19 września 2015

kosmetyczna aktualizacja z udziałem produktów SHINY BOX & beGlossy


Jak już nie jeden raz wspominałam, kosmetyczna nie jestem.. ale według mnie każda kobieta powinna mieć wewnętrzną potrzebę dbania o siebie! Ja mam to szczęście, że mogę co miesiąc przetestować nowe kosmetyki i w ten sposób znajdować swoich ulubieńców. Wszystkim Wam polecam subskrypcję pudełek, bo ich wartość często dochodzi do niewyobrażalnych cen, a ta nieświadomość co dostanie się w danym miesiącu powoduje ogromną ciekawość. Ostatnio zostałam obdarowana tak dużą ilością produktów, że większość z nich leży w pudełkach jeszcze nieużywana. Poza tym pokażę Wam dzisiaj to, co zdecydowanie ostatnio stało się moim ulubieńcem. Będą tu również rzeczy, które sama zakupiłam w sklepach stacjonarnych. Polecam zostać do końca i dowiedzieć się więcej o tym, co dzisiaj przygotowałam.


Zacznę od mieszanki, którą widzicie powyżej. Są to produkty otrzymane zarówno z nowego glossy, jak i z sierpniowego pudła od SHINYBOX. Muszę powiedzieć że nie użyłam jeszcze ani jednego z nich, ale koniecznie chciałam je pokazać. Ostatnio cierpiałam na brak kremu do rąk, a w sklepach nic nie wpadło mi w oko na tyle, by to kupować. Gdy już kompletnie o tym zapomniałam, otrzymałam aż 2! W każdym z pudełek po jednym. Zrządzenie losu. Idealnie. 


W przepięknym, flamingowym boxie, otrzymałam też maseczkę na noc od yasumi, olejek lniany który można wykorzystać niemalże do wszystkiego i hypoalergiczny, lipowy płyn micelarny, który ma oczyszczać skórę. Te kosmetyki prezentują się cudownie i już nie mogę się doczekać by ich użyć! Totalne łał! Nie ukazuję w poście wszystkich produktów, bo te 4 zdecydowanie wymiatają resztę. Uważam że lepiej polecić coś 'z serca, a nie na pokaz.


Jeśli chodzi o moją 'prywatę, czyli to co zakupiłam sama-osobiście-stacjonarnie, to znowu po stokroć polecam moją ukochaną serię z ziaji 'liście manuka'. Ostatnio w aptece zaopatrzyłam się w żel myjący. Mam zamiar spróbować każdego produktu z tej serii. Sprawdzają się świetnie na mojej skórze, piękne pachną i odświeżają. Sześć z ogromnym plusem dla ziaji. W górnym, prawym rogu widnieje krem z sierpniowego glossy box'a, bez którego obecnie nie wyobrażam sobie funkcjonować. Ma delikatny zapach, fajną konsystencję i twarz po nim jest idealnie nawilżona. I oczywiście moje ukochane rzeczy z GR do ust!


Będąc niedawno w Warszawie postanowiłam wybrać się wreszcie do jednego z ich sklepów i zakupić coś dla siebie. Najpierw przejrzałam stronę internetową w celu wybrania dla siebie odpowiednich kolorów. Pozytywnie zaskoczyły mnie ceny, bo w porównaniu z jakością są bardzo, bardzo niskie! Polecam. Niżej opisałam wam to, co wybrałam dla siebie, a wspominać nie muszę że nie mogłam się zdecydować? Wybór jest przeogromny! 


Jeszcze raz na koniec pragnę polecić wam, jeśli macie taką możliwość subskrypcję pudełek SHINYBOX!!! Wejdźcie w zalinkowaną obok stronę, a znajdziecie wszystkie informacje na ten temat. Macie napisane bardzo czytelnie i zrozumiale. Napiszcie jeśli ktoś z was używał któregoś z produktów?

Lubicie tego typu posty? Co myślicie o produktach?

15 komentarzy :

  1. o, widze, ze mamy podobne milosci! ja tez kocham serie ziaji liscie manuka, genialnie sprawdza sie na mojej cerze, poki co posiadam zel do mycia i dwa kremy (na dzien i na noc), a w dodatku do golden rose tez pałam niezwykla miloscia! kosmetyki tanie, ale naprawde dobre, zwlaszcza te do ust!

    http://www.kamop.pl <- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również muszę zaopatrzyć się w te kremy :)

      Usuń
  2. też uwielbiam ziaje liście manuka, mam pastę i tonik :) Mam również matowe pomadki z golden rose i są cudowne, dlatego tez poluje od dziś na kredki do ust :) Fajny zestaw z boxów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szminki cudowne!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy09:04

    Ile płacisz za pudełko które przesyłają Ci Ci miesiąc? Możesz wytłumaczyć na czym to polega? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam z nimi długotrwałą współpracę :) testuję, wybieram, pokazuję i piszę, wkładam w to swoją pracę i polecam Wam co najlepszego uda mi się wyłowić z pudełek

      Usuń
  5. Super szminki <3
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Golden Rose mają świetne kredki do ust. Uwielbiam zapachy produktów z liści manuka od Ziaji (chyba tak się to pisze), ale mi one nie pomagają.
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam tę samą serie z Ziaji, uwielbiam ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:07

    Paula, o ile się nie mylę studiujesz na AONie, prawda? Jaki kierunek, jeśli można wiedzieć? Mogłabym się jakoś z Tobą skontaktować i zadać kilka pytań? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. administrację :) jasne, pisz śmiało na iplapart@gmail.com

      Usuń
  9. Kredki do ust z Golden Rose są cudowne! Mają dobrą pigmentację i świetną cenę ;)

    Jeśli interesują Cię second handy oraz jakie perełki można w nich znaleźć, zapraszam na mojego bloga: znalezionenamiare.wordpress.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:02

    Masz moze jakies zdjecia z tymi pomadkami GR? Chcialabym zobaczyc jak one na ustach wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie mam, ale jeśli się pojawią to dam znać :)

      Usuń