20 listopada 2015

So Sweet Project wydanie świąteczne


Za każdym razem kiedy udaję się do tego miejsca, jestem tak samo zaskoczona. Dziewczyny serio tworzą cuda. Każdy szczegół, każdy detal, wszystko idealnie dopracowane! Zasługują na ogromne brawo. I powtarzam to za każdym razem kiedy tu o nich wspominam. Czas ostatnio leci mi tak szybko (co z resztą widać po częstotliwości dodawania postów), że nie mogę przypomnieć sobie kiedy ostatnio tam byłam. Nie wiem jak to się stało, ale w każdym razie podobało mi się jak zwykle, a nawet jeszcze bardziej. Zamieniłam kilka słów z Pauliną, później popstrykałam kilka zdjęć, a na koniec wybrałam smakołyki, które zabrałam ze sobą do mieszkania. Spotkałam się z chłopakiem, zjedliśmy u mnie obiad i jesteśmy u niego. Tak w sumie wygląda obecnie każdy mój weekend. Mam ogromne wyrzuty sumienia za każdym razem kiedy dzień mi ucieka, a na blogu nic się nie pojawia. Dość już tej gadaniny, bo na to przyjdzie czas, a teraz zapraszam was na wycieczkę po SSP! 



kawałek ciasta waniliowego z musem malinowym, kawałek ciasta marchewkowego z kremem i owocami

U dziewczyn, jak widać, zapanował już świąteczny klimat. Nic dziwnego. Mamy 20 dzień listopada.. nie chce się wierzyć! Ps. bardzo się cieszę że założenie snap'a spowodowało u was taką radość. Tak jak to ktoś napisał, jestem bliżej czytelników. A właśnie na tym zawsze mi zależy! 

9 komentarzy :

  1. Anonimowy20:28

    Świetne miejsce...I już tak świątecznie *_* Super są takie miejsca na miłe spędzenie czasu, wypicie kawki, zjedzenie dobrego ciasta. Jak będę kiedyś w stolicy, to na pewno muszę odwiedzić to miejsce.
    A takie pytanko poza tematem:
    Co zwykle jesz na obiady studenckie? Bo ja mam z tym zawsze problem :/ A ty masz taką świetną figurę i chciałam się poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poziom cukru skacze mi od samego patrzenia na te słodkości. Chociaż staram się ograniczać słodycze, to ostatnio mam na nie straszną jazdę i chyba w końcu się przełamię i do nich pojadę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszności! A wystrój przepiękny, zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce w fajnym klimacie, a cupcake genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Booże ale mi zrobiłaś smaka na słodkości ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. żałuje, że u mnie nie ma takiego miejsca, albo jest bardzo bardzo dobrze ukryte..../Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejki ... świetnie robisz te zdjęcia, jak ci sie to udaje?! są one tak apetyczne, że wszystko bym schrupała! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne miejsce, takie z charakterem i tek klimat świąteczny ... hmm cudownie :D

    OdpowiedzUsuń