7 września 2015

weekend w Poznaniu


Dzisiejsza pogoda zdecydowanie mi nie sprzyja.. deszcz, wiatr i pojawiające się znienacka słońce to zupełnie nie dla mnie. Wczoraj, późnym wieczorem wróciłam do domu. Cały weekend przebywałam poza domem i powiem wam szczerze, że te dni były bardzo intensywne, jeśli wziąć pod uwagę wczesne wstawanie, niedosypianie, nawał pracy. Ale cieszę się! Dzięki temu oderwałam się od codzienności która zdążyła mnie już trochę zanudzić. Miałam okazję przebywać w mieście, które od dawien dawna miałam ochotę zwiedzić. Niestety na to nie było czasu, ale przynajmniej miałam możliwość podziwiać ulice pięknego Poznania zza szyb taksówek. Punktem głównym wyjazdu była sesja zdjęciowa w sukienkach nowej kolekcji dla Niumi. Na planie zdjęciowym oprócz mnie pojawiła się też moja piękna Sylwia Przybysz i to ona była inicjatorem pomysłu żebym tam pojechała, za co bardzo Ci dziękuję. Nie wyobrażacie sobie  jak świetne osoby poznałam i jak miło upłynął mi tam czas.. wszystko działo się tak szybko, że nie zdążyłyśmy się obejrzeć, a już miałyśmy pociąg powrotny do domu. Nie obyło się bez przygód. Uciekł nam pociąg, którym miałyśmy wyjechać z Warszawy, na szczęście godzinę po nim nadjechał kolejny. Przez cały wyjazd żywiłyśmy się tylko starbucks'em i fast food'ami, co dla nas nie było żadnym problemem. Ogromnie dziękuję za szansę wystąpienia w innej roli niż zazwyczaj, za możliwość wcielenia się w prowizoryczną modelkę. Było to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie i mimo świetnej zabawy, chyba jednak pozostanę przy fotografii, haha. A teraz lawina zdjęć. Będziecie mogli zobaczyć backstage sesji i zdjęcia, których w większości nie było na moim instagramie. Są zarówno te z aparatu, jak i te zrobione telefonem. Przyjemnego oglądania! 

wyjeżdżamy z Warszawy / jesteśmy w Poznaniu! / Sylwia pozuje / czas na boisko / Starbucks<3 / zawsze z aparatem! :) / wszyscy obserwują / pół dnia spędzone w radiu :o




Sesja nie bez powodu odbyła się w jednej z poznańskich szkół. Budynek prezentował się oszałamiająco, a wewnątrz wyglądał jak muzeum! Każda z nas wcieliła się w rolę uczennicy i każda wyglądała zupełnie inaczej. Jestem strasznie ciekawa efektów, myślę że wy również je tu zobaczycie! Na pewno dam znać jak będę w posiadaniu zdjęć. 

Czy kiedykolwiek mieliście okazję być w Poznaniu? Lubicie to miasto?

19 komentarzy :

  1. mieszkam w Poznaniu! :)
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:02

    Skąd się znacie z Sylwią? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkamy w jednej miejscowości :)

      Usuń
  3. Mieszkam tu! Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:18

    Jka poznałaś się z sylwia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znamy się od małego, bo mieszkamy w tej samej miejscowości

      Usuń
  5. Anonimowy20:42

    Tak się składa, że moje liceum znajduje się w Poznaniu, więc bywam wręcz codziennie a nawet i w weekendy :) Lubię to miasto i to chyba nie tylko z przyzwyczajenia, więc cieszę się, że Ci się podobało nawet jak na tak krótki pobyt :D Zapraszamy ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:38

    Czy te najprzytulniejsze miejsce na świecie to u Biski te zdjecie z insta? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to w domu menadżera Sylwii :)

      Usuń
  7. Ja nigdy nie byłam w Poznaniu, ale właśnie w poniedziałek tam jadę,bo mam egzamin wstępny na logopedie na UAM. Będę tam 3 dni, więc pewnie uda mi się co nieco zwiedzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Poznaniu, ale z chęcią bym się tam wybrała. Obserwowałam całą ta akcję na snapie Olciiaka. Świetna fotorelacja :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkam 100 km od Poznania, miałam okazję być tam kilka razy, ale osobiście nie przepadam za tym miastem :-) jakoś nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14:26

    Świetne :) a gdzie bd można zobaczyć efekty tej sesji?

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nigdy nie byłam w poznaniu musze kiedysz tam pojechac
    Zapraszam na mojego bloga ---> klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:13

    http://3.bp.blogspot.com/-BN0ewaJGWds/Vb3zRRSZn3I/AAAAAAAAbH0/dSMOCM8Q-MA/s1600/IMG_0160.png

    skąd wzięłaś taką przecudowną ramkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo ikea, albo pepco :) tylko tam kupuję takie rzeczy

      Usuń
  13. Anonimowy23:25

    jaki masz model telefonu ;)?

    OdpowiedzUsuń