21 października 2015

PHONE PHOTOS | Kredytowa 9


Po mojej wczorajszej ekscytacji tatuażem, przyszedł wreszcie czas na posta ze zdjęciami z telefonu. Wiem że takie lubicie, dlatego tym razem zebrałam naprawdę pokaźną sumkę fotek, zastanawiam się nawet czy nie przegięłam z ich ilością. Mój po-tatuażowy szok trochę już minął i zaczynamy się dogadywać. A z czym tak dobrze się dogaduję? Dowiecie się już niebawem. Była masa pytań o to, co sobie wytatuowałam i ja to doskonale rozumiem. Już niedługo! Teraz zapraszam was do oglądania mojego 'photo dairy' na ciepło z telefonu, większość zdjęć zobaczycie po raz pierwszy! Więc chyba warto zostać..

Miłość, Kredytowa 9 



Nie potrafiłbym zacząć opisywać tego posta, bez początkowego wspomnienia o najcudowniejszym miejscu do zjedzenia w Warszawie. Jak wiecie, jestem maniaczką pięknych, kreatywnych miejsc, a Kredytowa 9 zdecydowanie do takich należy! Od momentu kiedy znalazłam się na patio, byłam oczarowana! Żałowałam tylko że nie wzięłam ze sobą aparatu, ale obiecuję wam, że kiedyś to poczynię i dodam osobnego posta na temat tego miejsca, jednak myślę że zrobię to dopiero latem, kiedy ponownie otworzą patio, bo robi wrażenie! Wybrałyśmy się tam z dziewczynami w ciemno, a trafiłyśmy na najpyszniejszy obiad na świecie.. zupka z karmelizowaną papryką, coś na wzór spaghetti z pieczarkami i śmietanką, a na deserek dostałyśmy mus czekoladowy z porzeczkowym sosem i kawałkami rozkruszonej bezy. Na każdym z talerzy znajdowała się idealna porcja, przez co spokojnie można było się najeść.

sufit w Miłości / zupka z karmelizowaną papryką / spaghetti / architektura Warszawy / na herbatkę i coś słodkiego do Karolci / powrót do domu rodzinnego w towarzystwie golden'a 

 myślę że zdjęcia takie jak to, nie potrzebują opisu
na chwilę przed zajęciami / Park Szczęśliwicki, to moja wielka miłość / twórcze okno / najpiękniejsze miejsce na oglądanie zachodów słońca (okno w bloku moich braci) 

 dwa box'y SHINY BOX & GLOSSY BOX / tęcza w mieście / podróże, małe i duże.. / szykowanie przed wyjazdem do Krakowa / herbata to zawsze dobry pomysł / przed sesją pomadek z Golden Rose<3

 backstage z jednej z moich ulubionych sesji zdjęciowych jakie wykonałam do tej pory / w odwiedzinach u koleżanek / backstage w centrum Warszawy / SUBtime! / kot Sylwuni zawsze się do mnie tuli jak u niej siedzę, nie lubię kotów, ale ten jest wyjątkowo kochany

pyszne desery na chwilę przed podpisywaniem płyty Sylwii / piękna restauracja Trattoria Italia / Sylwia w samym sercu empiku w ważnym dla niej momencie / płytka z dedykacją dla mnie!
 twórczo city by night / sok porzeczkowy=miłość / subsubsub czyli nic nowego :) / przepiękny wrzos! pragnę w najbliższym czasie odwiedzić las!

moja Sylwunia miała w tym miesiącu bardzo ważny dla siebie dzień, a mianowicie podpisywanie pierwszej płyty, oczywiście nie zabrakło również jednej dla mnie :) dziękuję i gratuluję misiu! 
wreszcie udało się spotkać chociaż z kilkoma znajomymi na imprezie :)

jeśli obserwujecie mnie na instagramie, to doskonale wiecie, że ostatnio oszalałam na pukncie Reese's.. lubię te pomarańczowe, ale jednak to białe na dobre skradły moje serce! / orange & white / city by night, wyprawa na imprezę z darami od beskidzkich! / mój ulubiony mus malinowy z bitą śmietanką Grycan / pierwszy w życiu tatuaż <3

W tym miesiącu wydarzyło się dość sporo ważnych rzeczy. Niezaprzeczalnie najważniejszą był tatuaż, który zostanie ze mną do końca życia, to brzmi przerażająco! Ale jestem w nim szczerze zakochana. Mam wrażenie że gdybym nie pisała przez jakiś czas, a później dodawała tylko zdjęcia z telefonu, to i tak bylibyście w pełni świadomi co się u mnie dzieje, bo telefon to mój drugi aparat! Eh, jakie życie byłoby nudne bez fotografowania.. 

16 komentarzy :

  1. Niby robione telefonem, ale jak pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Kredytową 9, świetne miejsce! Zakochałam się w niej od razu.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne sa u Ciebie takie posty :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego typu postu u Ciebie, cudownie ukazują miejsca w którym bywasz, widać w nich magie i inne spojrzenie na rzeczywistość

    karolajnaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie posty :D/K

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:19

    Czekam na posta z odpowiedziami na pytania..lub filmik :)
    A i też kocham Park Szczęśliwicki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedzi już udzieliłam pod komentarzami w których były pytania, dodawanie filmiku nie miałoby sensu, gdyż video trwałoby tylko 5 minut... :)

      Usuń
    2. Anonimowy21:18

      5 minut to nie mało,dużo youtuberów nagrywa takie filmiki,no ale jak już wolisz :)

      Usuń
    3. mnie mało obchodzi szczerze mówiąc co ktoś robi :) jak dla mnie 5min. to mało na Q&A

      Usuń
    4. Anonimowy20:13

      No ok,a w takim razie możemy sie spodziewać niedługo filmiku o jakiejś innej tematyce?:)

      Usuń
  7. Anonimowy22:45

    Świetny post pełen bardzo fajnych zdjęć. :)
    A jak Paula wygląda u Ciebie tzw. 'życie studenckie'? Często organizujecie z grupą ze studiów jakieś imprezy, wyjścia na miasto? Czujesz, ze studia to najlepszy czas w Twoim życiu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i najlepszy, ale póki co nie specjalnie imprezuję.. zwyczajnie nie mam czasu i zdrowia na to :D haha

      Usuń
  8. Anonimowy23:54

    Jestem naprawdę bardzo ciekawa co tam teraz zdobi Twoje ciało :) Jakiś aparat? Cytat? Nic, tylko czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16:39

    Polecasz jakieś miejsce w centrum Warszawy, gdzie można zjeść smaczny obiad?

    OdpowiedzUsuń