9 lipca 2015

touring and the travel


Szczerze mówiąc, odkąd wróciłam znad morza nie mogę znaleźć sobie miejsca w domu. Strasznie chciałabym znowu się tam pojawić i poczuć intensywny podmuch morskiego wiatru. Chcę nadmienić że zdjęcia które będę tu zamieszczać, łącznie z dzisiejszymi - nie są dodawane zgodnie z upływającymi tam zdarzeniami. Są zupełnie pomieszane, bo tak będzie mi najwygodniej zrelacjonować wam cały wypad. Przechodząc do miejsca w którym byliśmy - Ustka położona jest na Wybrzeżu Słowińskim, u ujścia Słupi (rzeka) do Bałtyku. Na terenie Ustki wyznaczone są dwa kąpieliska (plaża wschodnia i zachodnia). My mieliśmy bliżej do zachodniej części, dlatego bywaliśmy właśnie tam, ale wschodnią część również odwiedziliśmy. Była ona zdecydowanie bardziej atrakcyjna pod względem rozrywkowym, jak i widokowym. Zobaczcie dzisiaj zdjęcia zrobione przeze mnie podczas naszej podróży nad morze oraz w trakcie zwiedzania tej pięknej miejscowości, w której mieliśmy okazję przebywać.



W związku z tym że fotografia jest kwintesencją mojego bloga, postanowiłam ujawnić wam rąbek tajemnicy i pokazać czym miałam okazję cykać zdjęcia. Po pierwsze muszę powiedzieć o czymś, co podczas wyjazdu totalnie mnie oczarowało - a mianowicie kompaktowy aparat od Olympusa. Model który miałam okazję testować to PEN E-PL7 i sprawdził się genialnie. Wszystkie zdjęcia w tym poście są wykonane właśnie nim, oprócz dwóch powyżej. Jeśli chodzi o jego możliwości, to niestety nie udało mi się sprawdzić ich wszystkich, ale w miarę możliwości starałam się go 'rozgryźć'. Zdjęcia się nie rozmazywały, aparat ma mnóstwo różnych opcji fotografowania, a do tego jest lekki i poręczny. Wydaje mi się że jest wprost idealny na różnego typu wyjazdy. Chętnie jeszcze do niego wrócę. Więcej zdjęć z niego i informacji możecie uzyskać przez mój instagram (kliknij), gdzie starałam się jak najczęściej zamieszczać zdjęcia nim zrobione, a także przez oficjalny instagram tej firmy kliknij. Poza tym miałam ze sobą swoje must have, czyli lustrzankę, aparat polarowy, kija, obiektywy z biedry i dwa statywy (różne wielkości). Taka wyprawka zdecydowanie umiliła mi pobyt nad morzem i sprawiła że zdjęcia które ze sobą przywiozłam nie są banalne i zwykłe. 


w środku - koszulka BEZPOŚREDNI LINK / spodenki BEZPOŚREDNI LINK


Serdecznie polecam wam wybrać się na wakacje ze znajomymi! A jeśli uda wam się zorganizować w większej ilości osób, ubaw i zabawa gwarantowane. Nie mogłam lepiej wymarzyć sobie tego wyjazdu. 

Preferujecie wyjazdy we dwoje, czworo, a może dużo więcej osób? Mieliście kiedyś okazję być gdzieś na wakacjach w paczce? Jak wrażenia? 

19 komentarzy :

  1. Zdjęcia wyszły ładnie. Ja właśnie wróciłam z Open`era - wybraliśmy się we 4 i było świetnie! Wypady z przyjaciółmi to jest to ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przeglądać twoje zdjęcia! Są cudowne :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd spodenki? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:51

    Paula, a Monika z Wami nie pojechała?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, zdjęcia wyszły ci bardzo ładnie. Cała magia morza ukazana na tych zdjęciach. Jednak ja osobiście wolę góry :D
    Zapraszam na mojego bloga, dziś na niego powróciłam :) http://ewuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tak zgraną paczką jechać :) / z moimi znajomymi niestety się kończy na chęciach, zero zaangażowania :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam wolę wypady we dwoje, chociaż podróże z grupą przyjaciół też są niesamowite.

    Zapraszam, takawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:40

    Hej Plapart, nie mogę znaleźć Twojego postu o studiach a wybieram sie na ten sam kierunek co Ty mianowicie administrację, możesz mi powiedzieć jak to jest na pierwszym roku? bo mam wątpliwości :( z góry wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest super, poznajesz nowych ludzi i nowe miejsca :) trzeba się tylko otworzyć na wszystko i łapać każde nadarzające się okazje :)

      Usuń
  10. Anonimowy21:10

    A ja uważam , że zmienił się Twój styl pisania.
    Używasz bardziej wynioslego języka,kiedyś pisałaś bardziej na luzie.
    Mnie to osobiscie troche denerwuje ale jestem w stanie to przezyc bo wiem, że Twoj wiek tez sie zmienia.
    Co nie zmienia faktu, ze kiedys posty czytało mi sie lepiej.
    Mimo wszystko jestem tu codziennie bo czytam Cie juz tak długo, że to chyba uzależnienie.
    Poza tym mi wszystko odpowiada, choc faktem jest, ze fajnie jakby posty były częściej.

    OdpowiedzUsuń
  11. kijek mialas to tel czy do lustrzanki ?:>

    OdpowiedzUsuń
  12. co zapisujesz w tym notatniku ?

    OdpowiedzUsuń
  13. co zapisujesz w tym notatniku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różne ważne rzeczy i przypominki :)

      Usuń
  14. Anonimowy16:54

    gdzie i za ile kupiłaś aparat polaroidowy? jaka to firma? :)

    OdpowiedzUsuń