25 października 2015

autumn forest


Może to dość dziwne, ale będąc w Warszawie naszła mnie ogromna ochota na to by odwiedzić las! Po prostu. Pospacerować, zażyć świeżego powietrza i porobić zdjęcia, bo jesienią las wygląda naprawdę pięknie. Wiem że brakuje wam takich postów, takich prosto z życia, zwyczajnych. Niestety obecnie nie jestem w stanie wrzucać ich na tyle często, na ile bym chciała. Pogoda mnie dobija, bo każda zaplanowana sesja, zostaje odwołana. Strasznie mnie to irytuje, słońca brak. Ale w sumie mam przynajmniej dobry powód by pić moją ukochaną herbatę w jeszcze większych ilościach. Niedawno skusiłam się by zamówić coś, co na stronie wyglądało ślicznie i po prostu nie mogłam się powstrzymać! Z resztą sami wejdźcie i zobaczcie jak ładnie się prezentuje. Ale najpierw las..




dżinsowy plecak - KLIK

dżinsowy plecak - KLIK

Uwierzcie mi e nawet krótki spacer po lesie jest w stanie strasznie mnie odprężyć. Fakt, faktem za każdym razem jak brałam aparat do ręki to mi zamarzały, ale i tak warto było! Napiszcie mi co myślicie o plecaku i czy też lubicie czasem połazić po lesie? 

16 komentarzy :

  1. Shiroko16:35

    Hej :) Przypuszczam, ze juz pojawilo sie u Ciebie takie pytanie, jednak nie wiem gdzie go szukac, dlatego zapytam tutaj - jakie masz obiektywy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:59

      Nie wiem czy aktualne, ale może coś pomoże: http://plapart.blogspot.com/2014/06/answers.html

      Usuń
  2. Cudowne są takie widoki! Mam las tuż obok domu, dlatego może za tydzień uda mi się go odwiedzić :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:33

    Tak trochę odbiegając od tematu, ale mam pytanie czy Tobie też tak wypadają włosy? ( też mam długie choć ciut krótsze od Twoich)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:56

      Nie sugeruj się tym jak innej osobie wypadają włosy bo każdy z nas jest inny :) Ale podobno jesienią/zimą wypadają bardziej

      Usuń
    2. racja, nie ma co sugerować się innymi, ale ja jestem zdania że dłuższe włosy bardziej wypadają :) może to takie złudzenie, bo jak wypada jeden długi włos, wygląda jak kilka :D bo jest długi haha

      Usuń
  4. plecak bardzo ładny, zdjęa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam chodzić po lesie, jeszcze większą frajde sprawia mi zbieranie grzybków :))


    www.paulinaxnowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowne zdjęcia!:*

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ladne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/10/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23:59

    Paula czy mogłabyś w zakładce "o mnie" dodać jakie masz obiektywy i może odpowiedzi na pytania, które pojawiają się najczęściej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe że coś takiego zrobię ;) pomyślę nad tym

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia! oby taka jesień trwała jak najdłużej :)

    http://bymadameem.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. też ostatnio miałam ochotę wybrać się na spacer do lasu! muszę tylko namówić chłopaka na małą wycieczkę :D

    OdpowiedzUsuń