9 sierpnia 2015

into the wardrobe | MUST HAVE


Dzisiaj typowo babski post. Pewnie się zdziwicie, bo do tej pory nie było okazji żebym na bloga wrzuciła coś odnośnie ubrań. Jak już pisałam, na kartce mam wszystkie wasze prośby co do tematyki i staram się wdrążać wszystko po kolei. Mam kilka rzeczy, które chcę wam polecić. Pokażę również gdzie możecie dostać poszczególne ciuchy, a w ten sposób mam nadzieję - ułatwię wam szukanie! Przyjrzymy się poszczególnym częściom mojej szafy. Powiem co mi się nosi najlepiej, będziecie mogli poznać moje upodobania i tzw. must have według mnie. Mam nadzieję że to co napiszę będzie dla was pomocne.



Zacznę od tego, co towarzyszy mi niezależnie od pogody, czyli wszelkiego rodzaju sweterki, narzutki itp. Uwielbiam! Mogłabym nosić nieustannie i czuję się w nich na prawdę komfortowo. Do tego te obłędne kolory..niestety nie pamiętam skąd jest sukienka, którą zaraz zobaczycie poniżej, ale bardzo ją lubię.

pudrowa narzutka - BEZPOŚREDNI LINK
sweterek biały (po prawej stronie) & błękitny - H&M
biały sweterek na dole - C&A
Uwielbiam nosić to co luźne i wygodne. Jeśli chodzi o kolory to nie ma u mnie żadnej reguły, chociaż to nie zmienia faktu że najlepiej czuję się w bieli i czerni.


Wyobrażacie sobie lato bez krótkich spodenek? No właśnie ja też nie! Dla mnie obowiązkowo z wysokim stanem i poszarpane, co nie znaczy że brakuje mi gładkich. Szortów w szafie mam tyle, że nie jestem w stanie ich wszystkich założyć w jedno lato. Mimo to nadal dokupuję! Uwielbiam dżinsowe.


od lewej strony wszystkie trzy pary są z sheinside, niestety nie do wszystkich jestem w stanie dać namiary, ale postaram się do większości lub do podobnych, dwie pary po prawej stronie są z river island



A co na plażę? W tym roku zakochałam się w kimonach i zgarnęłam jedno dla siebie. Fajnie wyglądają, są jak mgiełka, której prawie nie czujemy mając je na sobie, a jednak osobiście lepiej czuję się w kimonie, niż samym kostiumie. 

czarny strój kąpielowy - góra H&M \ dół - BEZPOŚREDNI LINK
łososiowy strój kąpielowy - firma E TAM, nie polecam, bo się strasznie pruje


od lewej river island \ biały na dole - BEZPOŚREDNI LINK \ biały w paski - H&M

Czas na bluzki, tshirty, koszulki czy jak kto woli.. ps zdecydowanie muszę dokupić sobie jakieś koszule. Posiadam tylko dwie i to kolorowe. Jeśli chodzi o to co widać powyżej, to stwierdziłam że koszulki najlepiej będzie pokazać na mnie. W tej czarnej podoba mi się że jest trochę asymetryczna, ale nie przesadnie, crop z frędzlami to mój najnowszy nabytek i jestem w nim zakochana po uszy. Ja i frędzle to zupełnie inna bajka, ale jakoś się przekonałam, bo print na tym topie jest bezkonkurencyjny. Czarny crop top ma piękny wzór w dolnej części, a białej koszulki z mocnymi wycięciami z obydwu stron prawie nie zdejmuję! 

czarna koszulka - bershka \ top z frędzlami - BEZPOŚREDNI LINK \ czarny top z wzorem - BEZPOŚREDNI LINK \ biała koszulka z wycięciami - BEZPOŚREDNI LINK


Mam u siebie również kombinezony, sama nie wiem czemu ale jak widzicie wszystkie są pstre. Obecnie poluję na taki z długimi nogawkami oraz jakiś jednolity. Jak do tej pory wszystkie które byłyby w jednym odcieniu nie odpowiadały mi rozmiarami, co za pech! 

od lewej: C&A / środek - BEZPOŚREDNI LINK / F&F
Na koniec zostawiłam najbardziej drażliwy dla mnie temat - sukienki. Może to śmieszne, ale przenigdy ich nie zakładałam, bo czułam się po prostu źle. Teraz nadszedł czas na to by trochę nadrobić! Ta szara którą widzicie, stała się moją perełką. Wygodna, przewiewna. 

szara sukienka - BEZPOŚREDNI LINK


Tej którą zobaczycie poniżej miałam nie dodawać, ale nie potrafię się powstrzymać. Jeśli mam być szczera to żadna którą zamówiłam z chińskich stron tak nie leżała! To był strzał w 10. Początkowo planowałam użyć jej do sesji, ale kiedy ją włożyłam stwierdziłam - nie ma możliwości! Czeka na jakieś wesele, bo raczej na co dzień nie czułabym się w niej komfortowo! 

