24 sierpnia 2015

sudden trip | Warsaw


Zachęcam do wzięcia udziału w banalnie prostym konkursie pod ostatnim postem, bo potrwa do końca sierpnia. Także macie jeszcze kilka dni i mam nadzieje że zgłoszeń będzie więcej, bo póki co wcale nie jest ich jakoś specjalnie dużo. Ale mniejsza, przejdźmy do tematu. W piątek pojechałam na imprezę urodzinową moich znajomych i była to kolejna noc spędzona poza domem. Kiedy w sobotę wróciłam, jeszcze na chwilę musiałam skoczyć do miasta, po czym mama zarządziła że jedziemy do Warszawy. Fakt, faktem - jak jedzie się samochodem, to wcale nie jest mocno nieprzyjemne. Zabrałyśmy siostrę mamy z dziećmi i wyruszyliśmy. Tym sposobem spędziłam cały wczorajszy dzień w rodzinnym gronie. Mam krótką relację z telefonu, bo aparatu nie brałam. Stwierdziłam że musi odpocząć, bo niebawem czeka go dużo pracy. Droga minęła nam w mgnieniu oka. Na miejscu byliśmy koło 20, więc swobodnie mogliśmy pójść jeszcze na miasto. Wybraliśmy się nad Wisłę, gdzie podziwialiśmy nocną panoramę Warszawy. Fart chciał że udało nam się zobaczyć także pokaz fontann, na którym miałam okazję być również rok temu. Coś cudownego, wszystkim serdecznie polecam. Posiedzieliśmy na leżakach, pogadaliśmy.. muszę powiedzieć że czas minął nam strasznie szybko. Jak wiadomo wszystko co dobre, szybko się kończy. 




Ten wyjazd to był strzał w 10. Zdecydowanie tego było mi trzeba. Tymczasem lecę przerabiać zdjęcia z ostatniej sesji, a was przepraszam jeśli w tekście są jakieś błędy, lub bezsensowne zdania, ale mam dzisiaj słaby dzień.

20 komentarzy :

  1. Trafiłam tutaj przypadkiem a już mi się tu podoba :D Świetnie napisany post :* Masz bardzo ładny case <3 Ja już nie byłam w Warszawie pare miesięcy i chyba muszę tam wrócić :) Pozdrawiam cieplutko :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:43

    Co sie stalo ze masz slaby dzień? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sprawy prywatne, o których nie mam ochoty tu pisać :)

      Usuń
  3. uwielbiam takie podróże! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetnego bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham podróżować, haha! Uwielbiam oglądać twoje fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:28

    Najlepsze są chwile, które można spędzić w gronie rodziny. Wiem coś o tym :) Uwielbiam każdy Twój post i każde Twoje zdjęcie. Jesteś niesamowita w tym co robisz! Czekam z niecierpliwością na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:14

    w jakim sklepie kupiłaś tą spódniczkę? Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. h&m, ale jest do przeróbki :)

      Usuń
  8. Uwielbiam Twoje zdjęcia z telefonu!:D Tak pięknie przedstawiają naszą cudowną Warszawę ♥

    Mój Blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle nie zawodzisz koleżanko! ;-)
    Mam nadzieję, że jeszcze troszkę mnie pamiętasz, nawet z onetu! hihi
    Zapraszam na nowy post z relacją z Turcji ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:19

    Czy to jest Kinga i Damian?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:16

    Pewnie tesknisz za chlopakiem... na odleglosc jest trudniej ale dasz rade! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, bardzo tęsknię :( to też się przekłada na moje samopoczucie

      Usuń
  12. Anonimowy17:26


    Kinga i Damian maja jeszcze jakies rodzenstwo czy sa tylko we dwojke?

    OdpowiedzUsuń
  13. warszawa jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie ujęta stolica :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń