3 września 2015

gadżety kobiety


Na początek najważniejsze! Jutro wybieram się do Poznania, co i jak na bieżąco będziecie się dowiadywać obserwując mojego instagram'a (paulamroczkowska). Mam do wypełnienia pewną misję i prawdopodobnie zostaję tam na cały weekend. Zawsze chciałam tam pojechać, dlatego dostając tą ofertę nie wahałam się ani chwili! Postaram się zrelacjonować cały wyjazd na zdjęciach, a kto wie może i uda się zwiedzić kawałek tego miasta. Jestem dobrej myśli. Poza tym, zapraszam na mój kanał yt (tutaj), który istnieje od 2011, a dopiero teraz zamieściłam na nim film. Jest to backstage z sesji zdjęciowych 2015, wykonanych do obecnej chwili. Miłego oglądania. 

Tymczasem przejdźmy do tematu posta. Jak mogliście zauważyć po tytule, zrobiło się tu dzisiaj nieco kobieco.. nie wiem dlaczego tak wszystko rymuję. Pomińmy. Otóż każda z nas, jest w pewnym stopniu gadżeciarą. Chyba zgodzicie się ze mną, jeśli uznam, że panie lubią dobrze wyglądać i posiadać rzeczy, które sprawiają że czują się wyjątkowe? Dla każdego tym wyznacznikiem kobiecości, ulubionym 'czymś' może być coś innego..


perfumy - ZARA \ kolia - happiness boutique \ zegarek - danielwellington \ bielizna - godsavequeens

Jeśli chodzi o mnie, to idealne odzwierciedlenie kobiecości, stanowi dla mnie to, co widzicie powyżej. Flakonik ulubionego zapachu, przepiękny bukiet kwiatów, bielizna. Każdy powinien mieć coś, co dla niego jest wyjątkowe. Co nie towarzyszy nam na co dzień, ale za to posiądziemy, to uśmiech nie schodzi nam z twarzy. Oczywiście mam więcej takich rzeczy, które chciałabym wam ukazać, ale dam tylko namiastkę i na koniec to wy podzielicie się ze mną swoim zdaniem na ten temat.


Prezenty lubi dostawać chyba każda z nas. Ja mogę śmiało stwierdzić, że najlepiej mój gust zna jedna osoba. Wie co sprawi mi przyjemność, jak w prosty sposób poprawić mi humor. Umie to zrobić nawet wtedy, kiedy go przy mnie nie ma. Jest to oczywiście mój chłopak. To on zna mnie najlepiej! 


okulary - choies \ zegarki - danielwellington clusewatches \ łańcuszek - sotho \ masło do ciała - Bomb COSMETICS 

Według mnie fajnym gadżetem są też zegarki. Ten czarny możecie zobaczyć na moim nadgarstku niemalże każdego dnia, bo noszę go już nałogowo. Również pozłacany łańcuszek towarzyszy mi ciągle. Jest wyjątkowy, bo oprócz pięknej karmy, sama uwiesiłam na nim serce od mojego chłopaka. Czarne okulary, to mój najnowszy nabytek, mam nadzieję że na mnie będą się prezentować przynajmniej w połowie tak dobrze, jak na zdjęciu powyżej. Oprócz wyjątkowego dla nas zapachu, warto zainwestować w jakiś super pachnący balsam do ciała, który miałby szansę stać się naszym must have! W moim przypadku tak się stało i obecnie jestem zakochana w maśle do ciała z bomb cosmetics, otrzymanym w zamówieniu od kosmetykomanii. 


A wy dziewczyny co uważacie na ten temat? Jakie są wasze ulubione kobiece gadżety? 

20 komentarzy :

  1. Bielizna piekna, wszystkie rzeczy z tej firmy sa takie delikatne i kobiece :) do tego zestawu dolaczylabymnkeszcze tangle teezer i byłoby idealnie!
    Tylko proszę Cie, nie perfum tylko perfumy! :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:51

    Twoj chlopak wyslal Ci ta bielizne?

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:57

    Masło z Bombcosmetics dobrze nawilża?
    To pierwsze jakie masz czy już wcześniej miałaś jakieś o innym zapachu?
    Bo zainteresowały mnie te kosmetyki,nigdy wcześniej o nich nie słyszałam,a te masła mają takie ciekawe kompozycje zapachowe, że się zastanawiam czy sobie nie kupić,tylko boję się, że nie trafie z zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje pierwsze i bardzo dobrze nawilża :) jednak na jakiś czas pozostawia na ciele warstwę lepiącą, więc polecam na noc nałożyć ;) do rana fajnie się wchłonie i zapach będzie przyjemniejszy niż od razu po nałożeniu, ja mam bitą śmietanę i super pachnie, bardzo słodko :)

      Usuń
  5. Anonimowy23:03

    Jaki to jest model biustonosza i majtek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stripe bra & stripe panties :)

      Usuń
  6. Anonimowy23:23

    zmiany na Twoim blogu są baaaaardzo widoczne. Świetnie go odświeżyłaś, tak trzymaj ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23:29

    masz jeszcze kontakt z asosem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem się zdarzy że pogadamy :)

      Usuń
    2. Anonimowy21:22

      Pamiętam was jeszcze z czasów fbl. :) ty, Dawid, asos, Adi, Beata... Tęsknisz za tymi czasami?

      Usuń
    3. również nas pamiętam! :) haha, to były przyjemne czasy, teraz już nikt o tym nie pamięta

      Usuń
    4. Anonimowy15:09

      a szkoda. fajnie byłoby was zobaczyć znowu razem :) jednak rozumiem, każdy ma inne plany, nowych znajomych, skupia się na przyszłości a nie na przeszłości.

      Usuń
  8. Anonimowy22:19

    Piękne rzeczy! I łał jestem zachwycona zdjęciami...pomysł z bukietem..no cudowne zdjęcia. Jak z dobrego mazgazynu o modzie. Dla mnie kobiecym gadżetem jest szminka w ulubionym kolorze ;3 Pozdrawiam cieplutko i rozwijaj się dalej tak jak teraz..pomysł z filmikiem super, a zmiany na blogu naprawdę widoczne..powiało kobiecością.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:53

    piękne kwiaty ;) masz jakiś kontakt z woohoo? niechciałyście się spotkać w wakacje? buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś tam mam, jest w miarę :) chciałyśmy! nawet były pewne plany, ale niestety się nie udało

      Usuń
  10. Przepiękna bielizna- ma chłopak gust! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna bielizna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem każda kobieta powinna być zaopatrzona w pas do pończoch. To jest moje must have :)

    OdpowiedzUsuń