12 lipca 2015

garlands, tattoos and the walk


Zastanawia mnie wasza niska aktywność na blogu w ostatnim czasie.. nie wiem z czego to wynika? Czy może nie macie dostępu do internetu w związku z różnymi wyjazdami, czy nie chcecie czytać, czy po prostu blog wam się znudził? Przykro mi, bo staram się pisać jak najwięcej na temat poszczególnych wydarzeń, a nie otrzymuję od was zbyt wiele odpowiedzi. Strasznie mnie to niepokoi, bo mój blog to nie tylko ja, ale również czytelnicy. Mam nadzieję że to się zmieni, bo w innym wypadku zupełnie stracę ochotę na pisanie. 

W związku z tym że od przyszłej środy rozpoczynam kolejne wyjazdy, to mój czas wolny nieco się uszczupli. Dlatego postanowiłam dodać w dzisiejszym poście dwa - połączone. Nad morzem miałam okazję poczuć się wyjątkowo i bajecznie za pomocą pięknych wianków otrzymanych od choies, oraz cudnych tatuażów w kolorach srebra, złota i czerni. Jako maniak tumblr'a i we<3it, zdarzyło mi się przeglądać tego rodzaju zdjęcia i stwierdziłam że warto wypróbować, by nasze foty z wakacji nie były banalne. Razem z dziewczynami udałyśmy się na spacer i trafiłyśmy na przepiękny zachód słońca, który będąc nad morzem trzeba zobaczyć.




po lewej stronie - TUTAJ / środek - H&M / po prawej stronie - TUTAJ


Te piękne tatuaże, które zdobią nasze dłonie otrzymałam od happinessboutique. Od tej firmy mam również piękną kolię, którą mogliście widzieć na instagramie, a link do niej macie tutaj: klik. Jeśli chodzi o tatuaże, to wybrałam dwa wzorniki, a jakość tatuaży bardzo mnie zaskoczyła - oczywiście pozytywnie! Długo się trzymały, łatwo nakładały a w słońcu pięknie lśniły. KLIK & KLIK
spodenki - BEZPOŚREDNI LINK / buty - c&a / sweterek - h&m


Zdjęcie i tak nie jest w stanie okazać jak cudownie prezentował się zachód słońca tamtego dnia.. ale to zawsze jakaś pamiątka! Jeśli chodzi o spacery, to razem z moim chłopakiem będąc nad morzem staramy się wyjść chociaż na trochę. Pogadać, pośmiać się, pobyć razem. Uwielbiam takie chwile! Nad morzem panuje taka specyficzna aura, której nie doświadczymy spacerując gdzieś indziej. Zgadzacie się ze mną, czy jesteście innego zdania? 


spodenki - BEZPOŚREDNI LINK / crop top - h&m

61 komentarzy :

  1. Przyznaję się bez bicia, ja się nie udzielałam, bo zbyt intensywnie zaczęłam wakacje. Teraz już będę wpadać, więc pisz, pisz! :D

    Zdjęcia jak zawsze super. Ale bym pojechała nad morze! Szkoda, że w tym roku już się raczej nie uda :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle fantastyczne zdjęcia. Aż zachciało mi się jeszcze bardziej odwiedzić nasze polskie morze :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:27

    Super zdjęcia! <3 A gdzie jedziesz w środę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:33

    Ile ta blondynka ma lat? Bo jak taki dzieciaczek wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 18 :) haha, taki typ urody, myślę że to raczej komplement? :)

      Usuń
  5. Kocham przegląd twoje zdjęcia, zwłaszcza w tak dużej ilości. Mam nadzieje, ze mi sie uda w tym roku odwiedzić nasze morze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne spodenki i wianki <33 przepiękne zdj

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jakoś cicho na blogu, ale może to za sprawą wakacji ;)
    Zdjęcia świetne! Ja osobiście uwielbiam tutaj zaglądać, także nie musisz się martwić! :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. robisz cudowne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:21

    Paula jesteś świetna! :D Pomimo tego że nie udzielam się na tym blogu to uwierz czytam go, teraz żeby nie skłamać już 2 lata. To się stało moją rutyną i nie wyobrażam sobie żebyś nagle przestała pisać! Piękne jest to jak odkrywasz kawałek swojego życia i jak ukazujesz go na zdjęciach. Widać że czerpiesz z tego radość:D 3maj się :* /Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14:21

    Cudowna figura,masz ładnie wymodelowane nogi,fantastico:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, bez przesady, ale bardzo dziękuję :)

      Usuń
  11. takich zdjęć tutaj brakowało ♥ suuuuper! Ja tam cały czas zaglądam, czytam i oglądam zdjęcia z ochotą i zawsze jestem "spragniona" czegoś nowego :D
    Ps: cieszę się, że mimo studiów, chłopaka, nadal znajdujesz czas, żeby tutaj zajrzeć i zachwycić nas swoimi zdjęciami ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:46

    Bardzo ładne zdj, przede wszystkim te z wiankami :)
    mam pytanie nie do tematu, trudno jest na administracji, żałujesz, że poszłaś na ten kierunek czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żałuję, znaczy.. nie było na tyle odpowiedniej dla mnie szkoły fotografii w Warszawie, że w sumie nie miałam innego wyjścia niż na COŚ iść, kierunek jest dość prosty

      Usuń
    2. Anonimowy12:49

      a ta warszawska szkoła fotografii ? co w niej było nie tak ? tzn jesli można wiedziec

      Usuń
  13. Morze to naprawdę cudowny pomysł na letni wyjazd, nawet krótki :) Byłam w tamtym roku z chłopakiem we Władysławowie i mimo że mieliśmy troszeczkę drogi do plaży to klimat i widoki- CUDO! Pierwszy raz byłam nad morzem i z chęcią bym tam wróciła.
    A Twoje zdjęcia Paula są niesamowite! świetnie uchwyciłaś wszystkie widoki i chwile, będziesz miała idealna pamiątkę. I rzeczywiście zachód słońca zapiera dech w piersiach!

    Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15:12

    Paula! nie zniechęcaj się do pisania :) świetnie czyta się Twojego bloga, nie znam żadnej blogerki, która ma tak świetne posty jak Twoje, również to jest zasługa zdjęć, które są przegenialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przestawaj pisac, pewnie po prostu nie wszyscy komentuja, ja np czytam zawsze kazdy post, ale rzadko sie udzielam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15:45

    Moze dlatego jest niska aktywność bo rzadko dodawałas posty i ludzie przyzwyczaili się zeby tak często nie sprawdzać czy coś wstawiłas :) a też ostatnio oszukałaś nas że podczas twojego pobytu na wakacjach pojawi się nowy post a wcale tak się nie stało...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oszukałam! napisałam tak, bo miałam ten post już prawie gotowy.. ale w ostatnim momencie stwierdziłam że jest słaby i nie ma sensu go dodawać :( może to był błąd. Owszem, wiem że to trochę przez słabą aktywność wszystko się pogorszyło, ale przecież tak nie będzie zawsze, staram się to zmieniać

      Usuń
  17. świetne zdjęcia! ja właśnie wróciłam z Władysławowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16:55

    kurcze, Twoje zdjęcia są magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteśmy Paula! ;-)
    świetny post, uwielbiam Twoje zdjęcia <3 buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17:30

    Świetne zdjęcia :)
    Uwielbiam Twojego bloga, ale nie często komentuje, postaram się to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia <3

    http://casper-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. o boże... wlasnie skasował mi sie cały długi komentarz...... w każdym razie napisze jeszcze raz. Myslę, że odpowiedz na Twoje pytanie kryje się w stwierdzeniu "W związku z tym że od przyszłej środy rozpoczynam kolejne wyjazdy, to mój czas wolny nieco się uszczupli. Dlatego postanowiłam dodać w dzisiejszym poście dwa - połączone.". Nie piszę tego w formie zarzutu, to normalne w tego typu blogu (czyli opisujacym zycie) ze im jestes starsza tym masz inne priorytety i mniej czasu na bloga (jestesmy rowiesniczkami). Jestem z Toba od poczatków początku, pamiętam fotobloga, rozmowy na skypie itp itp (był kiedyś taki okres, pewnie pamietasz, chyba w naszej 3 gim) i Twoj jest jedynym blogiem tego typu który czytam naprawdę regularnie, i zawsze z chęcią. Kwestia taka, że im mniej dodajesz tym rzadziej wchodzę, bo wiem ze częsciej nie ma sensu, jeszcze raz napisze ze to nie forma zarzutu bron boze :)
    milego dnia, nie przestawaj pisac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomyślałabym nawet że to forma zarzutu, spokojnie! :) wiem że rzadkie pisanie automatycznie wpływa na rzadkie odwiedzanie, będę z tym walczyć!

      Usuń
  23. Anonimowy21:42

    Nie martw sie tak! To pewnie przez wakacyjne wyjazdy. Ja też niedawno wróciłam i dopiero nadrabiam blogowe zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjecia ! Zazdroszczę bardzo wyjazdu i czekam na kolejna foto realcję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy00:57

    Moim zdaniem oglądalność na Twoim blogu spadła, ponieważ się nie rozwijasz. Nie chodzi tu o zdjęcia, bo według mnie są coraz to lepsze, jednak chodzi o to, że inni nie bazują jedynie na blogu a zakładają konta na innych stronach chociażby youtube. Odwiedzam Twojego bloga od jakiś kilku lat ale nie przeglądam go regularnie. Rozumiem, że studiujesz, że masz swoje życie osobiste. To, że piszesz jedynie na blogu mając tak dużą popularność jest Twoją wyjątkową cechą wśród blogerów, jednak inni poszli dalej, rozwijają swoją "więź" z czytelnikami. Zauważyłam, że nie odpisujesz ludziom na pytania bądź rzadko to robisz. To też nie wpływa na Twój wizerunek tutaj dość korzystnie. To trochę odpycha ludzi. Twierdzisz, że Twój blog to również czytelnicy jednak kiedy ktoś coś napisze, nie odpisujesz tej osobie, mimo że w postach wyraźnie rzucasz do nas pytaniem. Ja Ciebie nie oceniam i nie zamierzam. Przez te lata śledzenia Ciebie zawsze wzbudzałaś we mnie szacunek przez swoją pasje do fotografii. Pamiętam nawet czasy w których miałaś photobloga i z którego zrezygnowałaś na rzecz tej strony. To też był w pewnym stopniu (może nieduży) przełom. Piszę to z perspektywy czytelnika. Prawda jest taka, że blogi tracą już na swojej wartości, zaczynają dominować inne portale. Jeśli zauważyłaś, że Twoich czytelników ubywa a są przecież częścią Twojego bloga, powinnaś zareagować już teraz. Jeśli są oni dla Ciebie ważni, to tupnij piętą w podłogę i zrób coś by zostali przy Tobie tutaj. Jak sama twierdzisz, bez czytelników możesz stracić ochotę na pisanie. Przez te lata obserwowania Ciebie w tym miejscu sądzę, że jesteś osobą która nie za bardzo lubi zmiany. Jesteś naturalna, rzadko się malujesz, masz od kiedy pamiętam piękne, długie włosy. Jednak widzę Ciebie taką od kilku lat. Z wyglądu wcale się nie zmieniłaś (moim zdaniem), kiedyś nosiłaś aparat ortodontyczny :D i mimo, że odwiedzam Cie już tyle czasu, czuję się jakbym oglądała te same zdjęcia w tych samych ramach czasowych. W pamięci utkwiły mi zdjęcia w których właśnie odbiegałaś od codzienności lokując włosy, związując je i delikatnie się chociaż malując. Te zdjęcia z codzienności kojarzę jedynie jako dobrą fotografię, którą wykonałaś. Tutaj opierasz się na wydarzeniach, które miały miejsce w Twoim życiu, jednak takie coś jest (wybacz mi ale muszę to napisać!!) do znudzenia. Mam do Ciebie sentyment ze względu na te lata. Pisząc to nie miałam na celu Cie urazić nic z tych rzeczy. Chcę po prostu abyś wiedziała, że ten ubytek czytelników nie jest spowodowany brakiem dostępu do internetu. Chciałabym abyś tą sprawę jakoś rozwiązała, żebyś pomyślała o innych alternatywach, ponieważ lubię Twojego bloga i nie chcę żebyś z niego w jakiś sposób zrezygnowała. Sądzę, że pisanie tyle lat wchodzi w krew i mam nadzieję, że w Twoim przypadku tak będzie i nie znikniesz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze napisane! masz całkowitą rację i ja również to zauważyłam, nie uważam jednak żebym była specjalnie popularną blogerką, wręcz zupełnie tak nie jest, ludziom staram się odpisywać, na blogu robię to zawsze, na instagramie nie, ponieważ zazwyczaj pytania te dotyczą poruszanej już wcześniej kwestii, bądź zaraz ktoś na nie odpowiada, nie zawsze też je zauważam, wszystko co napisałam przeanalizowałam i zgadza się, nie lubię zmian, ale w tym wypadku są konieczne :) muszę coś zmienić, będę nad tym myślała, spróbuję coś naprawić, jeśli chodzi o yt, to już wiele razy próbowałam, ale nic z tego nie wychodziło, natomiast być może wreszcie się uda - ale chcę zrobić coś nowego, innego niż wszyscy i na pewno nie chcę dodawać hauli i innych głupot co robi 80% youtuberów

      Usuń
    2. Anonimowy09:29

      A ja jestem z Paulą od 3,4 (?) lat właśnie dlatego że nie rozdrabnia się jak inne blogerki,tylko robi swoje I zajmuje się przede wszystkim fotografią. Szczerze nie wyobrażam sobie żeby miała siąść przed kamerą i opowiadać o tych wszystkich głupotkach,nie obrażając nikogo bo samej zdarza mi się to oglądać ;)

      Usuń
  26. Anonimowy02:15

    Paula ! Co robisz, że masz taką genialną figurę ? Ćwiczysz coś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ćwiczę nic, bo ostatnio przez kilka miesięcy miałam problemy z kolanami, ale mam zamiar zacząć

      Usuń
  27. Anonimowy09:11

    Piękne zdjęcia :) Rzadko już tutaj zaglądam bo hmm... ja osobiście siedzę bardziej na YT niż na blogach i pewnie nie jestem jedyna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yt już dawno wybrał z blogami, chociaż według mnie to wcale nie świadczy o czymś dobrym :)

      Usuń
  28. Anonimowy12:02

    Mahjong is usually a online game regarding Far east modern society which is tinkered with,
    Mahjong four avid gamers, together with bits
    termed tiles. Mahjong Mixing practices

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12:28

    Mi sie wydaje,że to może być spowodowane tym,że nie odpisujesz ludziom na pytanie które Ci zadają. Co prawda może padają pytania które już kiedyś się pojawiły,ale nie każdy śledzi twojego bloga od początku dlatego nieraz ludzie w miarę możliwości odpowiadają tym osobom za Ciebie, ale też pojawiają sie pytania ktorych jeszcze nie było a Ty i tak nie odpowiadasz. Napisałas, że bez aktywności czytelników tracisz chęć pisania, i tak samo my czytelnicy zadając Ci pytanie liczymy na Twoją odpowiedz i jeżeli ona się nie pojawia to również tracimy tą chęć... Tak jest przynajmniej z mojego punktu widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Paula zmień design bloga.. bo np. mi ciężko jest czytać ten kolor czcionki w poście. Ten wygląd na moje oko się już przestarzał, masz go już bardzo długo. A taka zmiana może Ci dobrze zrobić. :)
    Co do tej niskiej aktywności to ja tu jestem chyba od początku? Nie, od 2013 roku. Powiem Ci, że Ty zainspirowałaś mnie do stworzenia swojego bloga (bo wcześniej widziałam Cię na photoblogu i zobaczyłam link do bloga, weszłam i... się nim zachwyciłam! Być może wtedy nie znałam innych blogów więc to może tak mnie zaskoczyło. Rok 13, i połowa 14 wtedy najbardziej czytałam Twojego bloga. Nie mniej mi tego za złe, ale jeśli chcesz przeczytać moją opinię to coś mi się nie spodobało właśnie pod koniec 14roku. Może to styl pisania.. sama nie wiem co. :/ Wcześniej posty były takie "luźne", pisałaś na różne tematy. Może wprowadź właśnie jakieś opinie, recenzje kosmetyków, diy. Wiem, że chodzisz na studia, ale raz w tygodniu/miesiącu raczej znalazłabyś czas. :) Pozdrawiam, czekam na odp.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. design raczej się nie zmieni, ewentualnie wprowadzić mogę jakieś mini zmiany, bo cały zrobiłam sama i mi on odpowiada i ludziom chyba też bo jeszcze nikt nie pisał o nim źle :) dziękuję za rady

      Usuń
    2. rozumiem, jasne :) ale pomyśl nad tym kolorem czcionki

      Usuń
  31. Anonimowy13:52

    Ludzie piszą że popularność bloga spadła przez rzadkie dodawanie postów. A moim zdaniem lepiej jest dodać post raz na tydzień, ale taki bardziej konkretny, gdzie faktycznie masz coś do napisania a nie 2-3 w tygodniu ale takie "na siłę", byleby coś dodać. Może tylko ja tak mam, bo większość widzę woli czytać częstsze posty. No i tak samo jest z tymi pytaniami. Ludzie zadają pytania, i albo nie odpisujesz, albo ktoś robi to za Ciebie. Rozumiem że może być męczące odpowiadać na te same pytania 5178541 razy, ale to że jednak to robisz sprawia, że ludzie zaczynają Cię doceniać, ponieważ mimo wszystko odpowiadasz. Takie jest moje zdanie. Tak samo nie wiem czemu, ale wydaje mi się że zmieniłaś trochę styl pisania, może się mylę, ale kiedyś jakoś lepiej się to wszystko czytało, z przyjemnością. Jednak mam nadzieję że to się zmieni i dalej będziesz się cieszyć popularnością i pisanie będzie sprawiało Ci przyjemność. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy15:49

    Zrobiłabyś kiedyś TAG: kierowcą być? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn? jak to miałoby wyglądać?

      Usuń
    2. Anonimowy20:51

      Wygląda to tak, że odpowiadasz na te pytania:
      1. Za którym razem zdałaś/eś prawo jazdy?
      2. Ile lat masz już prawo jazdy?
      3. Jakie kategorie prawa jazdy posiadasz?
      4. Jakim samochodem odbyłaś/eś swoją pierwszą samodzielną jazdę?
      5. Za co dastałeś/aś pierwszy mandat?
      6. Twój ulubiony zapach do samochodu?
      7. Jaki rodzaj muzyki słuchasz jeżdżąc autem?
      8. Co jest dla ciebie "Must Have" w twoim aucie?
      9. Jak często sprzątasz swoje auto?
      10. Jaka była twoja najdalsza podróż samochodem jako kierowca?
      11. Czy zdarzyło ci się kiedyś złapać gumę i zmieniać przebitą oponę?
      12. Mapa papierowa czy nawigacja?
      13. Czy lubisz podróżować jako pasażer?
      14. Preferujesz spokojna czy szybką jazdę autem?
      15. Czy zawsze zwracasz uwagę na znaki?
      16. Co najbardziej denerwuje Cie u innych kierowców?
      17. Jaką porą roku najbardziej lubisz jeździć autem i dlaczego?
      18. Jazda w dzień, czy w nocy?
      19. W czasie upału otwarta szyba czy klimatyzacja?
      20. Jaki jest twój wymarzony samochód?

      Usuń
  33. lubię twoje zdjęcia są rewelacyjne ; ) fajnie pokazujesz na nich swoją codzienność

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy18:39

    Twojego bloga czytam od ponad roku i zagladam tutaj bardzo chetnie. Zdjecia sa swietne patrzac na nie mam wrazenie jakbym przegladala tumblra. Jednak to prawda potrzebujesz zmiany, nie mozna stac w miejscu. Zacznij eksperymentowac, jestes osoba bardzo kreatywna wiec na pewno cos wymyslisz. Nie pomysl ze teraz twoj blog jest slaby nic z tego po prostu potrzebuje czegos nowego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy18:41

    Czytam Twojego bloga od 2.5 roku, a dopiero pierwszy raz piszę konkretniejszy komentarz dotyczący posta. Chciałabym Ci powiedzieć, że jesteś moją ulubioną bloggerką (nie ubarwiam, spokojnie;)). Uwielbiam czytać Twoje posty jako jedne z naprawdę niewielu. Piszesz o prostych codziennych rzeczach w taki sposób, że zawsze z ciekawością tutaj zaglądam i jeszcze nigdy się nie zawiodłam! Do tego z ogromnym uznaniem patrzę na Twoje zdjęcia, sesje itp. Przeczytałam Twojego bloga od deski do deski, ani jednego posta nie ominęłam a przyznaję się szczerze, że być może jetem zbyt leniwa na napisanie komentarza (jakkolwiek śmiesznie to brzmi). Wiem, że ilość komentarzy bardzo motywuję, ale daję Ci słowo, że masz też grupę czytelników, którzy są z Tobą nie klikając pod postem na słowo 'komentarze'. Ze swojej strony mogę obiecać Ci, że z całego serca będę starała się tutaj udzielać, żebyś miała motywację. Myślę, że jeszcze przez baardzo długi czas będę zaglądała tu z przyjemnością i radością, gdy tylko zobaczę nowy wpis.
    Miłych wyjazdów, odpoczywaj!:)
    ~Z (stała i wierna czytelniczka)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie nie było przez długi czas (i w sumie nadal mnie "nie ma"), dlatego z mojej strony nie było aktywności. Zakochałam się w tym zdjęciach! Masz śliczne oczy i mega wysportowane nogi! *^* Też chcę :<
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. za ile kupowalas statyw ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, nie pamiętam :o jeden z nich dostałam na urodziny, ale podejrzewam że hmm.. koło 40zł?

      Usuń
  38. Cudme zdjęcia! Sopot, nigdy tam nie byłam :-)
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy09:30

    Paula jaką Ty masz figurę :0

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy15:31

    uwielbiam Twoje zdjęcia! czuć klimat wakacji, oglądając je;) pozdrawiam- Ania

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy18:16

    hej ;) według mnie powodem moze byc po pierwsze to ze sama napisalaś ze postu będą rzadziej dodawane, co oczywiście jest zrozumiałe bo każdy ma swoje życie, wiec po co ludzie mają tu wchodzić np. co 2 dni jeśli post jest raz na tydzień?
    po drugie: plis Paula, ty masz tendencje do pisania i fotografowania, jak mogłabys to przenieś na yt? zeby zacząć prowadzić konto i to porządnie na yt trzeba miec pomysl na co najmniej kilkanaście odcinków. yt to duża rzecz, duza zmiana i zdecydowanie zjada o wiele więcej czasu niż blog.
    a po 3 cóz... jak napisalas wyzej yt wygral z blogami, ale przecież są blogi, ktore sa popularne. Tylko tez zauważ ze yt ogladaja wszyscy, a bloga w większość kobiety, zwłaszcza w twojej tematyce więc ten odbiór zawsze będzie mniejszy. no i też chodzi o kontakt z widzem/czytelnikiem. te wszystkie popularne osoby, traktują siebie jak kumpli, wiele o sobie wiedza, dla nich zakladaja aski i snapy aby nie byc dla nich obcym czlowiekiem. A u Ciebie mam takie wrażenie jakbyś właśnie z nami tego kontaktu nie chciala miec. i tu i na insta rzadko odpisujesz. po prostu miedzy nami jest za duza przepaśc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepaść? haha, gdyby była przepaść bloga wcale by nie było :) każdy "kontakt" z czytelnikami rozumie inaczej.. dla mnie robienie wiecznych konkursów w których żebra się poniekąd o polubienia czy udostępnianie jest do kitu i nigdy tego nie zrozumiem, ale to tylko jeden z wielu przykładów gdzie ludzie ślepo grzęzną nie widząc że są wykorzystywani, ale to głębszy temat :)

      Usuń
  42. Anonimowy20:42

    Jak zaczniesz ćwiczyć (pisałaś wyżej) to zabierz chłopaka na siłownię. Ma potencjał, jest wysoki, ale wygląda jakby nie jadł. Bez obrazy, tylko takie spostrzeżenie, we 2 będzie Wam raźniej, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wygląda jakby nie jadł ... bez przesady :) dużo je, ma dobrą przemianę materii, a na siłownie pójdzie jeśli odczuje taką potrzebę

      Usuń