30 lipca 2015

cats and making plans


Pewnie zdziwi was ten fakt, ale z niecierpliwością czekam na koniec sierpnia! Na końcu posta dowiecie się dlaczego! Ostatnio miałam przyjemność spędzić trochę czasu z moją dobrą znajomą Sylwią. Szczerze mówiąc jej czas jest obecnie strasznie ograniczony i praktycznie ciągle gdzieś wyjeżdża. Niektórzy pewnie kojarzą ją z poprzedniego posta na temat event'u ovf gdzie miałam okazję się z nią wybrać. Uwielbiam jej charakter, jest strasznie ciepłą osobą i kiedy tylko nadarzy się okazja, staram się spędzać z nią czas. Sfotografować chciałam ją już dawno, ale jakoś nie mogłyśmy się zgrać i zebrać. Jednak nie dałam za wygraną i wreszcie się udało. Nie wiem czy zdjęcia pojawią się na mojej stronie na facebook'u (Paula Mroczkowska | Fotografie), bo robiłam je z myślą o Sylwii. Żeby miała dla siebie zdjęcia zrobione przeze mnie. Zobaczymy jak to wyjdzie, a teraz pokażę wam kilka ujęć z boku. Towarzystwa przez cały czas dotrzymywały nam koty! A za kotami jak wiadomo nie przepadam, ale te były wyjątkowo przyjazne i słodkie.




Bardzo spontanicznie to wyszło, bo pogoda nie pozwalała na to by coś ustalić. Deszcz - słońce - deszcz i ciągle w ten sposób. Oprócz tego, wczoraj skończyłyśmy z mamą malować taras i dzisiaj już mogę wylegiwać się tam na moim ulubionym leżaku. Poza tym prace nad blogiem trwają, a ja w następnym tygodniu planuję pojechać do Warszawy. Mój chłopak wyjechał do pracy a wróci dopiero pod koniec sierpnia, bądź później.. więc muszę szukać sobie zajęć na zabicie każdej godziny.. chcę jeszcze dodać że mam zamiar na kartce spisać sobie z waszych komentarzy to, o czym najchętniej byście poczytali i będę działać według schematu! Do następnego.

28 komentarzy :

  1. Anonimowy14:27

    Paula, co do propozycji zmian to może zrób jakąś zakładkę gdzie będzie mozna zadawac Ci pytania, kazdy bedzie widzial i nie bedzie ich powielał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że post Q&A co jakiś czas wystarczy

      Usuń
  2. fajny blog wszystko mi sie podoba w twoim blogu zapraszam do mnie http://angelikao-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia ma piękną sukienkę :) genialne zdjęcia jak zawsze :) uwielbiam Twoją fotografię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie pokaż zdjęcia, prosimy! Te tutaj wyglądają świetnie, są takie... urocze i delikatne - przesuper. Na pewno cała sesja wyszła genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia, z chęcią zobaczę wszystkie :)
    zrobisz post o swoim pokoju ? :>
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiłaś w 10! właśnie go szykuję i pojawi się na dniach :)

      Usuń
  6. ładne zdjęcia, z chęcią zobaczę wszystkie :)
    zrobisz post o swoim pokoju ? :>
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie zdjęcia ;) Przepiękna sukienka <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są te zdjęcia! Miło się na nie patrzy :D
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowna ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10:17

    Ej Paula! Tak szczerze to czytam Cię bardzo długo. Wcześniej czytałam nawet posty z mamą. Jesteś cudowną blogerką i robisz genialne zdjecia. Więc może jakiś post o zdjęciach? O sprzęcie, o ulubionych sesjach, o książkach dotyczących fotografii? Ja jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13:46

    Skoro chłopak wyjechał to jak zamierzasz zająć sobie czas? jestem w podobnej sytuacji i szczerze mówiąc umieram z nudów! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukam sobie na siłę, póki co dobrze mi idzie :D haha, ale jest ciężko..

      Usuń
  12. Anonimowy13:49

    Paula, nie chciałaś też pracować w wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym, niestety w miejscu gdzie mieszkam nie ma na to szans

      Usuń
  13. podoba mi sie to, ze tak czesto do nas piszesz. jak na moje to fajnie by bylo, jakbys dodala post o tym dlaczego blogujesz, jak to sie zaczelo i cala twoja historia z fotografia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Uwielbiam koronkowe ubrania a ta sukienka jest śliczna!

    http://miqila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23:16

    według mnie zdjęcia są kiepskie. Jest dobra jakość ale nic więcej. Nie widać jej twarzy, emocji, spojrzenia, które by je wyrażały, wcześniejszy post był o niebo lepszy jeśli chodzi o fotografie. Dziewczyna jest ładnie ubrana i to przykuwa uwagę. Raczej na osobę, która tyle czasu ma do czynienia z fotografią spodziewałabym się czegoś więcej. Piszesz, że będą zmiany na blogu ale zbytnio ich nie widać. Dziewczyna wyzej proponowała stworzenie zakładki z pytaniami w ten sposób by się one nie powtarzały ale mimo wszystko nie zrobisz takiej zmiany a to byłby całkiem dobry pomysł, bo jeśli ktoś będzie chciał znać odpowiedź na jakieś pytanie, ma wertować po kazdym poście i szukać Q&A? Często podkreślasz, że ten blog jest dla nas to zrób tak żeby nam się lepiej go czytało i oglądało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie była sesja taka jakie robię z innymi dziewczynami, po prostu kilka ujęć głównie z nudów i dla dobrej zabawy :) nic profesjonalnego, nic nie znaczy ile czasu mam do czynienia z fotografią.. jej, nie lubię jak mieszacie backstage z efektami końcowymi, to tylko blog, mój blog - nie wstawiam tu zdjęć profesjonalnych, ale te które mi coś przypomną, wywołają uśmiech! Zrozumcie to wreszcie. Zmiany na blogu to nie bułka z masłem jeśli chcesz wiedzieć, na to potrzeba dużo czasu, nawet miesięcy by osiągnąć pożądany efekt, więc wyluzuj, a na pewno rzucą Ci się w oczy. Robię tak, żeby wam się lepiej go czytało, ale nikt mi się będzie rozkazywał co mam tu robić w momencie kiedy ja się z tym nie zgadzam. Przemyślę jak najlepiej będzie ułatwić zadawanie pytań by szybko je wyszukiwać, cierpliwości :)

      Usuń
    2. * nie będzie rozkazywał

      Usuń
  16. Anonimowy13:33

    wiesz może jakiej firmy jest ta sukienka? jest zjawiskowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są śliczne! :)
    Mi w twoim blogu nic więcej nie potrzeba, podoba mi się taki jaki jest :)

    http://bmandbk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń