracamy do normalnego toku dodawania postów. 



Manekin, to miejsce w Warszawie, które już wcześniej miałam okazję odwiedzić. Jednak nie zawahałam się by zrobić to drugi raz i nie zawaham się pojawić się ponownie. Uwielbiam! Kocham to miejsce. Obsługa, jedzenie, wnętrze.. wszystko na swoim miejscu. Jeśli ktoś kiedykolwiek zapytałby się mnie gdzie w Warszawie zjeść dobrze, ale niezbyt drogo - od razu mówię manekin! Wraz z moim chłopakiem wybraliśmy się tam jakiś czas temu, by po prostu spędzić ze sobą czas i zjeść kolację. Do tego filiżanka herbaty i jest idealnie.


To tyle ode mnie, nie widzę potrzeby by pisać pod każdym zdjęciem. Wszystkie pojawiały się na moim instagramie, bądź na snapie. Na marginesie.. nie chcę mi się wierzyć że do świąt tylko 4 dni! To nieprawdopodobne jak szybko biegnie czas. A jak wasze przygotowania? Pierniki upieczone? Choinki gotowe? Powiem wam coś, to pierwszy rok kiedy tak bardzo zostawiam wszystko na ostatni moment.

14 komentarzy :

  1. zdjęcia cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:55

    Paula mam do ciebie mega ważne pytanie.Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem takiego typu biustonosza i stąd czy nadaje się on do wyjścia z domu? czy raczej jest to typ bielizny,która pięknie wygląda,ale nie do końca jest praktyczna? Bardzo proszę o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy co kto lubi, według mnie jest praktyczna :) wyszłabym, ale każdy ma inne zdanie, odmienny gust.. to zależy od Ciebie

      Usuń
  3. a u mnie na odwrót wlasnie - wszystko juz prawie gotowe :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:27

    Gdzie kupiłaś mini marshmallows?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisała kilka postów wcześniej - sklep Tiger ;)

      Usuń
  5. Gdzie kupiłaś mini marshmallows?

    OdpowiedzUsuń
  6. również nie lubię zostawiać jakichkolwiek rzeczy na ostatnią chwile :) oby choinka doszła :)
    + uwielbiam twoją twórczość w dziedzinie fotografii :D

    sandrasolarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie mixy z telefonu:)


    Wesołych świąt! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny nix! Ja niestety tez ubiorę choinkę w ostatnim momencie.:(

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny mix :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje mixy ♥

    OdpowiedzUsuń