1 września 2015

jeans w roli głównej.. | WYNIKI KONKURSU


Pewnie powoli zauważacie pewne zmiany na blogu? Niestety te największe, jakie tu zajdą nie są zależne ode mnie, dlatego nie mam na to wpływu, a z przygotowaniem wszystkiego się schodzi. Mam nadzieję że nowy wygląd bloga pojawi się już niebawem. Tymczasem mam wyniki konkursu, ale o tym pod koniec. Najpierw daję malutką zapowiedź zupełnie spontanicznej sesji z moją siostrą, która trwała chyba około 15 minut. To nie jest tak, że dodaję wszystkie zdjęcia jak leci.. niektóre sesje nawet nie ujrzały światła dziennego i nad tą również się zastanawiałam. Jest strasznie prosta, zwykła i banalna. W roli głównej występuje jeans. Trzeba korzystać z ostatnich dni ciepła i czasu..
Niebawem szykuje mi się na prawdę dużo fajnych sesji i mam nadzieję że wszystko pójdzie sprawnie. Uwielbiam moment kiedy zasiadam przed ekran laptopa i próbuję po raz kolejny swoich sił, staram się sprawić by osoba oglądająca widziała w nich to, co chciałabym jej pokazać. Niesamowite! Macie możliwość zobaczyć tutaj przedsmak, a reszta już niebawem na moim facebook'u. Zarówno spodnie, jak i crop top możecie dla siebie zamówić. Dziury, prostota, naturalność - takimi słowami oznaczyłabym tą sesję.

spodnie - BEZPOŚREDNI LINK | crop top - BEZPOŚREDNI LINK


A teraz przejdę do drugiej części postu, pewnie przez wiele osób wyczekiwanej? Do rzeczy, otóż niedawno ogłosiłam banalnie łatwy konkurs gdzie waszym zadaniem było napisać co wam kojarzy się z latem. Jeśli chodzi o kreatywność to nie zaszaleliście.. było bardzo mało zgłoszeń rysunkowych, takich twórczych. A na to najbardziej liczyłam.. niestety z 'braku laku' pod uwagę musiałam wziąć zgłoszenia pisemne z komentarzy. Było ich na prawdę dużo, ale większość się pokrywała. Przeczytałam każdy komentarz i czasem uśmiech sam pojawiał się na mojej twarzy. Niektórzy mnie rozśmieszali, inni zadziwiali. Wiele z was super ujęło w słowa skojarzenia z latem, ale musiałam wyłonić jedną osobę.. więc tak też się stało. Może najpierw przytoczę komentarz, który uznałam za zwycięski, a następnie wytłumaczę dlaczego go wybrałam? 
 Stwierdziłam że bardzo fajnie jeśli ten komentarz, dla mnie w pewien sposób wyjątkowy, będzie się znajdował na blogu. Wiecie dlaczego? Bo dziewczyna w tak cudowny sposób opisała.. każdą moją myśl! Każde ze zdań których użyła, równie dobrze mogłabym użyć ja i opisuje wszystko tak, jakbym to ja pisała. Moje skojarzenia z latem są niemalże identyczne, miałam wrażenie że czytam własne słowa. Pięknie to ujęłaś! E-mail już został do Ciebie wysłany. A na koniec dodam, że zachęcam was do udziału w moich konkursach, jak zauważyliście nie uskuteczniam przymusu obserwacji, ani innych tym podobnych. Po prostu czasem chcę wam sprawić przyjemność prostym sposobem! Jednak muszę obudzić w was kreatywność i sprawić żebyście chcieli popracować artystycznie!

23 komentarze :

  1. Świetne zdjęcia i bardzo podobają mi się te spodnie ;)
    Ciekawy blog! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega spodnie, bardzo mi się podobają i sama takich poszukuje :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrac mysl w piekne slowa to nie lada wyzwanie :) gratuluje zwyciezczny. A jeans kocham :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:51

    niesamowicie zniechęca zmiana w Twoim blogu, gdzie trzeba kliknąć w post, wcześniej było to bardziej przejrzyste, teraz, może to zabawne, ale nie chce mi się wchodzić w posty :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc nie wchodź :) nikt Cię nie zmusza

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że Kinga (jeśli to czyta) wybaczy mi ale to są jej pierwsze zdjęcia, które podobają mi się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A i gratulacje dla zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwycięscy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:18

    super zdjęcia!
    uroda Kingi idealnie pasuje do tego klimatu
    liczę na więcej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:52

    Kinga jest cudowna, nie myslala o karierze modelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest zbyt niską osobą i wszędzie jej to mówią :) jasne że myślała

      Usuń
  10. Anonimowy19:11

    Świetna sesja 😊 jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:19

    Wszystko ok ale ten konkurs nie polegał na tym zeby trafić w twoja mysl i napisac cos w taki sposob w jaki ty byś z checia napisala, tylko raczej polegal na tym zeby wykazac sie kreatywnoscia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwól że to ja będę typowała zwycięzców :) tak, miało być kreatywnie, ale kreatywnych zgłoszeń było niewiele, dlatego oceniałam z komentarzy.. wystarczy przeczytać posta dokładniej, a nie wnioskować z własnych domysłów

      Usuń
  12. Anonimowy00:04

    Jeśli chcesz znać moje zdanie, to wygląd bloga jak najbardziej na tak!
    Jedyne co nie przypadło mi do gustu to strzałki, które trzeba kliknąć żeby czytać resztę posta, bo jak chcesz poczytać kilka postów od razu to nie jest to zbyt wygodne.
    Wszystko inne jednak okej!
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, znowu się powtórzę.. przecież jest opcja aby pootwierać sobie kilka postów w nowych kartach.. chyba lepiej żeby blog szybciej się ładował, niż żeby godzinę czekać na załadowanie wszystkich zdjęć? Nie rozumiem co wam tak bardzo nie odpowiada w tej kwestii, przecież to mega wygodne :o

      Usuń
  13. Anonimowy22:30

    Zdjęcia byłyby o wieele lepszy gdyby Kinga się do nich nie garbila :( wiem, że może to było specjalnie, jednak jakos zepsuło mi to urok całego zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10:38

    Jeju, jak niektorzy potrafia narzekac, tak zle, inaczej tez nie dobrze. Wg mnie zmiana na otwieranie posta za kliknieciem jest dobrym rozwiazaniem. Tak jak napisalas, blog sie szybciej laduje. Fajnie ze zmieniasz wyglad bloga i jego strukture. Zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie niezadowolony ;)

    A zdjecia Kingi z tej sesji sa niesamowite w swojej prostocie i naturalnosci. Chyba w takiej wersji podoba mi sie najbardziej. Tylko moglaby sie wiecej usmiechac czasem. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22:22

    Może i zdjęcia są proste, ale piękne ! Dobrze, że dodałaś. Masz piękną siostrę! Powinna zostać zawodową modelką..jeśli jeszcze nią nie jest. Agencje na pewno witałyby ją z otwartymi ramionami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na prawdę świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Jeansy i wyglądają na wygodne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń