6 grudnia 2015

blogMAS 2, phone photos


Na drugi post z serii blogmas'ów przypadły zdjęcia z telefonu! Lubicie takie wpisy, a dla mnie sprawianie wam radości poprzez to co czytacie i przede wszystkim oglądacie, to sama przyjemność. Zebrało się tego mnóstwo, bo zdjęcia telefonem robię praktycznie zawsze kiedy mam taką możliwość. Zapraszam was do przeglądania, a na końcu otwieram kolejne czekoladki, więc zostańcie do ostatnich zdjęć i otwórzcie swoje wraz ze mną!

 po długich przemyśleniach wreszcie zamówiłam Hunt'a i prawie wszystko przeczytałam, czuję się wzbogacona w wiedzę i będę działać! \\ poznałam również smak białych reese's i się zakochałam, więc wszystkim polecam!


poznałam dwa cudne pieski, które okazały się być najlepszymi pociechami na szare, jesienne dni

 miałam okazję przetestować peeling bodyboom, który się sprawdził jednak jego zapach zupełnie nie przypadł mi do gustu.. 
 moje ulubione lustro do zdjęć znajduje się właśnie w tamtym miejscu, które widzicie powyżej, ten kubek też lubię, bardzo lubię.. 

 zdecydowanie zbyt dużo czasu spędzone w autobusie przez ostatnie tygodnie, nie przepadam za tym transportem publicznym 
 nie lubię kotów, ale akurat te dwa strasznie polubiłam
 udało mi się zrobić sesję zdjęciową, którą bardzo długo planowałam
 odwiedziłam mój ulubiony sklep, ikea nigdy nie wypuszcza mnie z pustymi rękami haha, też tak macie? moje serce skradł ten przepiękny buldog ze zdjęcia powyżej, cudowny!
 wyjątkowa sesja z Oziembluszkiem, bardzo cenię te zdjęcia za ich delikatność i zawsze jak na nie patrzę to przypomina mi się w jakie zimno wykonałyśmy tą sesję.. satysfakcja jest wtedy 100% większa!!!
 udało mi się również odwiedzić SoSweetProject, o czym zresztą pisałam jakiś czas temu, oczywiście wzięłam ze sobą coś słodkiego na ząb, bo stamtąd nie sposób wyjść bez niczego
 napisano do mnie o najlepszą współpracę o jaką kiedykolwiek ktokolwiek się odezwał, dostałam pyszne herbatki do wypróbowania, a ich skosztowanie było dla mnie czystą przyjemnością
 dostałam od mojego cudownego chłopaka różyczkę na 1,9 roku związku, zrobiłam pyszny koktajl zielony (banan, szpinak, ostropest i jogurt naturalny)




 tak zakończyłam wędrówkę do ikei

 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 ostatnio często zdarza mi się jeść w Subway.. zaraz, zaraz.. to nic nowego! Haha

 kupiłam śliczne śnieżynki na których wykorzystanie mam już kilka planów! \\ tzw. perfekt macz! 
 jakoś przestałam się wam pokazywać, chyba czas to zmienić! może dlatego że nie byłam w najlepszym stanie, a raczej mój wygląd nie nadawał się zbytnio do tego by się publicznie pokazywać, tak to powiedzmy.. 
chocolissimo jak zwykle podarowało mi od siebie coś cudownego! \\ pudełko beGlossy z listopada :)
przepiękne dekoracje w każdym sklepie, na każdym kroku \\ w ciągu jednego tygodnia udało mi się dwa razy być w kinie, zarówno Bond jak i Listy do M strasznie mi się podobały i polecam wszystkim! 

i otwieranie czekoladek! to co sprawia mi codziennie ogromną przyjemność.. te z Milki są przepyszne!

16 komentarzy :

  1. zdjęcia z tel. najlepsze, takie codzienne <3 ja w tym roku postawiłam na kalendarz z Kubusiem Puchatkiem, z milki nawet nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam oglądac takie mixy, a u Ciebie zdjecia telefonem wyglądaja jak u mnie robione cyfrówką haha...:D /Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne zdjęcia! :)
    Paula, jaki masz telefon? :)

    zapraszam do siebie:
    scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny blogmas! Chcę więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny mix :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pamietasz moze w jakim hotelu w krakowie nocowaliście ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz oko do zdjęć, powinnaś robić coś więcej w tym kierunku :P ps. super rudy kot :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10:03

    Plapart mogłabyś podać nazwę swojego snapa? Wszędzie szukam i nie mogę w ogóle znaleźć :( Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:32

    Paula, znasz może jakiś sklep internetowy, najlepiej polski, w którym mogłabym znaleźć sukienke na studniówkę? Pytam ponieważ pamiętam, że miałaś śliczną sukienkę!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Te psiaki są cudowne <3
    Też mam pandę na telefon i też byłam w Ikei, ale zamiast z buldogiem wyszłam z... PANDĄ :D
    Ciepłe, słodkie kapcie - must have. Ja mam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Herbata to najlepsza rzecz świat! :D Ciesz się tą współpracą, haha :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia! Lubię te z telefonu, bo bardzo fajnie odzwierciedlają najzwyklejsze chwile z życia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy23:29

    Paula kochana, wielka prośba!!! Mogłabyś zrobić taką swoją wishliste? rzeczy, które chciałabym sobie kupić/na które polujesz. Z chęcią przeczytałabym coś takiego i myślę, że nie tylko ja! Buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń