19 sierpnia 2015

fresh & sweet | beGlossy


Na kuriera czekałam niemalże cały dzień, w międzyczasie upiekłam pavlovy z mascarpone i posprzątałam mieszkanie. Opłacało się czekać cały dzień, bo w momencie kiedy otrzymałam ogromne pudło, w domu rozlał się niesamowity zapach! Nie wiem jak to działa, że pudełka od beGlossy za każdym razem pachną jeszcze przed otwarciem wieczka. Totalna magia.. do tego prawie nie byłam w stanie udźwignąć paczki, bo wewnątrz (jak się później okazało) znajdowały się aż 4 pudła! Łał. Sierpniowa edycja strasznie mnie zaskoczyła. Pamiętam jaką radość wywołało u mnie otrzymanie dwóch box'ów, a co mowa cztery. Dlatego zostańcie do końca, bo mam małą niespodziankę. W tym miesiącu, każda z ambasadorek beGossy otrzymała 2 zestawy SWEET i 2 zestawy FRESH. Na pierwszy rzut oka widać że obydwa warianty dobrane są kolorystycznie. W jednym z nich od razu czuć woń winogron, w drugim zaś egzotyczne owoce. W czasie mojego użytkowania tych box'ów, nie otrzymałam jeszcze żadnego, które tak bardzo przypadłoby mi do gustu! Podoba mi się praktycznie każdy produkt i już nie mogę się doczekać aż je wypróbuję! Sami zobaczcie jak pięknie przygotowano paczuszki, a na końcu będzie coś dla was.




Wszystkie produkty pachną tak intensywnie, że dosłownie ma się ochotę je zjeść. A teraz tak jak zapowiadałam mam dla was mały konkurs! Waszym zadaniem jest odpowiedzieć na pytanie: Co najbardziej kojarzy Ci się z latem? Odpowiedź należy uzasadnić, liczy się wyobraźnia i kreatywność. Osoba którą wyznaczę jako zwycięzcę, otrzyma 4 losowo dobrane produkty z najnowszego glossy box'a. Obojętne mi jest w jaki sposób odpowiecie. Można się rozpisać, można napisać kilkoma słowami, zrobić rysunek, zdjęcie. Na co tylko macie ochotę! Ma być kreatywnie. Ps. ważne jest, byście w komentarzu podali swój adres e-mail, bo bez tego nie uznaję odpowiedzi! Wyniki pojawią się prawdopodobnie pod koniec sierpnia, bądź wcześniej.

68 komentarzy :

  1. ale duzo slicznych rzeczy :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z latem najbardziej kojarzy mi się taki spokój, możliwość odpoczynku po 10 miesięcznej nauce w szkole,a przede wszystkim możliwość odwiedzenia pięknych miejsc w Polsce.
    kasiunia199525@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest to pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm...co mi się kojarzy z latem...O, mam! Jak byłam mała, według tradycji w ciągu wakacji przyjeżdżałam do Warszawy, do babci i cioci, przynajmniej na tydzień. Nocowałam u nich i pamiętam, że wszyscy spali, a my z bratem ciotecznym wyglądaliśmy przez okno i tak siedzieliśmy. Tarchomin był i nadal jest bardzo, hm, zwierzęcym (XD) terenem, więc wypatrywaliśmy zajączków, kotów, psów, czy nawet dzików (a w zasadzie zwłaszcza dzików). Ale oprócz siedzenia przy oknie, był też telewizor i robiliśmy sobie maratony filmowe, yay! Często też wychodziliśmy na balkon i rozmawialiśmy i wdychaliśmy powietrze.
    Blok, w którym mieszkał wtedy mój brat, a raczej samo mieszkanie było najbardziej odosobnione ze wszystkich. Wychodzisz na balkon, a przed tobą - pole. Powietrze nie było aż tak 'zasyfione', więc jak sobie tak siedzieliśmy (zawsze przy uchylonym oknie), wpadało ono do środka. No właśnie, powietrze.
    Kolejną rzeczą, którą robiłam będąc młodsza były podchody. Cała 'starszyzna' (czyt. dzieci od 7/8 lat, im starsi, tym pójźniej się bawiliśmy) z mojego i sąsiedniego bloku zbierała się i dzieliliśmy się na dwie grupy. Zawsze było 'kto ma kredę?' albo 'Ale nie można do klatek'. Zaczynaliśmy wieczorem, kończyliśmy czasem nawet o 23. Nie było ruchu, zresztą, poza parkingiem nie było dostępu do samochodów. I powietrze znów było czystsze.
    Mogłabym wymieniać jeszcze wiele powodów, ale nie o to mi chodzi. Tak naprawdę z latem najbardziej kojarzą mi się powietrze, noc i czas spędzony z bliskimi osobami.
    Świetne te zestawy :) mój mail: xczlowiekzelazko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co najbardziej kojarzy mi się z wakacjami? Ciężko powiedzieć jednym zdaniem. Dla mnie wakacje są czasem niezwykłym na które składa się wiele małych rzeczy :) Mogłabym pisać wiele... Wyjazdy nad morze, spotkania ze znajomymi, grille, plenery, imprezy, odpoczynek, spełnianie swoich marzeń, dążenie do wyznaczonych celów, spełnianie swoich aspiracji... A pisać można i można. Jednak co jest najważniejsze? Co jest pierwszą odpowiedzią na pytanie? Najbardziej z wakacjami kojarzy mi się moja przyjaciółka. Moja najważniejsza przyjaciółka,moja siostra z innej matki i ojca. Czemu akurat ona? Dzieli nas kilkadziesiąt kilometrów, a przez sytuacje materialną naszych rodzin widujemy się właśnie tylko w wakacje. Gdy słyszę "wakacje" w głowię widzę jej osobę,a uśmiech sam się pojawia na twarzy. Cały rok czekania na kilka dni razem...Na najważniejsze dla mnie dni spośród całych wakacji, bez których nie miałyby dla mnie sensu :)


    --------------------
    malinkowamamba77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17:20

    Paula masz snapchat-a? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:23

    Z latem najbardziej kojarzy mi się żużel! Oczywiście chodzi mi o sport, nie o nawierzchnię. :) Kilka godzin spędzonych na stadionie pełnym kibiców, okrzyki radości gdy drużyna wygrywa, oklaski wsparcia gdy przegrywa. Ta niesamowita atmosfera, gdy każdy jest sobie równy, gdy wspólnie dopinguje się drużynę lub zawodnika, zapach metanolu, ryk silników, emocje do samego końca. W czasie przerwy zimne piwo (lub soczek ;)), paczka czipsów, spacery do toi-toi (piwo robi swoje, heh), rozmowa z innymi kibicami, wymienianie spostrzeżeń, uwag. Wspólna radość, smutek porażki. Te emocje są po prostu nie do opisania. Jasne, upał daje w kość, ale czego się nie robi dla pasji, wrażeń. :) Z chęcią wracam na stadion, na trybuny, nawet gdy czasami są puste z powodu wysokiej temperatury (żużel jest dla twardzieli, tylko najlepsi wytrzymują i zostają do końca!), gdyby była taka możliwość siedziałabym tam codziennie. Uspokaja mnie ten widok, przypomina mi się moment, gdy pierwszy raz poszłam na mecz i byłam zachwycona, jarałam się tym przez najbliższy tydzień. mail: etta97x@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Niespodzianka faktycznie niesamowita, bo nie dosyć, że 4 pudełeczka, to jeszcze z jaką zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18:25

    Paula skąd znasz się z Sylwią Przybysz? :D bo dziś widziałam u niej na snapie Ciebie hah, mieszkacie w tej samej miejscowości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mieszkamy w tej samej, znamy się od dawna :)

      Usuń
  11. Anonimowy18:26

    założysz snapchat dla czytelników? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślę nad tym w przyszłości, ale póki co nie czuję potrzeby :)

      Usuń
  12. Anonimowy19:41

    Dla mnie lato kojarzy się z morzem. Plaża, słońce i woda gdzieś w Trójmieście to obowiązkowa wycieczka w każde lato. Bałtyk, pełno ludzi, odpoczynek i wakacje czego chcieć więcej... Sam szum morza, jego widok juz wpływa na mnie doskonale i na mojej twarzy widnieje tak zwany banan. Coś niesamowitego. Co roku wracam tam z radością. Polecam każdemu. Email: klaudiaoborska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Z latem najbardziej kojarzy mi się beztroski czas. Można zwiedzać, podróżować, albo po prostu leniuchować! Wspólne ogniska, tłumy nad jeziorami czy nadmorskimi piaskami! Piękna pogoda, wysokie temperatury, jedzenie kolorowych i dojrzałych owoców! Kolorowe pola w odcieniach lata. Siedzenie do późna, i odsypianie do 12. Robienie pysznych koktajlów z dużą dawką witamin. Oprócz tego piękne zachody słońca, które działają na refleksję. Robienie masy zdjęć, które podczas mroźnej zimy przypomną o ciepłym klimatycznym lecie! (i nie tylko, bo zostaną pamiątką na całe życie). Warto jeszcze pamiętać o kolorowych sukienkach, kapeluszach, okularach - a dobrym dopełnieniem jest hamak, na którym lubię się wylegiwać z książką i kubkiem kawy w ręku!

    http://s10.ifotos.pl/img/PicMonkey_wqawwew.jpg

    kalalala1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20:28

    Moze bede tu jedynym chłopakiem ale jak cos wygram to dam w prezencie mojej dziewczynie, bo mi raczej sie takie kosmetyki nie przydadza:p a wiec z latem najbardziej kojarzy mi sie woda, bo trzeba sie częściej myc, jak wiadomo w taka pogodę człowiek bardziej sie poci i brzydko pachnie:p i jeszcze woda dlatego ze jest idealna opcja na ochlode:)
    E-mail: krystian.kuczynski@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pięknie to wizualnie wygląda, więc na pewno zapach jest zniewalający :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lato kojarzy mi się z promieniami słońca, które napawają energią bez końca, a także szumiącym morzem, spędzonym czasem na dworze, a także z wycieczkami, podróżami, wyprawami i z różnymi rodzajami grami, oczywiście wraz z przyjaciółmi, którzy są najlepsi, gdy zbierzemy się wszyscy razem od razu stajemy się weselsi. Dla mnie to również czas na sesje zdjęciowe, i te studyjne i te plenerowe, ponieważ moją pasją jest fotografowanie, cieszy mnie pięknych modelek na sesje branie. Na zakończenie dodam, że lato kojarzy się przede wszystkim z leniuchowaniem i odpoczynkiem od szkoły, na którą myśl przypada ból głowy. Dlatego korzystajmy z tych wakacji, bo mamy tylko parę lat takich wariacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy03:54

    You have an oily skin or a dry skin ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi po tegorocznych wakacjach z pewnością z latem będą kojarzyć się maliny. I sama nie wiem czy będzie to miłe czy nie miłe skojarzenie, w końcu miesiąc zbierania malin dał mi nieźle popalić. Jest to jednak miłe bo dzięki temu poznałam miłe osoby te w moim wieku jak i te 60+. Nigdy bym nie pomyślała, że starsze panie mogą być tak rozrywkowe i zabawowe, hehe. No i zarobiłam sobie na aparat^^ wymarzona lustrzanka, ona też będzie mi kojarzyć się z latem. Zawsze z latem kojarzą mi się też burze, po prostu je kocham. Uwielbiam jak pioruny walą jak oszalałe, a atmosfera bo burzy jest cudowna. Z latem kojarzy mi się również moj związek, swojego chłopaka poznałam trzy lata temu w Bieszczadach na obozie harcerskim. Góry, góry natomiast to jest to magiczne miejsce, w które powracam kiedy tylko mogę. Lato w górach jest jednak dla mnie najlepsze, kocham tą wolność jaką daje mi podbijanie kolejnych szczytów. Ale czym było by lato bez wspaniałych ludzi, których poznaje się w różnych szalonych okolicznościach, a oni później z nami są do końca. Lata i atmosfery wakacji nie da się opisać, ani skatalogować z czym nam się kojarzy. To jest magią, którą trzeba poczuć całym sobą♥ (Z latem, w sumie z jego początkiem kojarzą mi się jeszcze moje urodziny i ogień, pierwsze pocałunki przy ognisku. Kolejna magia.). Pozdrawiam♥
    121sylwia121@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lato to dla mnie czas, gdzie dookoła czuć zapach grillowanej kiełbasy, wymieszany z oparami spalin kosiarek i zapachem świeżo skoszonej trawy. Kiedy to ja beztrosko ze szklanką zimnej lemoniady mogę wylegiwać się na hamaku przed domem. Mam tę przyjemność mieć najdłuższe wakacje w życiu :) więc nareszcie je poczułam. Lato to najpiękniejszy okres w całym roku, gdzie w upalne dni można usiąść w cieniu i delektować się lekkim powiewem wiatru i nie przejmować się niczym :) Pozdrawiam :*

    piet.marta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy12:39

    Z latem kojarzy mi się słońce, którego wpadające przez okno promienie budzą mnie każdego ranka i dają chęci do działania. Beztroska, gdy nie muszę martwić się o następny dzień, naukę, obowiązki. Lato to najlepszy czas na to, by zacząć żyć chwilą, z dnia na dzień, pogubić się w przemijających tak szybko dniach i zatracić w jednej krótkiej chwili, która w rzeczywistości trwa kilka godzin. Lato kojarzy mi się też z pięknymi widokami, lasami, górami, morzem, jeziorami, które skrywają w sobie magię i tajemnicę, szczególnie o wschodzie i zachodzie słońca. To możliwość wzięcia głębszego oddechu od rzeczywistości, odpoczynek od chaosu i codziennej gonitwy. Dla mnie lato to przede wszystkim totalny reset, tak jakby zatrzymać się na końcu pewnej drogi i przez jakiś czas stać tam zupełnie spokojnym i szczęśliwym, wsłuchanym w naturę, lekki powiew wiatru i swoje serce.

    kzygner1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16:20

    Kiedy słysze słowo lato mam przed oczami przede wszystkim wyjazdy czy to nad morze, za granicę i z różnymi podróżami z rodziną, przyjaciółmi. Również leżenie nad rzeką/jeziorem i odpoczywanie w słońcu przy tym zajadając się pysznymi owocami takimi, jak: truskawki, czereśnie, borówki, maliny, mniam! :) uwielbiam robić zdjęcia wszystkiemu dookoła i chwytać chwile by później mieć co wspominać. W lato mam również urodziny i może dlatego też z tym kojarzy mi się, bo wtedy robimy ze znajomymi grilla, puszczamy muzyke i siedzimy do zachodu słońca. Wschód i zachód słońca to najpiękniejsze co może być! Na pewno też kojarzy mi się z długimi dniami i ciepłymi nocami, z burzą, którą lubie, z ciepłem, które grzeje nasze ciała, lodami, lemoniadami, zimnymi deserami. Chodzeniem boso po gorącym piasku w letnich sukienkach i cieszeniem się chwilą :)
    aga.xd@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:55

    Z latem najbardziej kojarzą mi się chwile spędzone nad morzem (w Kołobrzegu) z moimi cudownymi rodzicami! Od ponad 18 lat to właśnie tam spędzamy lato. Jak tylko usłyszę słowo "lato" to natychmiast widzę Nas jedzących gofry z owocami i spacerujących po tamtejszym molo! Ah :)

    Mój e-mail: sylwia.40@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy19:21

    Nadmorskie wschody i zachody słońca, mazurskie jeziorka pełne nieodkrytych zakątków, dalekie egzotyczne kraje, w których każda uliczka, każdy centymetr kwadratowy plaży jest niespodzianką. Dni przepełnione wolnością, swobodą - jednego wieczoru możemy oddać się totalnemu szaleństwu z paczką znajomych, a kolejnego możemy leżeć z tą jedyną, ukochaną osobą i podziwiać gwieździste niebo. Tak samo w ciągu dnia - lato to czas w którym każdą wolną chwilę powinniśmy wypełnić czymś interesującym, czymś na co nie mamy czasu bądź ochoty w pozostałe pory roku. I gdy w zimowe wieczory jak najczęściej chowamy się z kubkiem herbaty pod koc, tak lato kojarzy mi się z tym że jak najczęściej stamtąd wychodzimy. Po to by wyjść na plażę, na rolki, na lody, na ognisko.. Możliwości jest tak wiele wystarczy tylko chcieć. I z tym właśnie najbardziej kojarzy mi się lato - z nieograniczoną liczbą zajęć, przygód i wolnego czasu. A najpiękniejsze w tym wszystkim jest to, że z łatwością można to przechwycić, sfotografować - tak że pamiątka z każdego lata zostaje na całe życie nam, a także możemy podzielić się z innymi naszymi wrażeniami. A przecież zadaniem fotografa jest pokazać innym to, czego nie zobaczyliby bez niego.

    izusieq_12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej z latem kojarzy mi się mięta. Jestem od niej dosłownie uzależniona gdyż kojarzy mi się z moimi ulubionymi lodami z Zielonej Budki o smaku mięty z kawałkami czekolady, które są smakiem mojego dzieciństwa. Drugą rzeczą jest natomiast lemoniada na bazie mięty – teraz kiedy są takie upały potrafię pić ją litrami. Przez te dwie rzeczy wszystko co miętowe skradło moje serce – ostatnio nawet będąc w pijalni Wedel skusiłam się na kawę mrożoną z lodami czekoladowymi i właśnie miętą – jeśli będziesz miała okazję spróbować to polecam ;). Mięta przypomina mi również czasy kiedy byłam małą dziewczynką i zawsze w lato jeździłam z rodzicami na działkę do dziadków i pamiętam, że ja zawsze zbierałam miętę. Jeśli miała bym wybrać jakiś owoc z pewnością był by to kokos. Można się zacząć zastanawiać dlaczego ? już mówię od jakiegoś czasu zaczęłam używać olejku kokosowego i ten zapach uzależnia dosłownie. Od jakiegoś czasu właśnie jest to mój ulubiony zapach- bardzo delikatny ale za razem ma w sobie coś co zdecydowanie dobrze na mnie wpływa.
    j_lia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. A mnie z latem kojarzy się zapach papierosów. Tak, to dziwne skojarzenie, bo przecież ludzie palą cały rok. Ale zimą tego tak nie czuć, może ten zapach w mrozie się jakoś bardziej rozchodzi, może po prostu chodzi o to, że zimą mniej chodzę po dworze i nie szwendam się w miejscach, gdzie się pali najwięcej. Latem za to na każdym kroku ten dym czuć. Szczególnie nad morzem, gdzie się nie ruszyć, tam ciągle albo ryby albo papierosy. I przyznam, że mimo że nienawidzę palenia, to jak zaczyna się robić ciepło, trawa nabiera soczystego koloru i poczuję gdzieś ten zapach, to robi mi się tak jakoś przyjemnie, bo mam świadomość, że to nadchodzi lato :)

    e.gluszczak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy23:05

    z latem kojarzy mi się mnóstwo wolnego czasu, który spędzam w podróżach w miejsca, które chciałam odwiedzić, aczkolwiek w ciągu roku nie ma na to czasu, bądź czasu, który spędzam w domowym zaciszu skupiając się jedynie na sobie. kosmetyki z glossy box'a z pewnością umiliłyby mi ten wolny czas, gdyż nie ma nic przyjemniejszego dla kobiety niż tak zwane "leżenie i pachnienie" :)

    juuni95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Z latem najbardziej kojarzą mi się spontaniczne wypady z grupka znajomych ponieważ żadne wakacje nie obyło by się bez przygód noi oczywiście najlepszych przyjaciół. A przy okazji można poznać dużo nowych, ciekawych osób a wszystko uwiecznić na zdjęciach :-)
    Sooszkaaa90@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy10:39

    Czesc.Na początku wypadałoby się przestawić. Mam na imię Sandra, mam 18 lat. Mieszkam w małej miejscowości w lubelskim i moja pasja (zupełnie jak Twoja) jest fotografia. Dlatego tez chodzę do klasy o takim profilu. Na zajęciach z foto moge się artystycznie wyżyć, rozwijać się i spełniać. Wiąże z tym swoją przyszłość więc fotografia pochłania całą mnie! Moim kolejnym świrkiem sa koty i zumba! Ale do rzeczy. Lato może nie jest jedną z moich ulubionych pór roku, z tego względu ze nie lubię temperatury 30+, znowu wiosna też nie, bo roztopy i chlapa, jesienią wieje porwisty wiatr i pada dużo deszczu, zas zimą zamarzam  przez niskie temp.. A jestem ogromnym zmarźluchem. Więc chyba odpowiednia pora roku dla mnie nie istnieje (no coz).Zawsze strasze kogoś moimi zimnymi łapkami, a bywają jak lody nawet latem! Z latem mam pozytywne i negatywne skojarzenia. Wspomniane upały są jednym z tych negatywnych, kolejne to komary. Nie cierpię chodzić cala w swędzacych i czerwonych krostkach, ciężko jest się powstrzymać od drapania.
    Aczkolwiek wyczekiwane cały rok Lato ma też swoje pozytywy, i ich jest więcej. Z latem kojarzy mi się wstawianie wczesnym rankiem, kiedy wszystkie te okropne,  (lecz w makro zachwycające) pokryte rosa robaczki, pajączki jeszcze śpią, i łatwo można je dopaść z  aparatem - i dziwic sie pozniej ze ile ten niepozorny pajączek ma oczek czy odnóży. Z latem kojarzy mi się budzenie mnie przez wschodzące słońce, które wprost wypala mi oczy, lecz problem mam już z głowy bo rodzice wyposażyli mi pokój w rolety (uff! :) ). Uważam, że tylko w lecie można jeść wspólne sniadania na tarasie, balkonie - ogólnie na świeżym powietrzu. Ma to wtedy swoisty klimat. Lato to także dobra pora na różnego rodzaju tripy! Rowerowe, samochodowe, statkowe ( jest takie słowo? Jeśli nie to już jest :D ) i samolotowe. Możemy wtedy liczyć na masę słońca, jeśli dodamy do tego lekki wiatr to także nieźle można się opalić! A jak ukoić swój wewnętrzny upał? Mrozona kawa nie tylko ochlodzi Ale również da ogromnego kopa energii na resztę dnia. Naprawdę, jeśli chodzi o napoje to z lodówką i lodem się nie rozstaje. (Ale zaraz później muszę się ogrzewać. Z wiadomych powodów). Lato kojarzy mi sie też z żywymi, wręcz neonowymi kolorami na paznokciach, czy w makijażu oczu. Lato to także odpoczynek, czyli wakacje. Uwielbiam wylegiwać się z moim kotkiem na huśtawce, a późnym wieczorem siedzieć na schodach, owinięta po uszy kocem, jest jeszcze lepiej jak wtedy towarzyszy mi mama. Poruszamy dosłownie każdy temat. Ostatnie z czym kojarzy mi sie Lato to złota godzina. Szczerze mówiąc to większość migawek jakie powstały tego lata były robione podczas złotej godziny. Jest to jedyna pora dnia kiedy uwielbiam słońce, za to jaką piękna i ciepła barwę nadaje zdjęciom. I za każdym razem do ostatniej minuty staram się wykorzystać okres kiedy słońce ma takie właściwości. No cóż, to by było na tyle. Oszalalam trochę tak sie rozpisujac Ale mam nadzieję ze dotrwasz dzielnie do końca. Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie. Pozdrawiam!

    E-mail: sandra.wronska@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12:54

    Lato kojarzy mi się z... Hiszpanią! To moje absolutnie ulubione miejsce na świecie. Uwielbiam te wąskie uliczki, stoiska ze świeżymi owocami, dzbany sangrii i mojito, churros, palmy, bujną roślinność i nieustające słońce :) Nawet te żwirowe plaże, które czasem potrafią być denerwujące haha. Lato tam jest zupełnie inne niż u nas- 35^C dniem i nocą, co nie jest utrapieniem dzięki świeżemu powietrzu i morskiej bryzie. Właśnie- Morze Śródziemne... Dźwięk fali, klify i dzikie plaże z lazurową wodą. Ostatnio byłam tam zaledwie w lipcu, a już nie mogę się doczekać powrotu. Aż się rozmarzyłam- poprostu kocham Hiszpanię! :) to pierwsza rzecz, która przychodzi mi na myśl, gdy myślę o lecie.
    natalia.waliszek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym tylko powiedzieć, że bardzo widać jaki wysiłek włożyłaś w stworzenie lepszej wersji bloga, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21:03

    Lato kojarzy mi się przede wszystkim z wakacjami, pozytywnymi chwilami spędzonymi ze znajomymi podczas ich.
    Z upałami, ciepłą wodą nad morzem, plażą i grami na powietrzu, dzięki którym możemy aktywnie spędzić czas zamiast siedzenia przed komputerem. Lato to leniuchowanie, odpoczywanie od obowiązków szkolnych przy zimnych napojach i lodach, na które chodzimy z całą rodziną. Lato dla mnie to jazda na rolkach, które niedawno stały się moim nałogiem.
    Uwielbiam tę porę roku za długie dni i ciepłe noce, wschody i zachody słońca, na które można gapić się bez końca. Za wracanie nad ranem po całonocnej imprezie. Za długie jazdy rowerem i poranne, ciężkie treningi dające nam satysfakcję tuż po nim. Szczególnie uwielbiam bieganie po lesie, na które możemy sobie pozwolić tylko latem. Nie można oczywiście pominąć wszystkich letnich owoców, ciast, którymi pachnie w całym domu!
    ibelongtoyou13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z latem kojarzą mi się najbardziej przepiekne słoneczne poranki. Kocham to! Nie bardzo mam mozliwość wyjeżdżania gdzieś, więc to podnosi mnie na duchu! Uwielbiam też wszelkie napoje orzeźwiające- typu woda z mietą i kimonką. Co jeszcze może mi się kojrzyć z latem? Najlepsze wspomnienia! To oczywiste, latem zawsze można gdzieś wyjść, poszaleć, spędzać czas aktywnie. W pamięci i na ciele pozostaje także przepiękna opalenizna, wiec czego chcieć wiecej! Lato jest cudowne, jak każda pora roku ma coś w sobie :)
    aleksa1223@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy14:01

    Jeśli myślę o lecie, w głowie od razu pojawia się obraz naszego pięknego, polskiego morza. Przepiękne chwile spędzone w gronie osób które kocham, zachody słońca, spacery po plaży, wygrzewanie się na słoneczku - czyli wszystko to co sprawia mi największą przyjemność. Wyjątkowy klimat, który sprzyja odprężeniu się i zostawieniu gdzieś daleko wszystkich złych myśli, problemów. Czuję wtedy jakby czas stanął w miejscu. Dlatego moim pierwszym skojarzeniem z latem i zarówno najmilszym jest wspomnienie wyjazdów z moim chłopakiem nad Morze Bałtyckie :)

    nonready@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy13:05

    Łał świetny jest ten glossybox a jak to z tym jest? Każdy dostaje taką samą zawartość pudła czy każdy co innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem pakiety się różnią produktami, nie ma reguły :)

      Usuń
  35. Anonimowy13:52

    Lato kojarzy mi się.. jak chyba każdemu ze słońcem i piękną pogodą, co za tym idzie - jezioro. Leżenie całymi dniami nad wodą, kąpanie się, opalanie to coś co zajmuje znaczną część mojego czasu w wakacje, stąd może przychodzi mi na myśl jako pierwsze. Jednak są jeszcze inne rzeczy! Lato przywodzi mi na myśl świeżość - napoje z dużą ilością lodu lub baaardzo zimne. Zapach, smak letnich owoców - truskawek, malin, borówek - koktajle które można z nich przyrządzić, wszelkie słodkości - NIEBO! zresztą pewnie dobrze o tym wiesz.. :D Lato to też piękne zachody i wschody słońca, ogniska z przyjaciółmi, fajne imprezy, ciekawe zdjęcia. MASA WSPOMNIEŃ :)
    kinga0203@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lato? Zapach skoszonej trawy, zachody słońca, letnie mżawki. Lato jest dla mnie porą roku gdzie regeneruje siły, łapie promienie słońca. Cieszę się życiem i ciepłem. Kojarzy mi się z ogródkiem mojej babci gdzie rośnie pełno malin i truskawek. Z wieczornymi spacerami po lesie. Siedzeniu na plaży do późna, z podróżowaniem. Spotykaniu się ze znajomymi, wyprawy rowerami nad jezioro. Czy zwykłym leniuchowaniem w domu z rodziną. Tym dla mnie jest lato. Pełne przygody i nieoczekiwanych niespodzianek :D
    klaudia.wesolowska@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Lato - woda, ciepło, obozy, gitara.. ale często mam tak, że kojarzę różne wydarzenia z konkretnymi piosenkami. Z LATEM jest podobnie :) Kiedy słyszę piosenkę Rihanny - We Found Love, pierwsze skojarzenie to wakacje! Szczególnie działają na mnie początkowe dźwięki, a właściwie pierwszy motyw. Tu tu tu tu tu, tu tu tu tu tu... Haha, już mam ją w głowie. I nie ważne, czy jest wiosna, zima, jesień. Zawsze kiedy ją słyszę (szczególnie właśnie zimą) przypomina mi się lato i wszystko to, co z nim związane. Nie chce się rozpisywać, ale czuje się taką wolność, czy coś w tym stylu. W każdym razie takie uczucie odprężenia, takie łał... A dzieje się tak dlatego, że byłam nad morzem z koleżanką ( wakacje chyba 2012) i to częstko leciało na rmf maxxx. Ta jedna piosenka, nie wiem dlaczego, zapadła mi w pamięci. Hmm... w ogóle takie fajne wspomnienia.... Pozdrówka :))
    julia.slojewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi z latem kojarzy się najlepszy czas spędzony z rodziną, a nawet ze znajomymi. Szum morza, czy widoki górskie- to tak naprawde moja największa miłość. No a oprócz tego podczas lata na wszystkich blogach które czytam (w tym twoim) sa tr wszystkie świetne letnie posty i stylizacje 😍 pozdrawiam! wisienka23@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Plamy po wiśniach pod paznokciami
    Piegi na spalonych słońcem ramionach
    Podkolanówki wiszące na płocie
    Szepty i piski, burze hormonów :)


    gofa@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. wiec tak, wakacje kojarza mi się z
    - głośną, radiową muzyką w samochodach, bo tylko w wakacje taką słyszę i mi ona nie przeszkadza, a sama gdy gdzieś jadę podgłaśniam i śpiewam wszystkie wakcyjne hity ze znajomymi
    - japonkami z pepco które kosztowały bardzo mało (9,99) w których chodzę już 4 rok i nadal są w prawie stanie idealnym. A potrafie przechodzic w nich całe waakacje.
    - z corocznymi podróżami z moja przyjaciółką. po prostu wybieramy miejsce i jedziemy razem odpoczać od wszystkiego
    - i ostatnie banalne ale z krótkimi spodenkami, kiedy ubieram pierwszy raz w roku krótkie spodenki to już dla mnie jest lato i już.

    Karolina2112@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. zgiełk panujący na plaży oraz wieczory, które spędzam na leżaku wpatrując się w gwiazdy.. krzyk dzieci bawiących się w ogrodzie cały dzień dobiegający zza płotu oraz cudowne, leniwe poranki kiedy nic nie muszę.. późne, nocne powroty w krótkich spodenkach oraz przerażający widok błyskawic po każdym upalnym dniu.. zapach grillowanego jedzenia unoszący się po całym osiedlu oraz mocno posiniaczone nogi po każdym wyjściu na rower.. planowanie, a później oczekiwanie upragnionych wyjazdów.. a w końcu wspomnienia, które pozostają na zawsze.. :)
    kamilalew69@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Lato to zapach soli w morskiej bryzie podmuchu,
    piasku ciepłego od słońca, miększego od puchu
    soczystej zieleni trawy porankiem, aż ciężkiej od rosy
    szczęścia, które jak mały skowronek radosny
    szybować może w błękicie i złotej poświacie
    lekkości, którą lato daje i jej aromacie
    nienazwanej, a ważnej, tak ulotnej a cudnej
    która dni ciężkie zaciera i codzienność, co trudne
    problemy wciąż na barki wkłada. Pozwala zapomnieć
    na chwilę odpocząć. Aby później wspomnieć
    ten zapach uśmiechu w każdym zwykłym geście,
    lato pachnie niezwykle, nawet w wielkim mieście,
    chociaż sama ten urok odkrywać nawykłam
    na wiejskiej polanie, nie jak dama w szpilkach
    bowiem tutaj lato wybucha zapachem i kwitnie…
    stoję boso, nieporadnie słowa dobieram nim zniknie…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://urodaizdrowie.pl/zapach-lata-konkurs-fb-wyniki gratuluję skopiowania pracy dla Pani Weronika Szambelan

      Usuń
  43. Lato to zapach soli w morskiej bryzie podmuchu,
    piasku ciepłego od słońca, miększego od puchu
    soczystej zieleni trawy porankiem, aż ciężkiej od rosy
    szczęścia, które jak mały skowronek radosny
    szybować może w błękicie i złotej poświacie
    lekkości, którą lato daje i jej aromacie
    nienazwanej, a ważnej, tak ulotnej a cudnej
    która dni ciężkie zaciera i codzienność, co trudne
    problemy wciąż na barki wkłada. Pozwala zapomnieć
    na chwilę odpocząć. Aby później wspomnieć
    ten zapach uśmiechu w każdym zwykłym geście,
    lato pachnie niezwykle, nawet w wielkim mieście,
    chociaż sama ten urok odkrywać nawykłam
    na wiejskiej polanie, nie jak dama w szpilkach
    bowiem tutaj lato wybucha zapachem i kwitnie…
    stoję boso, nieporadnie słowa dobieram nim zniknie…

    mój email: kurczak5000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://urodaizdrowie.pl/zapach-lata-konkurs-fb-wyniki gratuluję skopiowania pracy dla Pani Weronika Szambelan

      Usuń
  44. Anonimowy16:15

    Lato to moja ulubiona pora roku, a kojarzy mi się z milionem zapachów i miejsc, z tysiącem twarzy i min. Gdy myślę o upalnych dniach wyobrażam sobie coś błogiego... Wiele rzeczy dla mnie ważnych wydarzyło się latem dlatego często wracam do tych chwil pamięcią... To cudowne, że ta pora roku tak napawa entuzjazmem.Ponadto, każdego lata dzieje się coś co odmienia moje życie, dlatego lato kojarzy mi się ze zmianami, zawsze po zimie oczekuję co mi kolejny rok przyniesie.. Lato w mej głowie to nie tylko kolory, ale przede wszystkim uczucia. Mam tak, że pamiętam jakie uczucia towarzyszyły mi w danym momencie, ale tylko te związane z sytuacjami, ktore mialy miejsce tej najpiekniejszej porze roku są najbardziej żywe. Podsumowując zmiany i uczucia to dwa aspekty, które przychodzą mi do głowy jako pierwsze gdy słyszę LATO.

    Pozdrawiam.

    http://konik5674@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy16:24

    Lato kojarzy mi się z sezonowymi owocami, np. truskawki, maliny, brzoskwinie, śliwki. Jest to czas kiedy czekoladę, ciastka zastępujemy przepysznymi, soczystymi owocami. Jest to smak lata według mnie. Dodatkowo w czasie lata uwielbiam używać wszelkich kosmetyków, które mają owocowy zapach. Jest to pozytywnie orzeźwiające. :)
    e-mail n.patkowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Z latem najbardziej kojarzą mi się ciepłe, słoneczne dni, aż szkoda z nich nie skorzystać i spędzić aktywnie czasu. W moim przypadku jest to jazda na wrotkach, uwielbiam to robić! A z racji z tego że tak samo jak ty zajmuje się fotografią, przy okazji próbuje swoich sił i wyruszam na wrotkach gdzieś gdzie mogłabym użyć swojego sprzętu. Najczęściej jeżdżę na działki, zbieram świeże owoce i staram się robić z nich jakieś pyszne desery by smakowały mojej rodzinie. Myślę że takie spędzanie dni w lato jest najlepsze :)

    magda_bieber@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Z latem najbardziej kojarzą mi się ciepłe, słoneczne dni, aż szkoda z nich nie skorzystać i spędzić aktywnie czasu. W moim przypadku jest to jazda na wrotkach, uwielbiam to robić! A z racji z tego że tak samo jak ty zajmuje się fotografią, przy okazji próbuje swoich sił i wyruszam na wrotkach gdzieś gdzie mogłabym użyć swojego sprzętu. Najczęściej jeżdżę na działki, zbieram świeże owoce i staram się robić z nich jakieś pyszne desery by smakowały mojej rodzinie. Myślę że takie spędzanie dni w lato jest najlepsze :)

    magda_bieber@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy21:29

    Z latem najbardziej kojarzą mi się długie leniwe poranki, mrożone napoje a w szczególności wyczekiwane przez cały rok sezonowe Frappucino ze Starbucks, wakacyjne hity muzyczne puszczane jak najgłośniej się da przez sąsiadów oraz radosne odgłosy bawiących się całymi dniami dzieci na placu zabaw ;)

    m.wojciechowska194@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy11:12

    Lato od zawsze kojarzy mi się z najpiękniejszymi zachodami jak i wschodami słońca. Z mnóstwem wolnego czasu z którym w niektórych momentach nie wiemy co mamy już zrobić. Przede wszystkim z pysznymi sezonowymi owocami, które uwielbiam jeść na plaży opalając swoje ciało, popijając zimnym napojem, który w tym upale smakuje wyjątkowo, ale przede wszystkim lato kojarzy mi się z robieniem mnóstwa zdjęć, uwielbiam robić zdjęcia, dlatego tylko kiedy to możliwe wyciągam swoją lustrzankę i zapisuje te przepiękne chwile na fotografii.

    paulinabindas2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Mój komentarz do konkursu już jest na Twoim e-mailu. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Co najbardziej kojarzy Ci się z latem?
    Lato najbardziej kojarzy mi się ze słońcem,bo na kocu leżę i się smażę.
    Z lodami,które są idealne na ciepłe,upalne dni,one nas ochładzają od środka.
    Z kosmetykami,które o nas dbają w czasie upałów,byśmy się nie spiekli za bardzo i byśmy byli pod ochroną! :)
    martyncia215@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. k.kotynska91@gmai.com :) Wysłałam odpowiedź na e-maila, ponieważ tutaj nie mogę wgrać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. k.kotynska91@gmail.com zgubiłam literkę w mailu wyżej ;-))

      Usuń
  53. Mi lato kojarzy się najbardziej z sesjami zdjęciowymi, które gorzej czy lepiej mi wychodzą :D

    http://zapodaj.net/be7af204ca5de.jpg.html

    gabriella05m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy12:33

    Lato najbardziej kojarzy mi się ze słońcem, wyjazdami, rowerami, rolki, spontanicznymi wypadami ze znajomymi, niespodziankami, z moimi imieninami, spędzaniem czasu z rodzina, ze znajomymi i chłopakiem. Uwielbiam ten czas, bo jest wolny od obowiązków szkolnych, mogę kłaść się spać o której chce i wstawać o której chce. Jednak pomimo,że są wakacje to raczej wole wstawać wcześniej,żeby korzystać z dnia jak najlepiej. Od tych wakacji również zaczną mi się kojarzyć wiśnie xd Jeździłam czasami ze znajomymi, niezła zabawa i okazja do zarobku, ale też kiedy grzało słońce duży wysiłek. Ważne,że daliśmy rade. Z latem kojarzy mi się również woda, morze, jeziora i ładne widoki, mieszkam nad Wisłą i lubię ze znajomymi pójść na bulwary i patrzeć na oświetloną przystań, bądz odbijający się w wodzie księżyc. Kolejna rzecz to pachnące kwiaty i kolorowe, które kwitną pięknie latem, lubię je mieć u siebie na parapecie, są piekną ozdobą i dają ładna woń dla pokoju. Żebym nie zapomniała, owoce które bym mogła jeść całymi dniami i tylko je, w lato są swieże i zawsze jem je w duzych ilościach, ponieważ te mrożone nie smakuja już tak dobrze. Lubie to jak jest ciepło i można ubierać się w lekkie ciuchy , szybko wyjść na dwór i nie ma potrzeby zakładania dodatkowych na siebie rzeczy. :D Ostatnia rzeczą jaka mi się z latem kojarzy to ćwiczenia, lubię aktywnie spędzać czas, w roku szkolnym tańczę, ale w wakacje podczas tak długiego wolnego mam szanse wykonywać różne ćwiczenia, pomimo takiego upału, mata, duzo wody i lecę, najlepsze jest później uczucie po skończonym treningu :) pati.aza@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Lato... to owoce, kolory, wszechobecna zieleń wokół i błękit nade mną. To czyste nocne niebo i spadające gwiazdy. To sypki piasek pod stopami i szum morza oraz soczyste góry, górskie strumienie i leśny chłód. Lato to czysta przyjemność! I to skondensowana w każdym słonecznym dniu!
    cosmeticosmos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy09:39

    A mnie lato kojarzy się przede wszystkim z niesamowitym spokojem.. Z opanowującą otoczenie ciszą i śpiew ptaków.. Z lekkim, rześkim powietrzem przerywającym gorące promienie słońca.. Z rodziną i najbliższymi każdego niemal dnia razem. Z długimi wieczorami przy chłodnej lemoniadzie i śmiechu przyjaciół. Z wiecznym problemami pod tytułem "nie wiem jaki film obejrzeć", lub "boże, jak mi się nudzi.." :) Ze spontanicznymi wyjazdami za resztki pieniędzy i powrotami z nich "na stopa". Ze spacerami z miłością mojego życia i wstawaniem o 5 rano, bo "potem to już zbyt upalnie żeby biegać.. ". Z sezonowymi owocami, kupowanymi w hurtowych ilościach, tylko po to aby później umierać z przejedzenia. Z chwilami tylko dla siebie, które i tak wykorzystuję dla innych.. No i ze świadomością, że jest jeszcze w roku taki moment, podczas wakacji, kiedy możemy poczuć się jak dzieci.. tak beztrosko i zupełnie nieograniczeni..

    p.pogoda@op.pl
    Buziaki (;

    OdpowiedzUsuń
  57. Lato to wolność. Lato to śmiejące się do nas zielone drzewa, pachnące sympatią łąki zapełnione kolorowymi kwiatami, lekki powiew wiatru, szum liści brzozy przed moim domem. To wylegiwanie się na hamaku z dobrą książką w ręku i zimnym napojem na stoliku obok. To leżenie na chłodnej trawie, wpatrywanie się w błękitne bądź lekko zachmurzone niebo i określanie kształtów chmur. To spanie pod rozgwieżdżonym niebem z ukochaną osobą, siedzenie przy ognisku, smażenie pianek i kiełbasek, popijanie ciepłej herbaty, a może piwa? To ogrzewanie zimnych rąk ciepłem emanującym z ogniska, pożyczanie sobie nawzajem bluz, wieczorne rozmowy i śpiewy.
    Lato to czas spędzony ze znajomymi. Czas wycieczek rowerowych, wycieczek w góry, nad jeziora... To czas pogaduszek i powierzania sobie sekretów, poznawania nowych ludzi a także siebie. To czas PODRÓŻY. Podróży wesołym samochodem wypełnionym przyjaciółmi lub rodziną, podróży pociągiem, podróży SAMOLOTEM i podziwiania świata z góry. Obserwowanie rzek i jezior lśniących w promieniach zachodzącego słońca, chmur, miniaturowych światełek w dole.
    Lato to czas późnego chodzenia spać i odsypiania za dnia. To czas wieczornych spacerów, nieuczesanych włosów, często braku makijażu, luźnych spodenek i koszulek, strojów kąpielowych... Lato to czas MIŁOŚCI. Dwa miesiące (w przypadku studentów więcej) spędzonych ze swoją drugą połówką.... Idealny czas na to, aby nadrobić czas stracony w roku szkolnym - spacer, randka, wspólna kolacja, wyjazd za granicę?
    Lato to czas na rozwijanie pasji. Milion możliwości do robienia zdjęć, rysowania, pisania, śpiewania, tańczenia, gotowania... Możliwość zapisania się na kurs, robienia tego co się kocha prawie 24/7. Rozwijania się. Odkrywania siebie.
    Lato to czas na relaks. Możliwość leżenia w łóżku ile się tylko chce z dobrym jedzeniem przy boku i ulubionym serialem. Lato to brak nastawiania budzika na następny dzień, czyli zasypianie w pełni zrelaksowanym. Lato to brak stresu, brak bycia spiętym. Nie ma szkoły, nie ma nauki - chill. Nie musisz się uczyć, nie musisz odrabiać zadań domowych, nie masz na głowie żadnych projektów czy zajęć dodatkowych- nic Cię nie trzyma.
    Lato to tworzenie najlepszych wspomnień, robienie miliona selfie, miliona zdjęć, które potem możemy zamieścić na tablicy i w chwilach zwątpienia przenieść się na chwilę w czasie. Dzięki wspomnieniom w postaci zdjęć podróże są możliwe nawet w grudniu czy styczniu, więc należy robić ich jak najwięcej.
    Lato to jedna z najbardziej optymistycznych pór roku. Sprawia ona, że człowiek zaczyna doceniać życie, widzi jego drugą, kolorową stronę, którą często ignorujemy podczas roku szkolnego, przytłoczeni problemami. Każdy potrzebuje takiego lata, nawet jeśli jest to tylko tydzień czy dwa wolnego w lipcu/sierpniu, ale nie każdy potrafi je docenić. Cieszmy się latem póki jeszcze je mamy, bo w dorosłym życiu, kiedy zacznie się PRACA będzie lato, ale w 80% przypadków tylko za oknem... ;)
    Summer is freedom. Wolność dla umysłu, wolność dla ciała. Uwolnij się, tak po prostu. Rozwiąż sznury. Let yourself fly.

    marti772@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy00:15

    Fajne te wszystkie pozytywne odpowiedzi, ale mnie lato kojarzy się z ciężką harówką. :D Pracuję w pubie, który znajduje się na plaży przy jeziorze. Przy ładnej pogodzie w wakacje pracuję dzień w dzień po 12h, pot leje się strumieniami ze mnie i wszystko mnie boli - oto moje skojarzenie z latem. :D ALE! To wcale nie jest narzekanie! Lubię tę pracę. Codziennie poznaję nowych ludzi. Nabywam różnych doświadczeń. Żadna praca nie hańbi. Dzięki tej pracy usamodzielniam się pod względem finansowym. Mogłam sobie kupić w końcu laptopa! ;)
    Lato i wakacje nie są dla mnie słodkim lenistwem, ale w jakimś stopniu są dla mnie oderwaniem od moich znienawidzonych studiów (studiuję w trybie dziennym, a wówczas pracuję w weekendy). ;)
    diorek93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń