14 października 2015

moje kolory jesieni


Mamy jesień. Wraz z nią przyszedł czas by schować cienkie topy i krótkie spodenki na dno szafy. Stety i niestety. Jesień to piękna pora roku, ale myśl że zaraz za nią pojawi się zima zawsze mnie dobija. Mam jedno postanowienie - w tym roku nie mogę przegapić złoto-żółtych liści i cudnych widoków alejek w parkach, dlatego koniecznie muszę wybrać się na długi spacer. Dzisiaj zajrzycie w głębie mojego rozumowania jesieni, jeśli chodzi o kolory ubrań. Od razu uprzedzam, że styl mojego ubierania nie zmienia się wraz z kolejnymi porami roku, jednak zmieniają się kolory, które w szafach królują...



Pewnie wcale nie będę jakoś specjalnie inna od innych, jak powiem że uwielbiam na czas obecny moją ukochaną czerń, biel, szarości, fiolety i bordo. Te ostatnie koniecznie w wygaszonych odcieniach! Chciałabym pokazać wam dzisiaj większość z tych rzeczy nieco dokładniej, a później przedstawić stylizacje bazujące na poszczególnych ciuchach. Także zaczynajmy! 

crop top - NEW LOOK // krótki top w paski - BEZPOŚREDNI LINK // narzutka - H&M

Założę się że na świecie nie ma kobiety, która nie byłaby w posiadaniu jakiegoś ciucha w kolorze czarnym! Nie ma takiej opcji! Według mnie to tak uniwersalny kolor że można go łączyć dosłownie ze wszystkim. Kto lubi? Pisze komentarz!

sukienka - BEZPOŚREDNI LINK // spodnie - PULL&BEAR // spódnica - H&M

Kilka dni temu stałam się szczęśliwą posiadaczką spodni idealnych. Wysoki stan, lekko zszarzała czerń, wygoda.. czy może być lepiej? Sukienka którą widzicie powyżej, to najwygodniejsza opcja na 'lazy day. Od kiedy ją tylko ujrzałam, to wiedziałam że musi być moja. Krój w sam raz. A spódnica? Jest z h&m w którym bardzo często kupuję i nigdy się nie zawiodłam. Wygląda cudnie i na pewno jeszcze ją zobaczycie na moim blogu.

koszulka z kieszonką - SHEIN // biała koszula - BEZPOŚREDNI LINK // koszulka w serek - BEZPOŚREDNI LINK

Białe koszulki uwielbiam! Lekki, delikatny materiał. Jestem trochę zła, bo ta koszula którą widzicie w środku jest strasznie gniotąca i trzeba się prasować milion razy zanim ją założymy. Jednak jest to rzecz, którą każdy powinien posiadać. Ja do tej pory miałam kilka takich koszul, ale zawsze mi gdzieś ginęły, albo z nich wyrastałam. A według mnie to totalny must have!

szara koszulka - BEZPOŚREDNI LINK // bordowy crop top - BEZPOŚREDNI LINK // koszula w kratę - SHEIN

Raczej nie przepadam za koszulkami, które mają napisy, ale ta szara wpadła mi w oko i świetnie wygląda w duecie z czarną skórą. Chętnie bym wam to ukazała, ale zapomniałam zabrać kurtki z domu, podczas mojej ostatniej wizyty. Co do bordowego crop top'u.. na zdjęciu wyszedł bez szału, ale myślę że zdjęcia w nim, które znajdziecie gdzieś poniżej, nieco zmienią wasze zdanie. Koszula to jeden z moich pierwszych zakupów na chińskich stronkach, już nawet nie wiem dokładnie gdzie go zamówiłam. Przypuszczam że shein, ale nie mam pewności.

koszulka w serek - BEZPOŚREDNI LINK

Po tym, dość długim wstępie przyszedł czas na stylizacje. Na pierwszy ogień mój ulubiony outfit ostatnich dni. Z udziałem stanika koronkowego z GSQ. Ich ceny są spore, ale uwierzcie mi że się opłaca! Według mnie całość super się prezentuje. A wy co o tym myślicie? 

biała koszula - BEZPOŚREDNI LINK

W takim wdzianku, to tylko prosto na rozpoczęcie roku, ale czy tylko? Według mnie prosta, klasyczna i uniwersalna stylówka. A poniżej bordowy top!

bordowy crop top - BEZPOŚREDNI LINK

Co o nim myślicie? Jeśli chodzi o kawałek koronki od stanika, to efekt zamierzony. Myślę że całkiem nieźle to wygląda. Koszule najbardziej lubię nosić właśnie w ten sposób. Kiedy zrobi się chłodniej w każdej chwili możemy ją rozwiązać i wciągnąć na plecy. 


Ten crop top to perełka. Lato minęło, ale przecież przyjdzie kolejne. Z resztą, mam trochę pomysłów na stylizacje z nim niekoniecznie tylko na lato. Kupiłam go na wyprzedażach za jedyne uwaga! uwaga! 10zł! Można? Można.

koszulka crop w paski - BEZPOŚREDNI LINK

sukienka - BEZPOŚREDNI LINK

Co do tej sukienki, przyjechała ze mną do Warszawy i mam zamiar ją nosić gdzie tylko się da. Jest mega wygodna. Z resztą wyobraźcie sobie chodzenie poniekąd jakby tylko w przedłużonej koszulce. Komfort pierwsza klasa! Trochę nafaszerowałam tego posta linkami do stron, ale chciałam wam po prostu ułatwić dostęp do poszczególnych rzeczy. 

Czy coś konkretnego wpadło wam w oko?

22 komentarze :

  1. ta biała koszula jest przepiękna :) świetnie wyglądasz w tych rzeczach :)

    Zapraszamy do nas: http://double-dreamers.blogspot.com/2015/10/turcja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie czerń i biel króluje cały rok. Bez względu na porę roku.

    HD-EMI

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na jesieni pojawiają się przede wszystkim szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też wybieram teraz ciemniejsze kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia i super blog!
    Zapraszam do mnie! ♥
    http://mafimafioza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko co pokazalas bardzo mi sie podoba!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Ja swoje letnie rzeczy schowałam już dawno :) W tym roku bordowy to mój kolor na jesień :) Nieziemskie stylizacje :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:57

    http://www.pullandbear.com/pl/pl/dla-niej/d%C5%BCinsy/jeansowe-jegginsy-z-gumkami-c29022p6037289.html - to te spodnie co kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super outficiki :) Podobają mi się!
    http://samcix.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula w kratę bardzo mi się podoba! :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej z ubrna podoba mi sie kardigan i koszula, a outifitów ten pierwszy - urzeka prostotą :D /K

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny przydatny post :) widzę, że mamy podobne gusta co do ubrań, bo mój wieszak na ciuchy wygląda podobnie w sezonie jesiennym :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba wszystkie twoje ubrania tutaj przypadły mi do gustu! A spodnie faktycznie idealne.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17:29

    Nie wiem dlaczego ale ta sukienka kojarzy mi się z pidżamą jednak Ty nawet w worku byś dobrze wyglądała! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18:01

    Łał ale się zmieniłaś ! Wypiękniałaś ;) Jakoś tak dojrzalej z twarzy wyglądasz i co tu dużo mówić...świetne ciuchy, no ale na pięknym zawsze wszystko dobrze leży. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stanik, a głównie chodzi o jego ramiączka. Gdzie można taki kupić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne rzeczy, chętnie bym Ci je ukradła, haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne połączenia, chyba wszystko wpadło mi w oko :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie gabsstylee :)

    OdpowiedzUsuń
  19. skąd zegarek? MEGA, klasyczny- lubię takie.
    zapraszam: http://julxks.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń