12 grudnia 2015

blogMAS 3, pomysły na prezent


Dzisiejszy post to kontynuacja blogmasów, które wymyśliłam na blogu. Mamy już dwunasty dzień grudnia, więc to idealna pora by rozejrzeć się za świątecznymi prezentami. Stwierdziłam że przyjdę wam z pomocą i pokażę co według mnie zasługuje na uwagę. Znajdziecie tutaj zarówno tańsze, jak i droższe upominki. Oczywiście nie są to wszystkie rzeczy, które uważam za interesujące, ale przynajmniej większość z nich. Pod spodem znajdziecie także linki do poszczególnych stron, co według mnie znacznie ułatwi wam poszukiwania. A jeśli wy macie swoje pomysły i chcielibyście się nimi podzielić, to zachęcam was do tego, bo chętnie poczytam komentarze. Nie ma co przedłużać, także zabieramy się za robotę! Zacznę od czegoś, bez czego nie wyobrażam sobie słodkich świąt! Czyli przepiękne czekoladowe figurki od chocolissimo.. 



bezpośredni link do strony, gdzie znajdziecie wszystko co sobie zamówiłam, ale również wiele, wiele więcej: TUTAJ 



bezpośredni link do strony, gdzie znajdziecie kubki i wiele innych cudownych rzeczy: TUTAJ


bezpośredni link do słoików: TUTAJ


Poniżej zobaczycie listopadowe wydanie SHINYBOX & beGlossy, polecam zajrzeć na strony i wybrać coś dla siebie! 




To już wszystko co chciałam wam pokazać. Mam nadzieję że w jakiś sposób dam wam inspiracje do tego, co wybrać w sklepach. Piszcie co macie na oku, bo może już zdążyliście zakupić coś swoim bliskim. Wszystko co wyżej widzicie z czystym sumieniem mogę wam polecić. Na blogu zawsze staram się pisać wprost o tym czy coś mi się podoba, czy raczej to odradzam. Z resztą o tym mogliście się przekonać już niejednokrotnie. 

16 komentarzy :

  1. Jejku jakie cudowne czekoladki <333
    Uwielbiam Twojego blogaaa :D
    Uzależniłam się również od Twojego snapa <3333
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowe figurki są tak śliczne,że szkoda byłoby je zjeść :)
    Te kubki to świetny pomysł !
    Obserwuję !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię kwiatów :-) i dla mnie by mogły one nie istnieć :D a tak to super pomysły na prezent. Jest w czym wybierać. Ps: bardzo lubię w Tobie Twoją kreatywność, każdy produkt, który nam pokazujesz jest zawsze dobrze przedstawiony, że aż chce się kupować ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. słodycze zawsze sprawdzaja sie w roli prezentow, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:15

    Podoba Ci się zapach Gucci guilty? :) widzę że stoi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak :) ale nie są moje, w sumie nawet nie pamiętam jak pachną

      Usuń
  6. ja mojej siostrze już zamówiłam pudełko beglossy i mam nadzieję, że będzie zadowolona

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23:08

    jak oceniasz perfumy Zary? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo je lubię, ale nie są zbyt trwałe :) w sumie czego się spodziewać po tak tanich perfumach

      Usuń
  8. Te sloiki to cos genialnego :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te czekoladki wyglądają super! :D W tym roku mam ochotę na zrobienie paru kreatywnych prezentów samemu, mam nadzieję, że pójdzie po mojej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog chętnie zacznę go śledzić :)
    zapraszam do siebie :)
    zyyybra.blogspot.com

    w częsci skorzystałam z tego posta i mamie zamówiłam pudełko beglossy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dostalam wlasnie sloik z zyczeniami na urodziny od kolezanki. Bardzo oryginalny prezent :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tych prezentach *-*

    sandrasolasrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy16:55

    beGLOSSY moje ulubione <3 Chyba nie jedno pudełko znajdzie się u mnie pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pomysły <3

    OdpowiedzUsuń