kremowa suknia - BEZPOŚREDNI LINK

Na koniec taka moja mała wishlista. Wszystko co zobaczycie, sama chętnie bym przygarnęła! Napiszcie niżej która z tych rzeczy najbardziej wam się podoba.
1. cardigan - BEZPOŚREDNI LINK \ 2. kombinezon - BEZPOŚREDNI LINK \ 3. kostium kąpielowy - BEZPOŚREDNI LINK \ 4. skórzana kurtka - (posiadam taką, lub podobną) - BEZPOŚREDNI LINK \ 5. spodenki - BEZPOŚREDNI LINK \ 6. okulary - BEZPOŚREDNI LINK \ 7. crop top - BEZPOŚREDNI LINK

Polecam wam zamówić coś dla siebie, bo teraz przeceny szaleją! Oczywiście nie wiem jak pozostałe, ale te rzeczy które wam pokazałam z całego serca mogę doradzić. Pamiętajcie jednak by patrzeć dokładnie na podane rozmiary. Co myślicie o tych ciuchach? Które rzeczy najbardziej wam się podobają?

31 komentarzy :

  1. KOCHAM wszystkie twoje szorty !! Czy orientujesz się może gdzie aktualnie znajdę jakieś podobne ? Są idealne, poluję na takie od kilku sezonów, jednak nie mogę znaleźć nic dla siebie. Chodzi mi raczej o sklepy stacjonarne, bo nie przepadam za zamawianiem online (zawsze mam problem z trafieniem w rozmiar)
    + ostatnia sukienka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, nie pomogę w wyborze szortów w sklepach stacjonarnych bo sama mam z tym problem :) zdecydowanie wolę te zamawiane przez internet :) na szczęście dobrze leżą i rozmiary są ok

      Usuń
    2. skusiłabym się,ale tak jak mówię w moim przypadku zawsze jest ryzyko :( a strony które podajesz mają standardową rozmiarówkę? albo czy wymieniałaś/zwracałaś coś ? :)

      Usuń
    3. akurat co do szortów zawsze mi się sprawdza standardowa :) ale to też zależy od figury, dla mnie akurat pasują

      Usuń
    4. dziękuje bardzo za informacje :*

      Usuń
  2. ja wlasnie szortow nie mam zadnych poszarpanych, haha
    ale z wysokim stanem jak najbardziej :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:57

    Jestem ciekawa na czym mocujesz tła i gdzie ja zakupiłaś? korzystasz też z jakiejś lampy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam do tego specjalne statywy ;) wszystko kupione na allegro, nie póki co nie posiadam lampy

      Usuń
  5. Masz świetny styl! Idealnie trafia w mój gust :) A szorty są świetne, przygarnęłabym wszystkie :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:09

    skąd jest kimono? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23:56

    Co masz mną lewej ręce?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię spodenki, a mam tylko 3 pary! :o
    Z Twojej wishlisty oczywiście pokroiłabym się za skórę, ale ja jestem w skórach zakochana od zawsze i mogłabym już chyba powiedzieć, że zaczęłam je kolekcjonować :D

    http://hd-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Paula, właśnie pracujemy nad serwisem, który będzie służył dokładnie do tego co zrobiłaś w tym poście czyli do tworzenia wishlist. Fajne jest to, że od każdego iWisha czyli rzeczy, którą chcesz dostać podpinamy unikalny numer rachunku bankowego dzięki czemu możesz zbierać pieniądze na wszystkie rzeczy. Na razie jesteśmy w zamkniętej wersji beta, ale jeżeli chciała byś skorzystaća z naszego narzędzia było by nam bardzo miło.
    Założyc konto możesz tutaj https://iwisher.pl/register hasło dla beta testerów to: chcę testować. Więcej o tym jak to działa znajdziesz na stronie http://blog.iwisher.pl/. Jakbyś miała jakieś pytania odnośnie aplikacji to pozostaję do dyspozycji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudrowa narzutka, szorty i stroje kąpielowe - rewelacja ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon podoba mi się najbardziej, jest kozacki ! :*

    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szory genialne ! :)
    http://vvictoriaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:35

    Czy będąc posiadaczką ponad 3 tyg. follorsów na instagramie, masz z tego jakieś profity? Słyszałam,że coś takiego istnieje i zastanawiam się od jakiej liczby.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy co masz na myśli mówiąc profity :) jeśli pieniądze - to nie, nie zarabiam na żadnym z moich social mediów :)

      Usuń
  14. Masz śliczne bluzki, bardzo mi się podobają.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne ubrania! Wszystko poza białą sukienką jest w moim stulu, aż mam ochotę zamawiać :(

    dagmarakozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mamy strasznie podobny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog , bardzo pomysłowe posty , powodzenia :)
    zapraszam http://saramarria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cudne ciuszki, podoba mi się absolutnie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy13:43

    Jak długo czekałaś na sukienkę z shein.com? Bo sama chciałabym sobie zamówić, ale nie wiem jak długo idzie przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń