28 listopada 2015

Jak organizować sobie życie?


Zastanawialiście się kiedyś nad tym, jaki jest najlepszy sposób na to by dobrze się zorganizować? W moim przypadku robienie sobie nadziei na to, że wszystko co chcę - zapamiętam, się nie sprawdza. Zdecydowanie nie. Nie mam też w zwyczaju malowania sobie długopisem każdej możliwej części ciała po to, aby pamiętać że muszę coś zrobić. Chyba każdy zna takie osoby.. w związku z tym że Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, to chyba czas zacząć rozmyślać o nowych postanowieniach! Jednym z moich jest właśnie - lepsza organizacja życia. Chcę nauczyć się dobrze planować, by później skutecznie realizować postawione sobie cele. Jeśli wy też chcielibyście iść w tym kierunku, dzisiejszy post może się okazać dla was niezwykle pomocny. Pytań o to, o czym dzisiaj ukazał się post było milion, no może lekko przesadziłam, ale coś koło tego. Te cudeńka zdążyłam już trochę pokazać na snapie, jednak nie zdradzałam wam skąd pochodzą. A to tylko dlatego, że strona poprzez którą je sobie wybrałam zasługiwała na coś więcej niż moja snapowa paplanina. 



Miałam to szczęście, napisali do mnie. Już pomijając fakt że moje poszukiwania kalendarza zakończyłam na klęsce, gdzie nie zdążyłam kupić tych za 20zł z biedronki. Nie wiem czy wiecie o czym mówię, ale były przepiękne. Niestety nie załapałam się i straciłam nadzieje na to, że kiedykolwiek znajdę swój idealny. Osoba która napisała do mnie maila była strasznie uprzejma (muszę to podkreślić, bo jednak zazwyczaj jeśli ktoś coś blogerowi oferuje, robi to głównie z korzyścią dla siebie), a tutaj miałam wrażenie że dla nich ta wysyłka to byłaby sama przyjemność! Kontakt mieliśmy na bieżąco, na odpowiedzi nie czekałam długo i nawet przysporzyłam im trochę kłopotu, bo niechcący źle złożyłam zamówienie. Za to wysłali mi rzecz którą chciałam jako pierwszą! Gdyby wszyscy wychodzili mi naprzeciw z taką ofertą, byłoby jak w niebie. 


MyGiftDNA to wprost idealna nazwa dla tej strony, bo wszystko macie szansę wybrać pod siebie. Pod swój gust i oczekiwania. Wzorów na stronie (tutaj) jest mnóstwo! Każdy znajdzie coś dla siebie, tego jestem pewna. Ja się zastanawiać nie musiałam, bo chciałam delikatnie, minimalistycznie i prosto! Wybrałam dla siebie zeszyt, który służy mi jako taka skarbnica porad, planów itp. A drugi to kalendarz! Cena z tego co pamiętam, to koło osiemdziesięciu złotych. Dość sporo, prawda? Ale w empiku, lub innych lepszych sklepach nie znajdziecie dużo niższych cen. Zazwyczaj wahają się one pomiędzy 40-70zł, więc według mnie lepiej dołożyć te 10zł i mieć piękny, spersonalizowany kalendarz. Poniekąd to my jesteśmy jego twórcami, bo dobieramy kolor i to, co ma znaleźć się na przedniej części okładki. Super sprawa! 


To jest właśnie sposób, który według mnie jest jednym z lepszych jeśli chodzi o dobrą organizację. Myślę że o wiele przyjemniej będzie otworzyć coś tak pięknego, co wprost prosi się o jakieś notatki. Lubię namazać sobie kiedy mam jakiś sprawdzian, prezentację na uczelni, ważne wydarzenie. Zdjęcia starałam się wykonać tak, by jak najbardziej zobrazować wam szczegóły, do tego spójrzcie! Sylwester 2015/16 wypada w tym roku w piątek.. idealnie. 

A jakie wy macie sposoby na dobrą organizację? Który jest waszym ulubionym?

21 komentarzy :

  1. Jakie piękne te kalendarze! Buziaki !
    PS uzależniłam się od Twojego snapa :D!<3

    http://www.muzykoplastyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wszystko zapisuje w moim kalendarzyku :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:51

    Masz juz plany na sylwestra?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniej więcej, ale nie konkretnie jeszcze :)

      Usuń
  4. Piękny kalendarz i zeszyt! Ja jednak preferuję coś o mniejszym formacie, żebym mogła mieć zawsze w torebce i nie zajmował dużej przestrzeni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj zapisuje sobie w kalendarzu najważniejsze rzeczy, a resztę próbuję zapamiętać co różnie wychodzi, haha

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:10

    Ale Sylwester jest przecież 31.12, więc w czwartek. Piątek to Nowy Rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam na myśli że później jest wolne :)

      Usuń
  7. Też kiedyś napisałam posta na ten temat, u mnie kalendarz to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa taki spersonalizowany kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tymi kalendarzami, jednak ja wolę poszukać jakiegoś w niższej cenie:D

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te kalendarze! I tatuaż też masz fajny.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:46

    taki sam kalendarz,fioletowy, kupiłam w empiku za 30zł bez grosza. Kalendarz prosty,nic specjalnego. Nie dałabym 80zł za kalendarz, aby mieć jakis nadruk,fajnie to wygląda,jednak za tą cenę nie skusiłabym się ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:53

      Zgadzam się tutaj bo za 80 zł nigdy w życiu bym się nie skusiła na to.. Za 40zł czasem i mniej można wybrać fajne kolorowe z jakimiś bajerami w środku. Wczoraj właśnie patrzyłam w empiku i nic aż tak drogiego mi nie wpadło w ręce. No ale każdy ma swoje zdanie i jeden wyda pieniądze na to a drugi nie. Ogólnie fajna sprawa, ale jak dla mnie za droga na zwykły kalendarz.
      ~Asia

      Usuń
    2. Ty byś nie dała, ktoś inny owszem :) niektórzy patrzą też pod kątem swojego stylu i upodobań :)

      Usuń
  12. Piękny kalendarz :) Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny jest! Ja znów na ostatnią chwilę ale zdążyłam na ten biedronkowy hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się takie organizery, są przepiękne, szczególnie te personalizowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:15

    a jak tam mieszkanko w Wawie? masz to co w zeszlym roku, czy inne i z chlopakiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co w zeszłym, ale za rok się przenoszę :)

      Usuń
  16. przecudowne kalendarze! :)

    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:)
    scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń