27 lipca 2015

p l a n t s | BACKSTAGE


Dobrze że są wakacje i wszystko co mi wpadnie do głowy, od razu realizuję! Mam tu na myśli pomysły na sesje zdjęciowe. Ile to już razy zdarzało się że coś, co było w moim zamyśle genialne, musiało na realizację czekać tak długo, że później całkiem o tym zapominałam. Wiecie co? Żałuje że nie jestem zahartowana w tym temacie i nie robię zdjęć przynajmniej 2 razy w tygodniu. Taka statystyka bardzo by mi odpowiadała. Niestety nie jestem w stanie w takiej ilości.. a z resztą, nie mówmy już o tym! Na dzisiejszy post przygotowałam kulisy najszybszej sesji jaką w życiu wykonałam. Niestety, razem z moją siostrą musiałyśmy działać w skupieniu i na prędkości. Chmury które powoli się do nas zbliżały były przerażające! Ale wszystko się udało, uf. Nagle naszło mnie na delikatne, naturalne portrety w towarzystwie roślin. Naleciało mnie. Po prostu. Stwierdziłam że tak! Chcę wykonać takie zdjęcia, no i oto jestem ze świeżutką sesją sprzed kilku dni. Wszystkie pytania wyprzedzam, zdjęcia zrobione canon'em 600D + obiektywem 50mm 1/8, który kocham.




biały kombinezon - BEZPOŚREDNI LINK


Mój blog jest od dzisiaj oddany w dobre ręce (przenośnia). Będą tu zachodziły niebawem spore zmiany, mam nadzieję że na lepsze! Dodatkowo postaram się umieszczać posty w osobnych kategoriach, przy czym pojawi się także temat fotografii, bo przecież to ona stanowi główny sens tego bloga i to na niej wszystko się opiera. Ps. jak wam się podobają te zdjęcia? 

29 komentarzy :

  1. Cudna sesja zdjęciowa :-) Też tak mam, że skoro są wakacje, jest dużo czasu, to realizujemy wszystko od razu ^^ Link oczywiście kliknięty :-)
    Kombinezon: SheIn $21.99 :-)
    Proszę Cię o kliknięcia w linki dla firmy Dressgal u mnie na blogu, klikniesz?<3
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za włooosy <3. Jestem ciekawa zmian, jakie tu nastąpią!

    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna kolorystyka tych zdjęć, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:06

    Za bardzo przerabiasz i sa nieostre.
    Choc raz daj zdj bez obróbki. Postaw na naturze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, tylko kolorystykę zmieniam, stawiam na naturę, takie właśnie są moje zdjęcia, a backstage w moim wydaniu polega właśnie na tym że niektóre specjalnie nie są ostre :) to jeszcze nie sesja! to tylko namiastka

      Usuń
  5. Anonimowy23:34

    Czy tylko ja mam takie wrażenie,że Kinga na tych zdjęciach wygląda na zmęczoną?
    Ale zdjęcia mi się podobają mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak miała właśnie wyglądać :)

      Usuń
  6. prześliczny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy09:10

    zdjęcia mega! :D
    więc mam nadzieję, że zmieni się wystroj bloga..

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna sesja! uwielbiam tego typu zdjęcia :D takie jak z tumblrów boho, indie, vintage itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż nie mogę doczekać się samej sesji! :D
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Naprawdę masz wielki talent. A sesja wyszła po prostu rewelacyjnie.
    Zapraszam do mnie http://makeamoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:35

    Szczerze to średnio mi się podoba ta sesja, nie wiem czy to było zamierzone czy taki ma być po prostu klimat ale dziewczyna wygląda na zmęczoną, jest blada ma sińce pod oczami. Tak jak podobają mi się twoje sesje jak dla mnie ta jest nieudana. Nie mniej mi za złe wyrazilam swoją opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, rozumiem ;) tak, to zamierzony efekt, przecież w przeciwnym razie byłaby w makijażu a nie jest :)

      Usuń
  12. Anonimowy00:12

    nie myślałaś kiedyś by założyć kanał na yt?

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy01:21

    Kinga jak zawsze spisała się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia - mistrz. jestem pełna podziwu, ogromny szacunek:)!

    trochę mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjecia- ale jedno zdjęcie w kolekcji jest obrócone, to zamierzony efekt? Bardzo ładna sesja - widać melancholię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powtarzam, to tylko bacstage! sesję można obejrzeć na Paula Mroczkowska | Fotografie na facebook'u :)

      Usuń
  16. Śliczny kombinezon :) sama poszukuję swojego wymarzonego modelu:)
    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! :)
    Kurcze, a mnie osobiście przeszkadza, pasek do przewijania w poziomie, nie mogę przeczytać całego tekstu jeśli go nie przewinę. Zostanie to zmienione, czy tylko u mnie tak to wygląda? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tylko u Ciebie tak jest ;)

      Usuń
  18. Super robisz zdjęcie oraz fajne masz pomysły na nie :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy09:04

    Dla mnie te zdjecia sa kiepskie, tak jakby nie bylo na nie pomyslu i z tego powodu postanowilyscie wziac trawe i nalozyc ja na glowe. Jest jednak jedno zdjecie, które jest dla mnie cudowne. To z doniczka na glowie. Jest ono oryginalne i tajemnicze, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie pomysł był i go zrealizowałam w 100% :) nie rozumiem waszego braku akceptacji czyjejś wyobraźni, jeśli wam się nie podoba, to nie znaczy od razu że zdjęcia są kiepskie

      Usuń
  20. Jak zawsze piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń