23 listopada 2015

balet wiatru


Zawsze mam problem z wymyśleniem nazwy posta, bo chcę żeby dogłębnie określała to, co mam wam do przekazania. Uwierzcie że to nie lada wyzwanie! Wbrew pozorom. Uważam że tytuł powinien określać czytelnikowi z czym ma do czynienia. Ale przechodząc już do tematu.. sesja zdjęciowa którą stworzyłam wczoraj okazała się być dla mnie wyjątkowa. Robiłam ją na innych ustawieniach niż zazwyczaj i jestem mega dumna z efektów. Zacznę od tego, że z Evą nie miałyśmy okazji wcześniej pracować. Planowana przez nas sesja ciągle była przekładana, aż w końcu padło na dzień wczorajszy. Bawiłam się super, mimo straszliwej pogody. Może marudzę, ale nie jestem w stanie pominąć tego faktu na usprawiedliwienie jakichkolwiek niedociągnięć (jeśli ktoś takie zauważy), bo modelka miała bardzo ciężko! Momentami miałam wrażenie że zamarzam i ręce aż mi czerwieniały z bólu, więc co ma powiedzieć Evka, która miała na sobie znacznie mniej warstw? Ale ochota na doskonalenie pasji zwyciężyła i ostatecznie udało się. Wyczarowałyśmy razem coś, czego nigdy nie zapomnę. Zobaczycie niebawem ile pięknych figur (nie wiem czy tak to się w balecie nazywa), udało nam się wyczarować. Kiedy zobaczyłam wyginające się na wszystkie strony nogi, stałam jak wryta i nie mogłam wyjść z podziwu! Niestety.. mimo walki z pogodą, nie udało się zrobić żadnego zdjęcia w podskoku, ale myślę że nic straconego, bo w planach są już nowe sesje. Evcia unosiła się niczym taki różowy płatek róży na wietrze, coś pięknego! Poczułam że w trakcie sesji towarzyszyły mi wszystkie pozytywne emocje. Samo mówi przez się, skoro posta dodaję zaledwie dzień po sesji i w dodatku z imponującą ilością tekstu! Łał. Aż sama jestem w szoku.. oby więcej takich fotograficznych chwil w moim życiu! Niestety nie byłam w stanie odnaleźć linku do tej, konkretnej spódnicy i całkiem możliwe że jej już nie ma, ale dałam wam odnośnik do strony z innymi, równie pięknymi spódnicami!



inne spódnice - TUTAJ


inne spódnice - TUTAJ

Takie posty dodawać uwielbiam! Życzyłabym sobie na nowy rok jak najwięcej sesji zdjęciowych z tak pozytywnymi i oddanymi osóbkami! Co myślicie? 

26 komentarzy :

  1. Przepiękne zdjęcia i modelka, która nie dość, że jest śliczna, to i utalentowana, skoro potrafi stanąć na puentach. Baletnice zawsze mnie zachwycały.;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie zdjęcie chyba wyląduje u mnie na tapecie. Te zdjęcia są cudowne! I pełen szacun zarówno dla Ciebie, jak i dla Evy. Nie mogę wyjść z zachwytu, naprawdę!
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:33

    Twoje zdjecia sa tak beznadziejne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkim muszą się podobać, ważne że ja się spełniam w tym co robię :) życzę Ci, żebyś również *znalazło sobie pasję, fajna sprawa

      Usuń
  4. Eva jest strasznie uzdolniona! Cudowne zdjęcia! :)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja! :D I pomysł fajny. Brakowało mi tutaj tego typu postów. Mam nadzieję, że będą pojawiać się częściej.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia! <3 :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesuje sie fotografią, chodze do szkoly o tym profilu, śledze Cie od 3 lat.. I przyznam ,ze zawsze dziwilam sie, ze potrafisz wychodzic spoza"bram".. Bo jednak footografie niby każdy moze odbierac na swoj sposob ale trzyma sie pewnych wytycznych i stara sie by fotografia byla 'poprawna' i mimo,ze aktualnie jestem przygotowywanaa na poprawne patrzenie na zdjecia ze wzgledu na egzamin.. to przyznam sie otwarcie uwielbiam Twoj spsoob patrzenia ,ukazywania piękna, uwielbiam kazdy kadr,no jestem zachwycona tym jak dodajesz piękna każdemu co napotkasz. Uwielbiam ogladac Twoje zdjęcia i mam nadzieje,że bedzie ich coraz wiecej, dodajesz odwagi do bycia kontrowersyjnym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Gdzie chodzisz do tej szkoły? Napisz coś więcej, bo jestem ciekawa!

      Usuń
  8. piękne włosy ma Eva ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:01

    Tancerki na zdjęciach zawsze wyglądają przepięknie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:33

    Piękne zdjęcia oraz modelka! Zawsze chciałam zajmować się baletem, więc mega podziwiam modelkę, choć nie tylko za, wow, mega oddanie pasji ale i wytrzymanie w takie zimno! Podziwiam was obie i czekam na nowe sesje tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne zdjęcia! Gratuluję za podołanie tej okropnej pogodzie:*!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :*http://xxwiczkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne zdjęcia! Gratuluję wytrwałości przy takiej okropnej pogodzie:*
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam <3
    http://xxwiczkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy00:33

    Moim zdaniem te zdjęcia nie są jakoś nadzwyczaj dobre. Stać Cie na wiecej, a tutaj widać niedociągnięcia w kadrowaniu głównie. Wiem, ze sfotografowanie tancerki to nie jest wcale proata sprawa, ale myślę, ze stać Cie na więcej. Nie traktuj tego jako hejt, bo wcale nim nie jest, po proatu wyrażam swoje zdanie bez żadnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem nie jest łatwa, ale to przecież jest backstage! Jak ja kocham jak nie czytacie posta, a piszecie komentarze.. to nie są zdjęcia ostateczne z tej sesji, to dopiero początek, przedsmak. Na bloga dodaję tylko backstage, a całe sesje można oglądać na innych moich stronach w necie, które są podane w pasku pod nagłówkiem, pozdrawiam.

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia, i fajny pomysł na sesję chociaż liczę, że sesja się powtórzy gdyż wiem, że baletnice potrafią pokazać o wiele wiele wiele więcej pięknych pozycji. Może nawet Twoje modelka wystąpi z facetem. :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia widać talent i pasję :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjęcia :) Super, że czerpiesz taką radość z tego co robisz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:50

    Świetny pomysł z tym blogmasem, już się nie mogę doczekać grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cie! W dzieciństwie trenowałam balet ale niestety kości nie pozwoliły na karierę :( życzę samych sukcesów!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:18

    Jestem pod wrażeniem tego zdjęcia: https://static.wixstatic.com/media/533cb4_7e2ab0d9fb32454aa212c521273bf164.jpg/v1/fit/w_947,h_631,q_75,usm_0.50_1.20_0.00/533cb4_7e2ab0d9fb32454aa212c521273bf164.jpg Świetna z Ciebie fotografka :) A modelka ze zdjęcia ma potencjał... zawsze uwielbiam fotografie z jej udziałem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, zakochałam się! :)
    Pozdrawiam Paula :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:
    http://scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia - widać, że robiła je osoba z pasją do fotografowania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń