25 sierpnia 2015

red dress in the forest


Wstałam dzisiaj dość rano i dzień, który miałam spędzić w łóżku z serialem, okazał się być dla mnie całkiem pracowitym dniem. Zauważyłam pewną prawidłowość. Im więcej planuję, tym mniej mi wychodzi. Czy wy też tak macie? Dzisiaj zjadłam obfite śniadanie. Zrobiłam ulubioną herbatę zieloną z maliną (saga) i najedzona, położyłam się do łóżka by obejrzeć kolejny odcinek wspaniałego stulecia. Możecie się śmiać, ale tak - uwielbiam ten serial i totalnie się w niego wciągnęłam. Później niezapowiedzianie wpadła moja siostra i zrobiłyśmy szybką sesję z wykorzystaniem białego tła, chwile pogadałyśmy i pojechała. Byłam na działkach z zamiarem upolowania kolejnego pudła malin, ale niestety już chyba ktoś zdążył mnie uprzedzić. Na szczęście w zamrażalniku jest ich na tyle dużo, że spokojnie wystarczy na kilka ciast. Nawiązując do tematu pieczenia, właśnie wyjęłam z piekarnika zwyklaka z truskawkami. Najprostsze ciasto na świecie! Posprzątałam wreszcie mój pokój, zrobiłam sobie kisiel jabłkowy, do którego wrzuciłam garstkę malin i czekam aż wystygnie.

Jak pewnie już niektórzy zauważyli, na moim facebook'u (Paula Mroczkowska | Fotografie) pojawiła się nowa sesja. Otóż kiedy kurier dostarczył mi tą czerwoną, długą suknię od razu wiedziałam na kim będzie wyglądała najlepiej. Osobą, którą wybrałam była Paulina i mogliście ją już widzieć na zdjęciach podczas sesji, gdzie przed obiektywem stanęła wraz z moją siostrą. Cieszę się że szybko dogadałyśmy szczegóły i bach! Tak jak sobie wyśniłam i zaplanowałam, tak też się wszystko potoczyło. Mocno zielony las, ogromna ilość drzew i ta cudowną, długa suknia z pięknymi elementami na którą po prostu nie dałoby się nie zwrócić uwagi! To dla mnie wyjątkowe zdjęcia, a efekty możecie obejrzeć na wyżej wymienionej stronie. Teraz wrzucę wam kilka zdjęć, by ukazać sukienkę z bliska i dać wam obraz całości wykonanej pracy. Na blogu mogę przynajmniej ukazać to, czego nie dodałabym na inne strony. Mam tu na myśli wpadki typu mucha na sukience, widoczny, biały stanik! A teraz szukajcie.

sukienka - BEZPOŚREDNI LINK




sukienka - BEZPOŚREDNI LINK

Muszę wam powiedzieć, że takie sesje jak ta tworzy się z ogromną przyjemnością. Jednak kiedy zabrałam się za ich przerabianie w piątek, to zupełnie mi nie wychodziło. Nic mi do siebie nie pasowało i stwierdziłam że to nie ma sensu. I warto było poczekać! Za drugim podejściem wyszło tak, jak chciałam. Powiem wam, że wbrew pozorom - to nie jest łatwa sprawa!

25 komentarzy :

  1. Co za piękna sesja, naprawde cudowanie wygląda ta suknia, mega kolor!

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jakim obiektywem wykonywałaś zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. portretówką 50mm i trochę kitem

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, lecę na Facebooka obejrzeć całość! :D

    REVIEW

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor ma ta sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze idealna sesyjka! :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22:05

    Piękna sesja! Ta czerwona sukienka zdecydowanie zrobiła swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te muchy to się dopiero na zdjęciach zauważa. Ile razy ja miałam gdzieś - nawet na twarzy! - muchę i tego nie widziałam/nie czułam, a potem oglądam zdjęcia i siedzi coś na mnie!

    HD-EMI

    OdpowiedzUsuń
  9. ale sliczna sukienka! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka! Bardzo podobają mi się zdjęcia.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sesja , masz bardzo fotogeniczną twarz .

    http://saramarria.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jestem ja! :) ja tylko fotografuję modelki

      Usuń
  12. Czerwone sukienki zawsze są spoko! Też bym chciała mieć taką długą.. chyba najwyższy czas zainwestować. Ta ze zdjęć jest przepiękna.

    I to prawda.. - im więcej się planuje, tym mniej człowiekowi wychodzi. Lepiej iść na żywioł, wtedy udaje się nam zdziałać więcej, niż by się nam wydawało.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia, Czerwony Kapturek jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  14. sama bym się nie odważyła na taką czerwień, ale modelka w niej wyglada wspaniale :)
    perfekcyjnie-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23:32

    szczerze mówiąc, śledzę Cię od dłuższego czasu, jednak na jakiś czas przestałam z niewiadomych mi powodów.
    Sedno tkwi w tym, że dziewczyno, nawet nie przestawaj pisać tego bloga, wychodzi Ci to tak dobrze. Myślę, że dla wielu jesteś inspiracją oczywiście po części też dla mnie.Jesteś naprawdę śliczną dziewczyną, zdjęcia robisz genialne. Podziwiam też to, że tyle czasu poświęcasz fotografii bo z tego co wiem, to traktujesz to tylko jako swoje zainteresowanie. Zakochałam się w twoim blogu, w tym co piszesz, na nowo. Właściwie nie wiem nawet po co to pisze, ale nie spotkałam i myślę, że nie zapowiada się na spotkanie tak ciekawej osoby jak Ty. Życzę Ci wytrwałości z chłopakiem i przesyłam buziaki:) btw. jeśli będziesz miała chwilę wolnego czasu, to poproszę post o podstawach fotografii. Przez całą 'przygodę' z twoim blogiem, nie napisałam Ci żadnego komentarza a tutaj popatrz, do czasu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest na prawdę cudna <3
    http://creativetypehere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń