4 października 2015

SHINY BOX film! + czas na pytania!


Już się tłumaczę, już wyjaśniam! Jednak na początku się powtórzę i po raz kolejny dodam, że osoby obserwujące mojego instagram'a o tutaj! - są ze wszystkim na bieżąco, bo wiedzą kiedy jem, kiedy robię zakupy i tam moja systematyczność nie wygląda jakoś katastrofalnie. W związku z tym że kilka dni temu wróciłam na studia, do Warszawy to znowu ograniczyłam internet. Trochę z własnej winy, a trochę ze względu na samo życie. Na nowo wdrążam się w to miasto, połykając przy tym po kilka tabletek żeby ból głowy ustąpił. Nie wiem czy też tak macie, ale ja źle znoszę huk i stukot miast, fakt, faktem - do czasu. Później już jest tylko lepiej. Ale do rzeczy.. a właściwie do BOX'a!

Jest to jedno z najlepszych jakie kiedykolwiek otrzymałam. Wszystkie produkty są genialne. Poniżej dodaję kilka zdjęć, ale nie ukazują one całej zawartości. Mam nadzieję że taka forma przypadnie Wam do gustu? Oczywiście blog nadal będzie aktualizowany. 

Co jakiś czas ktoś o coś pyta, a ja to doskonale rozumiem i będę Wam bardzo wdzięczna jeśli to tutaj zamieścicie swoje pytanie. Postaram się pojawić najszybciej jak tylko to będzie możliwe. Przepraszam że to wszystko na ten moment wygląda tak chaotycznie i w sumie piszę o wszystkim za jednym razem, ale czasem tak musi być i uwierzcie że na niektóre sprawy nie mam wpływu. Obserwujcie instagram'a, a o wszystkim będziecie wiedzieli na bieżąco. Piszcie pod spodem wasze pytania, czekam!!!

49 komentarzy :

  1. Z miłą chęcią obejrzę twoje kolejne filmy! 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:32

    Posty na blogu na zmianę z filmami to spoko opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:48

    to śmieszne,ale kiedyś jak cie prosiliśmy o jakiś filmik czy cos to słyszelismy,ze nie. prosiliśmy o ootd nie. nagle zaczełaś mieć współprace i zaczeły pojawiać się ootd teraz filmiki.ja totalnie jestem zatym żeby blogerzy współpracowali z róznymi firmami,ale nienawidzę gdy ktoś jest dla paru złotych zmienić swoje zdanie. kiedyś obiecałaś nam że nagrasz filmik z mamą ok rozumiem mama nie ma czasu ty też ale jak widac znalazła się kasa to i czas sie znalazł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sobie to wszystko na swoje przekręciłaś, haha.. mój blog od kiedy istnieje nie ma sprecyzowanych tematów, a bazuje głównie na zdjęciach, DLA PARU ZŁOTYCH ZMIENIĆ ZDANIE?! czy ty wiesz co piszesz? nie zarabiam na blogu, poruszałam tą kwestię trylion razy, ale widzę że nie do wszystkich dotarło. Prowadzę bloga bo to lubię i sprawia mi przyjemność. Nie mam z tego żadnych korzyści pieniężnych, więc się zastanów co piszesz w momencie kiedy nie masz o czymś bladego pojęcia. Jeśli odczuję taką potrzebę będę nagrywać, jeśli nie, to nie będę. To moja sprawa i nikt nie będzie za mnie decydował. pozdrawiam

      Usuń
  4. Anonimowy15:57

    twój chlopak bedzie studiowac w warszawie? zamieszkacie razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. studiuje w Warszawie, nie mieszkamy jeszcze razem, bo nie chcemy póki co :) jak dla nas jest za wcześnie

      Usuń
  5. Anonimowy20:19

    Twój chłopak studiuje w Warszawie? Jeśli tak to co? I czy mieszkacie razem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:45

    Dlaczego nie pracujesz i jak wyobrażasz sobie swoją taka wymarzoną pracę ; byłaby związana z fotografią czy z kierunkiem który studiujesz? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, byłaby związana z fotografią :) nie pracuję, bo póki co nie ma takiej potrzeby

      Usuń
  7. Anonimowy22:01

    Masz plany co do studiów magisterskich? Myślałaś już w ogóle o nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 100% nie w obecnej szkole :) tu zrobię tylko licencjat (mam nadzieję, haha)

      Usuń
  8. Anonimowy22:56

    Uwielbiam czytać to co piszesz 😊 mam takie małe pytanie: Czy nie miałaś kiedyś kolczyk w wardze?

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam shiny box ,zapraszam do mnie swieżutki post DIY czeka :) http://mylifebykatarzynakos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:16

    Pomysł z filmami świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:04

    Jakie jest Twoje ulubione miasto w Polsce?
    Jakie zagranicą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Polsce póki co Warszawa, ale jest jeszcze kilka, które chcę odwiedzić, za granicą Barcelona <3

      Usuń
  12. Anonimowy18:05

    Zamierzasz w przyszłości mieć psa?

