13 listopada 2015

pink on Rosa


Tytuł bardzo wymowny, ale zapewne nikt z was w tym momencie jeszcze go nie rozumie.. nie przejmujcie się, później wyjaśnię. Wyrzuty sumienia są ogromne w momencie kiedy na swoją pasję nie poświęca się takiej ilości czasu, jaką by się chciało. Nawet nie będę wam pisała ile trwał przestój od poprzedniej sesji, do środowej. Tak! Wreszcie się udało i zmobilizowana przez mojego chłopaka, umówiłam się z Domi Rosą (już rozumiecie tytuł?) z którą zdjęcia planowałam  od miesiąca (?) Mam jakiegoś koszmarnego pecha, bo żadna sesja nie wypala. Raz szaleje deszcz, raz słońce zbyt wcześnie zachodzi, a jeszcze innym razem po prostu sprawy osobiste (czyt. choróbska, wyjazdy, zajęcia na uczelni do późna..) i nie! To nie było tak że mi się nie chciało!!! Wybaczcie, ale ze względu na mój szacunek do fotografii, musiałam dodać ten tekst wykreślony. Przejdę teraz do ciekawszej części - do opisu co, jak i dlaczego tak? 




W związku z tym, że zdjęcia były planowane już od około 3-4 tygodni, to możecie się domyśleć jak bardzo zmieniła się pogoda od momentu w którym w mojej głowie zaczęła pojawiać się konkretna wizja. Na szczęście mocno różowa kiecka, którą widziałabym w zieleniach i pąkach różnych roślin, nie najgorzej sprawdziła się pośród warszawskiej architektury. Na te zdjęcia musicie patrzeć z lekkim przymrużeniem oka, bo wiatr nie dawał spokoju, a ilość tłoczących się dookoła ludzi utrudniała mi i tak ciężką pracę. Ostatecznie zdjęć z sesji jest dość mało, ale mam nadzieję że uda mi się pokazać wam same *perełki. Z Domi bardzo fajnie mi się pracowało i już mamy w planach kolejne projekty. Pewnie zdziwi was trochę koncepcja, ale wyszłam ze standardowych ram i postanowiłam wykorzystać sukienkę, której nigdy do miejskiej stylizacji bym nie dodała. Ale w fotografii takie wyjątki są potrzebne, bo trzeba tworzyć coś innego, niekoniecznie takiego żeby się upodobać. Teraz pozostało wam czekać na całą sesję! A pojawi się na: Paula Mroczkowska | Fotografie

*perełki - zdjęcia, które według mnie są takimi wyjątkowo udanymi pomiędzy wszystkimi jakie udało się zrobić podczas danej sesji zdjęciowej


Powyżej najlepszy dowód na potwierdzenie obecności wiatru nienagannej! A tak poważnie, lubicie tego typu zdjęcia? Mam na myśli z architekturą w tle?

25 komentarzy :

  1. Wiatr tutaj odwalił kawał dobrej roboty! Ja osobiście uwielbiam zdjęcia fashion wśród ogromnych, nowoczesnych budynków :)

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To czarno białe zdjęcie jest cudowne! Lubię takie odbicia od szyb:)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda! Jakby się zgubiła, przybyła z zupełnie innej 'bajki'. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. taak, swietne sa!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:46

    piękna i nietypowa uroda, i te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia prześliczne! kolor pasuje do modelki ! Ah, chce być następna w kolejce na zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne są! architektura i sesja to strzał w dziesiątke!

    karolajnaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23:24

    Ta sukienka chyba jednak lepiej by się sprawdziła wśród zieleni. Do tego typu tła wybrałabym raczej jakąś małą czarną. Ale to tylko moje zdanie :) a zdjęcia i tak są świetne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam już w czarnej wśród architektury i nie chciałam tego powielać, z resztą przyjdzie jeszcze czas.. lubię wychodzić poza standardy :) dziękuję!

      Usuń
  9. Zdjęcia z architekturą w tle są świetne! ;)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjnie - jak zawsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, a pomysł architektury w tle i takiej sukienki, jest genialny :)
    Czekam na kolejną sesję i życzę braku trudności, chociaż szybko zapadająca ciemność i mroźne dni, to tragedia ale dla ciebie to pewnie żadne wyzwanie ;) pozdrawiam '
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja w zimę nie umiem się dobrze zorganizować :D haha (mam tu na myśli sesje zdjęciowe)

      Usuń
  12. Śliczne zdjęcia i fajna stylizacja :)

    mojeprzeyciaimoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka. :)

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam
    http://paulinapaulyyna.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21:36

    Mogę spytać po co byłaś w Przasnyszu? Ale jesteś wysooooka no i Fajny plaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to po co? mój chłopak tam mieszka i często bywam :) to chyba Ty jesteś baaaardzo niska? Bo mam 1,76 więc to nie jest taaaak wysoko. Dziękuję

      Usuń
    2. Anonimowy12:20

      Haha przechodząc obok Ciebie byłam z Tobą na równi więc :D

      Usuń
    3. Anonimowy12:21

      Oj coś ta sesja jest taka inna,trochę dziwna. Bez urazy ;) Ogólnie super zdjęcia są

      Usuń
  15. Śliczna jest ta sukienka, a w Twoich włosach się zakochałam :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne są te zdjęcia!

    http://hogwart-na-wieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Plapart! Czy byłaby możliwość, abyś zrobiła post o muzyce jaką słuchasz? Podała kawałki, które na tę chwilę są Twoimi ulubionymi? Ostatnio na snapie dodawałaś filmiki różnych piosenek, które bardzo wpadły mi w ucho niestety nie znam ich tytułów ani wykonawców, dlatego byłoby świetnie, jakbyś poświęciła chwilę i napisała post o swoich ulubieńcach muzycznych:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zrobię taki post jeśli znajdę chwilę

      Usuń