28 października 2015

SPA w domu


Nie muszę chyba mówić, że dla mnie każde pudło beGlossy prezentuje się perfekcyjnie. To taka mała perełka, która co miesiąc cieszy moje oko. Czasem kiedy zapominam o dacie dostarczenia, staje się niespodzianką! Kosmetyki testuję, a te które nie są przeznaczone dla mnie, po prostu oddaje mamie. Zazwyczaj po jakimś czasie rozmawiamy ze sobą na temat produktów i ona mi mówi co u niej się sprawdziło. Rozmyślam nawet czy nie dodać filmu na yt 'denko, gdzie poleciłabym wam kilka rzeczy, nie koniecznie kosmetycznych. Dzisiaj totalne SPA! Dzięki glossy każda z dziewczyn, które otrzymały pudło, mogła stworzyć w domowym zaciszu swoje mini spa. Poza tym, że niemal każdy produkt mi się podoba i już nie mogę się doczekać by je zużyć, to do pudełka dorzucono super prezent! Mianowicie.. a z resztą dowiecie się na końcu!




Teraz przybliżę wam jak wyglądają poszczególne produkty, ale uprzedzam! Nie wszystkie są ukazane na zdjęciach i opisane, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat październikowego pudełka, zapraszam was na stronę beglossy.pl


Jak pewnie zauważyliście, produkty składają się na typową pielęgnację. Teraz kiedy pogoda nas nie rozpieszcza, skóra potrzebuje od nas trochę więcej. Ja mam ogromne problemy z suchością skóry, a gdy zmienia się pora roku na twarzy wyskakuje mi wszystko co możliwe! Cóż, tak czy siak nie mogę narzekać, bo nie mam większych problemów z moją cerą. Wystarczy odpowiednia pielęgnacja. Do tej pory nie znalazłam idealnej kompozycji kosmetyków dla siebie. Ciągle szukam, sprawdzam.. kto wie, może właśnie coś z tego pudełka stanie się moim ulubieńcem? 


Pewnie się zastanawiacie co to za drewniane pudełko przewinęło się tam nieco wyżej i co takiego się w nim znajduje? Prezentuje się ono bardzo efektownie, a tym co wewnątrz jestem zachwycona! Dlaczego? Bo znalazłam tam mnóstwo pudrów mineralnych, a ja posiadam próbkę z któregoś z poprzednich pudełek i strasznie mi się sprawdza. Niestety właśnie się kończy i beGlossy sprawiło mi zapas na bardzo długi czas. Oprócz tego będę mogła pomieszać i zmiksować swoje wybrane kolory! Łał. Super sprawa.. tak na marginesie, podobno nie ma ich jeszcze w sprzedaży. Przetestuję jakieś kolory na sobie i na pewno dam znać! Jakby tego było mało, na każdym pojemniczku jest literka "P", idealnie!


Jeśli macie jakieś pytania dotyczące produktów, lub beGlossy, piszcie! I koniecznie dajcie znać czy chcecie denko na moim kanale? Nie jestem pewna co do tego, więc strasznie pomogłaby mi wasza opinia! 

14 komentarzy :

  1. Oj i by się przydał taki jeden ekstra SPA dzień w domu ah...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:48

    chcemy denko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy09:01

    Odnośnie "domu". Mieszkając w Warszawie często gotujesz w swoim mieszkaniu? Co przyrządzasz z dań tj obiad. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie nigdy :) zazwyczaj coś biorę od mamy, bo nie mam czasu gotować

      Usuń
  4. Dobrze jest zrobic sobie takie domowe spa! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bym je chciała *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja bym chciała zrobić sobie takie domowe SPA. W tym okresie jaki nastał teraz bardzo by mi się to przydało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pudełka to świetna sprawa! Ja muszę się zaopatrzyć w jakieś nowe kosmetyki :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:19

    dzięki czemu dostajesz np takie probki pudru ja tez mam zamowiony pakiet a nigdy nic takiego sie nie zdarzylo:<??
    dziekuje za odp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbki dostałyśmy z dziewczynami tylko w tym miesiącu :) to była taka niespodzianka, nie wiem dlaczego nie dostałaś, ale podejrzewam że może tylko ambasadorki otrzymały :)

      Usuń
  9. Muszę sobie zrobić taki wieczorek :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam beglossy! :D I bardzo chciałabym zobaczyć jakiś filmik w Twoim wykonaniu!

    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11:24

    Hej Paula :) piszesz ze swoim chłopakiem codziennie czy zdarza się że nie macie kontaktu kilka dni?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na denko!! :)

    mojeapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń