11 października 2015

long planned session and my own idea


Największą satysfakcję sesje zdjęciowe dają wtedy, gdy sami 'od a do zet' sobie je zaplanowaliśmy. W moim przypadku, zazwyczaj to ja jestem pomysłodawcą i promotorem danych klatek, aczkolwiek zdarzają się wyjątki. Sesja której backstage dzisiaj zobaczycie, jest już na moim facebook'owym portfolio. Postanowiłam tym razem trochę zmienić kolejność i dodać zdjęcia przed publikacją posta. Myślę że to nie ma większego znaczenia, ale zazwyczaj to zapowiedź pojawiała się pierwsza. W głowie już dawno narodził mi się konspekt, czekałam tylko na odpowiednie miejsce, dodatki i realizację. Wszystko wyszło tak jak sobie to wyobraziłam i jestem z tych zdjęć strasznie zadowolona. Udało się zrobić coś, czego raczej nigdzie indziej nie zobaczycie. Bynajmniej ja nie wpadłam na podobne zdjęcia w internecie.. wróć! Wpadłam na sesje z owocami, ale nie konkretnie z ananasami i w dodatku z tym idealnie pasującym wdziankiem! A ten makijaż? No po prostu genialnie!


Chcę trochę ogrzać atmosferę, bo na dworze zrobiło się wietrznie i lodowato. Zdjęcia wykonałam w szklarni, co okazało się być niezłym wyzwaniem, bo nie byłam wcześniej świadoma tego jak gorąco może być w jej wnętrzu! Śmie stwierdzić, że i tak na te trudne warunki, jakie tam panowały to nie wyszło źle. Dookoła zieleń, warzywa.. uwielbiam ten klimat i fajnie było oderwać się od tych standardowych pstrykadeł. Nie wiem dlaczego, ale zauważyłam że najczęściej fotografuję dziewczyny w sukniach, a jest tyle innych możliwości.

kombinezon - BEZPOŚREDNI LINK

kombinezon - BEZPOŚREDNI LINK

Chciałam w ten sposób przybliżyć wam jak wszystko wyglądało z boku. Poza tym uwielbiam dodawać tego typu posty, realizować się w fotografii, którą kocham i cieszę się że mam możliwość by wcielić w życie nawet najbardziej nierealne pomysły. Przy odrobinie szczęścia i pomocy ludzi wokół można zdziałać naprawdę dużo! Także moi drodzy, aparaty w dłoń!

Napiszcie mi koniecznie, co sądzicie o tej sesji?

27 komentarzy :

  1. Uwielbiam oglądać twoje sesje, są naprawdę świetne :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:59

    Kiedy można się spodziewać posta z odpowiedziami na pytania :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niebawem! nie jestem pewna czy w formie filmu, czy odpowiedzi w poście, zobaczymy jak wyjdzie :)

      Usuń
    2. Anonimowy20:00

      Fajnie by było gdybyś dała go w formie filmu :) Jakaś nowość by była :)

      Usuń
    3. chętnie zobaczyłabym odpowiedzi w formie filmiku! :)

      Usuń
    4. Anonimowy18:41

      super jakby było w formie filmu :)

      Usuń
  3. MEGA SESJA<3 CUDOOO

    http://jugii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Pomysł z ananasami i makijaż genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja! I bardzo kreatywne miejsce na zdjecia!
    Juz wiem gdzie będe poakzywała stylizację za rok, gdy będę na działce :D
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły zdjęcia, w szczególności, że były robione w takich warunkach ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sesja, tak kolorowo i ciepło się zrobiło :D

    HD-EMI

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra pomysłowa sesja ananasowa ! Cudowny kombinezon !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo pomysłowo, tak wakacyjnie :D/ K

    OdpowiedzUsuń
  10. ogolnie fajny pomysl!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:39

    Jest klimat! Cos nowego i wyszlo genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na zdjęcia! Wyszły super!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11:26

    świetna sesja!
    Kinga ma takie piękne włosy ;o
    to właśnie z jej udziałem najbardziej lubię oglądać zdjęcia :)
    Już nie mogę doczekać się kolejnych ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeszłaś samą siebie! Genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:44

    Genialne te zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy00:29

    Świetne zdjęcia, ale myślę, że powinnaś fotografować inne dziewczyny czy osoby, żeby zadebiutować, bo naprawdę masz potencjał. Oczywiście nie chodzi o to, że twoja siostra jest złą modelką - wprost przeciwnie! ale ona zawsze pojawia się na twoich zdjęciach, może warto spróbować czegoś nowego? fotografowałaś kiedyś chłopaków, albo dzieci? super było by zobaczyć coś takiego na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotografuję również inne dziewczyny, chyba mało oglądasz skoro o tym nie wiesz :) polecam zajrzeć w starsze posty! Fotografuję kobiety w sesjach zdjęciowych, ale robię również inne foty, nie tylko sesje i wówczas na zdjęciach są jakieś dzieci, bądź chłopcy (np. moi bracia)

      Usuń
  17. Anonimowy12:34

    Mam takie pytanie do Ciebie :) Jak uzyskałycie ten efekt fal/ loków u Kingi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ścisłe wałki na całą noc :D

      Usuń
  18. Cudowne są te zdjęcia, ale nic dziwnego wszystkie Twoje sesje są przepiękne..
    Dzięki temu ananasowi tak bardzo zachciało mi się lata, że to jest niewyobrażalne

    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23:10

    W przypadku tej sesji bardziej podobają mi się zdjęcia które są tutaj, niż te z facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy09:59

    Jak dla mnie to jedna z Twoich najlepszych sesji :)
    Kinga jest świetną modelką i każda sesja z nią jest wyjątkowa ;)

    OdpowiedzUsuń