19 października 2015

my first tattoo!


19 października 2015r., dla większości ludzi - dzień, jak każdy inny. Do tego poniedziałek. Dla mnie jednak już na zawsze zostanie wyjątkowym i niezapomnianym. Jeśli ktoś mnie śledzi na instagramie, to już pewnie wie co mam na myśli. Mam tatuaż! A teraz poruszę kilka kwestii z nim związanych. Otóż nie, nie było mi szkoda pieniążków. Planowałam to już kilka lat, jednak nie mogłam się do końca zdecydować, co, jak i dlaczego. Jedno było pewne, tatuaż musiał pojawić się na moim ciele, a wszystko było tylko kwestią czasu. Nie, nie interesuje mnie co sobie inni pomyślą i jakie mają zdanie na ten temat. Odkąd go mam, czuję się spełniona. Jedno z największych marzeń ujrzało światło dzienne. Teraz mam na ciele coś, co w pewien sposób mnie wyróżnia. Projekt wykonaliśmy razem z jego twórcą na miejscu. Cała 'akcja' trwała zaledwie 30min. i ból był. Jednak dla planujących zrobić sobie tatuaż - nie kierujcie się tym, co przeczytacie w internecie. Jedyne co się zgodziło (tak, poczytałam trochę), to fakt że uczucie przypominało jednoczesne kłucie ręki przez rój pszczół. Jest to jednak do wytrzymania. Przepraszam Was, ale na tym zakończę, bo po pierwsze średnio wygodnie mi się pisze, a po drugie jestem tak podekscytowana i szczęśliwa, że ciężko mi ubrać w słowa to co chcę przekazać!


23 komentarze :

  1. Mega! Tez planuje. Ale właśnie mam ten sam problemik, który tu opowiedziałaś. Że nie wiem jeszcze co jak i dlaczego, ale to kwestia czasu. Odpoczywaj i pokaż nam go niedługo :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaz w nastepnym poscie tatuaz! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ogromnie zazdroszcze! sama chcialabym jakis tatuaz, ale taki, ktory bedzie dla mnie cos znaczyl, niekoniecznie jako ozdobe, dlatego chce zeby byl przemyslany i tak, jak w twoim przypadku, wyczekany!

    http://www.kamop.pl <- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój dla mnie znaczy bardzo dużo i jest zarówno przemyślany jak i stanowi świetną ozdobę :) takie jest moje zdanie

      Usuń
  4. Gratulację Paula i zazdroszczę! oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu) ♥
    Mi również marzy się tatuaż, ale muszę czekać jeszcze kilka miesięcy do osiemnastki,
    bo na zgodę mamy niestety nie mogę liczyć, jej się to nie podoba.. :/
    Czekam z niecierpliwością, aż ujawnisz co tam ciekawego stworzyliście! *__*
    Cieszę się razem z Tobą! :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie go robiłaś? Właśnie szukam fajnego studia, a jak widać ty jesteś zadowolona, więc może coś polecisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co mogę polecić? tylko Blackstar, bo właśnie tam sobie robiłam tatuaż :) na ręku, widać na zdjęciu na instagramie

      Usuń
  6. jestem ciekawa co to takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. wszystko pokażę w odpowiednim czasie (:

      Usuń
  8. Ja się nie mogę odważyć na tatuaż a marzy mi się jakiś delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! :D Szkoda,że nie pokazałaś jak wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wszystko przyjdzie czas, póki co się trochę goi :)

      Usuń
  10. Ja zawsze chciałam tatuaż i kiedys to zrealizuje!:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również zdecydowałam się na tatuaż :-) 26 października jadę...
    po prostu nie wierzę i troszkę się boję!

    całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczęłam myśleć o tym co właśnie ma się wydarzyć dopiero na kilka godzin przed całą "akcją", ale to może dlatego że tatuaż planowałam od kilku lat :)

      Usuń
  12. Też mi się marzy jakiś, ale trochę się boję bólu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje odwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję odwagi :) bardzo podobają mi się tatuaże jednak tylko u osób w młodym wieku i dlatego nie zdecydowalabym się sama sobie zrobić jakiegokolwiek. Niemniej jednak gratuluję i jestem bardzo ciekawa wzoru:)

    www.bymadameem.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17:10

    Czyżby to było coś wspólnego z fotografią? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11:46

    super motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy11:47

    wgl chyba masz jakieś fajne białe butki na zdjęciu, można wiedzieć jaki to model? :)

    OdpowiedzUsuń