17 sierpnia 2015

something for the kitchen | recipe for..


Dla tych, którzy czekają na posty dotyczące wyjazdów - nie obawiajcie się, to jeszcze nie koniec na ten rok. Są już pewne plany na wrzesień, ale zobaczymy co z tego wyniknie. Ale do rzeczy.. ile to ja już razy pisałam o czymś z biedronki, co podbiło moje serce? Dłuższy czas temu trafiłam na coś, obok czego obojętnie nie przeszłaby żadna kobieta lubiąca gadżety, dam sobie rękę uciąć! Zastanawialiście się kiedyś nad tym, czy nie powinniście wszystkich przepisów jakie posiadacie, włożyć w jedno miejsce? Ja wycinam z gazet wszystko, co mi się tylko spodoba, moja mama zazwyczaj spisuje przepisy ręcznie, na kartki. Obecnie nie mamy już problemu z tym że czegoś nie można znaleźć, bo w biedronce dorwałam przepiśnik! Każdy kto uwielbia gotowanie, bądź tak jak ja czasem próbuje sił w kuchni, powinien go posiadać! Nie dość że ułatwia pracę, to do tego tak słodko wygląda. Pewnie nie zdziwi was fakt, że najbardziej zapchana w całej tej książce jest kategoria 'pyszne desery'? Przy okazji, nie dość że pragnę pokazać wam jak to cacko wygląda, to dodaję przepis na tartę z malinami znalezioną.. najprawdopodobniej w którymś z numerów 'dobrych rad. 




Mam nadzieję, że wszystko w miarę dobrze widać i nie będziecie mieć większego problemu z rozczytaniem? Jeśli jednak coś was nurtuje to chętnie pomogę! Czy ktoś próbował już tego przepisu, lubicie przebywać w kuchni i gotować? 

21 komentarzy :

  1. też widziałam to cudo, ale nie zakupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:24

    ja w kuchni mam dwie lewe ręce haha :D
    /Paula nie chcę być ciekawska, ale czy Twój blog odwiedza więcej osób i statystyki poszły w góre kiedy podaliśmy ci pomysły? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. statystyki chyba nie, nie wiem bo jeśli mam być szczera to zbyt często tam nie zaglądam :( ale ludzi wydaje się udzielać dużo więcej

      Usuń
  3. Miałam kiedyś założyć zeszyt z przepisami. Coś tam zaczęłam, ale jednak teraz wszystko co chcę, mam w internecie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, w internecie można wszystko znaleźć, jednak osobiście wolę mieć spisane najlepsze przepisy w jednym (: może być sytuacja że internet nie zadziała!

      Usuń
  4. Anonimowy19:02

    Zrobisz jakoś niedługo post gdzie będzie można zadawać Ci pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli jest taka potrzeba, to jasne że zrobię! :)

      Usuń
  5. Chętnie bym przygotowała taką tartę :D
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  6. już kiedyś widziałam ten przepiśnik w Biedrze, ale nie zdążyłam kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  7. I really love your blog and your photos! Keep goin!
    ❤ Follow for follow? Let me know, I always follow back!

    Izabella | Môj BLOG /klik/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:31

    Cześć Plapart. Mam do Ciebie pytanie, które nie jest związane z postem, ale niedługo wybieram się do fryzjera i chciałabym poznać Twoją opinię. Mam włosy podobnej długości do Twoich, ale nie wiem co zrobić ze zniszczonymi końcówkami. Pocieniować je czy obciąć na równo? Jak mi radzisz i jak Ty masz? :) I zapomniałam dodać że pysznie wygląda ta tarta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kieruj się mną w takich sprawach, bo każde włosy są inne, każde potrzebują innej czynności by dobrze wyglądać, ale jeśli już chcesz wiedzieć to mam ścięte na równo :)

      Usuń
  9. Uwielbiam sobie podjesc, ale wolę zdrowsze wersje ciast :) zresztą niedługo u mnie na blogu dodam czekoladowe ciasto z czerwonej fasoli, coś świetnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przepysznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam taki z biedronki i aż muszę sprawdzić czy w moim też jest ten przepis bo jakoś nie kojarzę, a kupiłam go już spokojnie rok temu jak nie więcej pewnie.
    Tak czy siak skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja to oddziecka zakladalam zeszyty i pisalam tam przepisy. NIektorych nigdy nie uzylam, hhaa

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna prawa, ułatwi pracę i zainspiruje w kuchni :)

    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10:12

    już jakiś czas temu widziałam tą tartę na instagramie i sobie tak pomyślałam, że cuuudownie wygląda i że mam na nią wielką ochotę, tylko szkoda, że nie mam przepisu, a tu proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tarta wygląda obłędnie, a podobny zeszyt zrobiłam sama :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21:36

    Przypadkowo weszłam na Twój Instagram, a potem na bloga. Nie czytam blogów, ale Twój jest wyjątkiem. Naprawdę mnie zaciekawił. Prosta grafika, świetne zdjęcia i konkretne posty - MEGA! Jeszcze nie raz tutaj zajrzę :) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiśnik to strasznie pomocna rzecz :D
    pomimo tego że dopiero zaczynamy, zapraszamy do odwiedzania naszego bloga i obserwowania go :)--->
    Nasz blog-klik

    OdpowiedzUsuń