13 sierpnia 2015

sun, everywhere sun


Jakoś nie miałam okazji napisać tu o tym, ale Ci którzy śledzą na bieżąco mojego instagram'a, zapewne wiedzą że ostatnie kilka dni spędziłam w Warszawie. Było kilka powodów mojego wyjazdu i oczywiście nie obyło się bez nagłej zmiany planów. Najpierw powiem wam, że to co dzieje się z komunikacją miejską w Warszawie przekracza wszelkie normy! Wypadki, spóźnienia, korki, tłumy a do tego jeszcze palące słońce. Warunki idealne dla negatywnego samopoczucia.. w momencie kiedy odwiedzam to miasto, zawsze powodowało to u mnie zadowolenie. Tym razem tak nie było. Omijajcie Warszawę w wakacje szerokim łukiem! Na całe szczęście mój pobyt tam nieco się ukrócił i tym sposobem jestem już w domu u mamy, czy cała i zdrowa? Cała tak, ale zdrowa niekoniecznie. Mam nadzieję że zrozumiecie małą ilość zdjęć z backstage'a i starówki, na której odbyła się sesja z zupełnie nową osobą. Jestem trochę zła że nie udało mi się zrealizować wszystkiego co chciałam, ale niebawem jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, zobaczycie bombowe nowości! 





Nie muszę wam chyba znowu powtarzać, że za każdym razem kiedy jestem na starym mieście w oczy rzuca mi się jakieś nowe miejsce, ściana, budynek, ławka! Ta część Warszawy kryje w sobie świetne kąty. 

18 komentarzy :

  1. Anonimowy21:47

    Ten post był troche bez sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co masz na myśli? jak post może być bez sensu? jeśli już tu wchodzisz na jakiegoś bloga, to szanuj pracę danej osoby ;)

      Usuń
  2. zdjęcia są magiczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Masz oko do szczegółów! Zawsze coś wypatrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni raz, kiedy byłam w Warszawie w wakacje i korzystałam z komunikacji miejskiej był... klika lat temu. Było dokładnie tak samo. Przejechanie kilku przystanków w centrum autobusem zajęło mi prawie godzinę, a upał był oczywiście niemiłosierny. Nie polecam!

    hd-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Stare Miasto w Warszawie. I może inne typu Kraków, czy Poznań są w jakimś stopniu ładniejsze, ale jednak to w Warszawie u mnie zawsze wygrywa za swój świetny klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w Wawie dawno nie bylam:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż tak bardzo dużo ludzi? Ja bylam raz w wakacje, 2 lata temu i fajnie wspominam. Ale pewnie od tego czasu juz sie cos zmienilo :P pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia, jak zwykle ;)

    mój blog- [klik]♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę fajny, kreatywny blog. Widać, że dobrze się na tym znasz i wkładasz w to całe serce ; )
    _____________________________

    http://ichicabonita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18:13

    Paula, mam pytanie troszkę niedotyczące posta. Mianowicie, ile płacisz miesięcznie z mediami za pokój w Wawie? I daleko od uczelni mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkam obok uczelni, nie chcę tu pisać o kosztach, ale płacę chyba najbardziej okazyjną kwotę, jaką można płacić w Warszawie:)

      Usuń
  11. Anonimowy20:38

    Hej mam pytanie! :) Jutro idę na sesje z dziewczyną która podobnie jak ty ma za sobą wiele sesji itp. W sumie pierwszy raz idę na taką bardziej profesjonalną sesje. Masz jakieś rady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko powiedzieć, każda dziewczyna jest inna i nie jestem w stanie dać Ci rad dotyczących tego aspektu, pójdziesz to sama się przekonasz jak to wygląda w praktyce :)

      Usuń
  12. Anonimowy21:16

    I really and really want you to make more videos cuz i really love your videos! Plz, plz, plz!!!
    Thank you so much!! 😂

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam w Warszawie, a szkoda :D
    _________
    Pozdrawiam, blog :*

    OdpowiedzUsuń