12 września 2015

phone photos


W momencie kiedy wy czytacie tego posta, mnie nie ma już w domu. W ważnej sprawie musiałam na kilka dni wyjechać do Warszawy. Wyjechałam w piątek rano, a wracam w następnym tygodniu, ale mimo to chciałam żebyście mieli co pooglądać i poczytać. Wpadłam na pomysł żeby wrzucić to, co lubicie najbardziej - czyli zdjęcia z telefonu! Na moim blogu to już taka tradycja. Oglądając zdjęcia będziecie mogli zobaczyć skrót tego, co działo się przez ostatni miesiąc licząc mniej więcej od połowy sierpnia. Wakacje mijają mi w zastraszającym tempie, ale na ten moment bardzo się z tego cieszę! Powodem jest powrót mojego chłopaka zza granicy, na który czekam już od dnia Jego wyjazdu. 

trochę ruchu nie zaszkodzi! / najlepsze zachody słońca, tylko z tego okna / ostatnio próbuję z makijażem..

classic najlepsze! / świeże kwiatki prosto z działek / beGlossy na sierpień / nowości od choies


w sierpniu miałam okazję odwiedzić Warszawę i nawet posiedziałam na leżakach! POLECAM

czas na McD! kto lubi McFlurry? ja uwielbiam! / kolekcjonować najlepsze momenty - coś pięknego / Subway<3 czyli moje ulubione jedzenie na świecie / wieczorne warszawskie wyprawy 

 w tym miesiącu kupiłam swoją pierwszą spódnicę!

 kolejny raz zrobiłam sobie paznokcie hybrydowe! wyszły cudownie
razem z dziewczynkami świętowałyśmy urodziny koleżanki / Sylwia miała urodziny i cały tamten wieczór spędziłam właśnie z nią / moje pierwsze beziki z owocami *.*

 z N. udało mi się nawet odwiedzić moje ukochane SoSweetProject i nacieszyć się ich wypiekami
galerię w moim telefonie w 3/4 stanowią zachody słońca!

czas spędzony w Warszawie z rodzeństwem, cudnie! / pyszne desery rynkowe / wieczór na leżakach / kolejny zachód 

zapowiedź nowej kolekcji niumiyoung & sesja zdjęciowa Niumi

Muszę wam powiedzieć że w ostatnim czasie działo się na prawdę dużo i sama jestem zaskoczona niektórymi wydarzeniami. Pamiętajcie że im mniej się planuje, tym większe szanse że coś się wydarzy! Serio, u mnie to się sprawdza. Mam nadzieję że u was w szkole wszystko w porządku, ja na studia wracam już w październiku. Jednak mam jeszcze jakiś czas wolnego i planuję dobrze to wykorzystać! Piszcie jak tam u was, kto już zasiadł w szkolnej ławce? 

24 komentarze :

  1. W moim telefonie również dominują zachody słońca :D Chociaż ostatnio zdjęcia kota im dorównują :D
    Bardzo fajny mix!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne te zdjecia:).


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:27

    świetny post! masz naprawdę idealną figurę, zazdroszczę :)
    czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęła się druga liceum i dużo nauki na sam początek. Miejmy nadzieję, że skończy jest ten rok jak najlepiej. Świetne paznokcie Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy05:36

    Dużo zdjęć <3
    Z kim na lezakach?
    Czy to Kinga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy05:37

    Ach Lubie takie posty :)
    Jakie rodzeństwo? Ile mają lat?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie dorbze, ze cos sie dzieje ;) fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:33

    skąd spódniczka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:38

    skąd spódnica? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:20

    Sama robiłaś hybrydy?? Czy ktos Ci robił??

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten cykl postów u Ciebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy08:20

    Zdjęcia jak zwykle świetne!
    A mam pytanie i jeśli możesz na nie odpowiedzieć to byłoby super: otóż Ty studiujesz na AON i w jakiej okolicy wynajmujesz mieszkanie? Bo AON jest bardzo daleko od centrum. Masz takie mieszkanie, że masz dobry i w miarę krótki dojazd i na uczelnie i do centrum? Bo nie znam Warszawy a być może studiując na AON nie wiem gdzie szukać pokoju, aby spełniał on te warunki lokalizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w okolicy, mieszkam niemalże pod bramą uczelni :) AON nie jest bardzo daleko od centrum, dojazd tam skm'ką zajmuje mi średnio koło 15 minut, więc to nie jest jakaś tragedia.. polecam rozejrzeć się w Rembertowie za mieszkaniem, bo mi osobiście lokalizacja bardzo odpowiada

      Usuń
  13. Prześliczne zdjęcia :))
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje mixy są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:14

    Skad ten ładny czarny crop top? :D

    OdpowiedzUsuń