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18:06

    Czy jest coś czego się bardzo obawiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma coś czego się obawia, mniej lub bardziej

      Usuń
  14. Anonimowy18:07

    Czy bedziesz robila filmiki na youtube gdzie bedziesz cos mowila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może, nie wiem jak to wyjdzie z tymi filmikami

      Usuń
  15. Anonimowy18:07

    Interesujesz się piłką nożną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie nie, ale jestem w stanie obejrzeć mecz

      Usuń
  16. Anonimowy21:08

    Polecasz jakieś niedrogie miejsce na nocleg w Warszawie??

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy21:15

    Filmiki to dobry pomysł :) nagrywaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:26

    Nie było Ci szkoda dac tyle kasy na bluzę z Niumi clothes ?
    Co lubisz jeść? Co Ci się podoba w Makowie mazowieckim i Przasnyszu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam ją, pierogi z jagodami polane słodką śmietanką :) w Makowie nic, a w Przasnyszu wszystko

      Usuń
  19. Ten peeling wygląda zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy14:27

    Paula wybacz za pytanie, ale w jakiej dzielncy Ty wynajmujesz mieszkanie? Bo nie znam Warszawy, a muszę pilnie znaleźć mieszkanie z dobrym dojazdem zarówno do AON jak i do centrum, a Ty chyba takie masz. :) AON jest daleko od centrum i nie wiem jak to zrobić, w jakich rejonach szukać. Warszawa to póki co dla mnie 'czarna magia'. Jeśli możesz to podpowiedz cokowliek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rembertów :) nie wiem co Ci powiedzieć.. ja mam dobry dojazd, mam skmkę która w 15min. potrafi dotrzeć do centrum jak dobrze pójdzie

      Usuń
  21. Anonimowy20:47

    Pomysł z filmem zamiast zdjęć bardzo fajny, ale sposób w jaki go zrobiłaś nie przypadł mi do gustu. Film jest zbyt długi, monotonny i zwyczajnie nudny. Myślę, że jak trochę nad tym popracujesz to wypadnie o niebo lepiej! Ale bardzo chwalę kreatywność i Twoje nowe pomysły co do formy posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak miało być, powoli, melancholijnie :)

      Usuń
  22. Anonimowy16:34

    Koniecznie nagrywaj więcej filmów

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak najbardziej;) miłego dnia !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy16:06

    Ile mniej więcej widujesz się ze swoim chlopakiem w ciagu tygodnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo rzadko, spędzamy sporo czasu na uczelni :(

      Usuń
  25. Anonimowy20:13

    Czy jest szansa na film z Twoją mamą? Bo temat ucichł i nie wiem czy już mówiłaś wreszcie jak to będzie czy też nie :)
    Jak dla mnie ten filmik z tego posta jest fajnym pomysłem, ale uważam że fajniej by to wszyło gdybyś w trakcie mówiła wtedy wydawałby się mniej monotonny :) Ewentualnie może fajnym pomysłem byłoby pokazywanie pudełka na zdjęciach, a za jakiś czas nagrywanie recenzji produktów?
    1. Czasem blogerzy, którzy publikują na blogu swoje zdjęcia robią post, w którym pokazują jak często przerabiają zdjęcia krok po kroku. Czy jest szansa, że też zrobisz kiedyś coś takiego? Podzielisz się wskazówkami z osobami, które są początkujące i zielone w tym temacie?
    2. Studiujesz w Warszawie, myślałaś już może czy po studiach planujesz w niej zostać czy raczej wrócić w rodzinne strony?
    3. Czy gdybyś mogła wybierać jeszcze raz na jakie studia masz iść wybrałabyś te same czy poszłabyś w innym kierunku?
    4. Czy swoją przyszłość zawodową planujesz z fotografią czy może czymś innym?
    5. Proszę o szczerą recenzję bluzy z Niumiclothes bo jednak kosztuje ona sporo jak na coś takiego i nie wiem czy jest warta tych pieniędzy naprawdę? Bo jednak nie kosztuje ona 100 czy nawet 150zł.
    6. Czy mogłabyś podać piosenki, których najczęściej słuchasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś szansa jest, zobaczymy jak to wyjdzie, ale nadal nie rozumiem czemu tak się na to upieracie, nie będę raczej pokazywała jak coś przerabiam, chyba że mi się odwidzi za jakiś czas, w necie pełno jest poradników, nie mam pojęcia jak to wszystko wyjdzie i czy tu zostanę, czy wrócę w rodzinne strony, ale wolałabym wrócić :) inny kierunek, chociaż szczerze mówiąc niektóre tematy są dla mnie interesujące, ale strasznie rzadko tak się zdarza... z fotografią planuję przyszłość, bluza jest mega cieplutka, wygodna i polecam :) ma dobry, przyjemny materiał, jest warta ceny, obecnie Kiiara - Gold

      Usuń
  26. Anonimowy08:45

    Miałaś nagrać juz dawnoo filmik z mama. Jakoś go nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje życie to nie tylko internet, a na to nagranie nie było jakoś czasu :) to nie znaczy że wszystko stracone

      Usuń
  27. Anonimowy08:47

    Co lubisz i jesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierogi z jagodami i ze śmietaną kocham ;)

      Usuń
  28. Anonimowy21:06

    Będziesz na PGA ? Widziałam, że Sylwia będzie, a ty jedziesz z nią czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, mam na ten dzień inne plany :)

      Usuń