21 września 2015

cigarette smoke


Czas na backstage kolejnej sesji zdjęciowej, którą zrealizowałam w ostatnim czasie. Nawet nie wiecie jak działa mi na nerwy fakt, że kiedy robię zdjęcia, to kilka sesji w prawie jednym czasie, a jak już nie robię to wcale! Strasznie mnie to denerwuje i będę z tym walczyć. To co zobaczycie dzisiaj będzie totalnym przeciwieństwem tego co ostatnio wrzucałam. Te dwie sesje zdjęciowe można położyć po przeciwnych stronach. Pudrowy kontra czerń, uśmiech kontra powaga.. długo by wymieniać. Wydaje mi się że idealnie (nieskromnie mówiąc) dobrałam dziewczyny tematycznie. Paulina z którą już wcześniej miałam okazję współpracować, zawsze ma dla mnie czas! Stawia się w zaplanowanym miejscu, wszystko doskonale rozumie. Takich osób mi potrzeba. Mam nadzieję że oprócz fanów pudru i słodkości, są tu również jakieś buntowniczki? Coby dzisiejszy post trafił w ich gusta. Z resztą.. zostanę przy nadziei że spodoba się wszystkim! Tytuł posta mógł was nieco zmylić, nie! Nie chodzi o mnie, ja nie palę. Po prostu papierosy okazały się być super dopełnieniem tematycznym dla zdjęć.. chyba.



sukienka - BEZPOŚREDNI LINK

Zdjęcia wykonałam w centrum Warszawy, ale o dziwo w miejscach których wcześniej nie miałam okazji zobaczyć. To niesamowite jak duże jest to miasto.. niby człowiek porusza się po nim, ale jednak zawsze znajdzie się taka uliczka, szczelinka, dróżka - której nigdy dotąd się nie dostrzegło. I to kolejny powód dla jakiego kocham Warszawę! 

sukienka - BEZPOŚREDNI LINK

Zasypywanie linkami, ukazywanie moich pomysłów, gromadzenie na blogu backstage'ów z każdej kolejnej sesji. I jaki to ma cel? A taki, że kiedy tylko będę chciała to cofnę się do danego dnia i pooglądam zdjęcia które kiedyś pstryknęłam. A przy okazji mam też nadzieję że ta kategoria postów, daje wam chociaż minimalną dawkę inspiracji do czegokolwiek! 

Lubicie tego typu posty? Chcielibyście kategorii na moim blogu?

17 komentarzy :

  1. zdjecia mega!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Masz do nich talent.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, ta sesja ma naprawdę fajny, nietypowy klimat ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:36

    Czekam na Kingę :)
    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia niesamowite ! a dziewczyna ma piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zdecydowanie dzieki papierosowi zdjecia nabieraja klimatu! sama bym w zyciu nie tknela, ale uwielbiam patrzec na zdjecia wlasnie z takim akcentem! i podoba mi sie uroda tej modelki, bardzo tajemnicza i ciekawa, idealnie wpasowuje sie w klimat :)

    http://www.kamop.pl <- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja! też bym nie tknęła :)

      Usuń
  7. fajny klimat zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12:56

    Naprawde fajny klimat udało Wam się stworzyć 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna sesja, podoba mi się to, że modelką jest blondynka, a nie, tak jak w większości takich sesji, brunetka/czarna. Lubię takie kontrasty :)

    HD-EMI

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, jak zawsze z resztą. Bardzo lubię oglądać to nad czym pracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mrocznie, ale zdjęcia prześliczne. Mają swój urok :)
    http://gabsstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia z świetnym klimatem :)

    randomlifestylebyjulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń