21 lipca 2015

by the water


Post miał pojawić się wczoraj, ale niestety nie byłam w stanie go dodać. Burza która do nas przylazła spowodowała całkowite odcięcie od wody i prądu. Na szczęście sytuacja opanowana i wszystko już jest dobrze. Powiem wam, że na dłuższą metę nie dałabym rady tak funkcjonować. Dzisiaj trochę o miejscu na mazurach gdzie spędzaliśmy zdecydowanie najwięcej czasu! Woda w jeziorze na które trafiliśmy, okazała się być bardzo czysta. Widać w niej było całe dno i każdy mały szczegół rzucał się w oko. Okazało się że leżenie na pomoście bez obecności komarów przez kilka godzin jest możliwe! A jeśli ma się jeszcze na sobie najwygodniejsze kimono na świecie.. czego chcieć więcej? 



 kimono - LINK DO SKLEPU / góra kostiumu - H&M / dół kostiumu - BEZPOŚREDNI LINK


Dodam tylko że kimono to super sprawa i bardzo polecam! Czy któraś z was posiada? Co o nich myślicie? 

20 komentarzy :

  1. Anonimowy11:49

    Świetne zdjęcia :D
    A to kimono bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:55

    Masz śliczną figurę, zazdroszczę! :)) Pozdrawiam i życzę udanej reszty wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawszę chciałam mieć kimono, ale jakoś nie mogę zabrać się do jego zakupu :D. Świetne zdjęcia!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kimono przydałoby mi się na plażę :D Śliczne zdjęcia. Uwielbiam oglądać Twoje fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:26

    Jakim obiektywem robilas te zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnymi, trochę kitem, trochę 50mm, a trochę tele :)

      Usuń
  6. Właśnie teraz ,gdy zobaczyłam to kimono u ciebie postanowiłam je zamówić:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:39

    Rozmiar tych zdjęć jest zdecydowanie za duży. Ciężko się ogląda tak ogromniaste zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jaki ma się rozmiar pulpitu :) u mnie ok to wygląda i takie zdjęcia są po prostu lepsze

      Usuń
    2. Anonimowy12:22

      Dla mnie zdj tez są za duże

      Usuń
  8. cudowne są kimona! :D śliczne foty!

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Leżenie na pomoście... potrafi zreaksowac!!! :P pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:56

    jejku Paula, dziękuje ci za wszystko, czytam twojego bloga od ponad 3 lat i naprawdę to co robisz jest świetne, zaraziłaś mnie swoją pasją i teraz ja staram się coś z tym robić, no nic mam nadzieje że mi wyjdzie :) chciałam ci powiedzieć żebyś nigdy nie rezygnowała z fotografii bo z dnia na dzień idzie ci coraz lepiej aż pewnego dnia twoje zdjęcia można będzie oglądać w znanych gazetach, czego ci życzę :) jeju uwielbiam cię :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23:37

    Chyba zmieniłaś czcionkę jeśli chodzi o komentarze bo aż razi po oczach :p Osobiście wolałam poprzednią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w komentarzach nie zmieniałam :)

      Usuń
    2. Anonimowy17:08

      zmieinilas...tamta byla lpsza :(

      Usuń
  12. Piękny bikini, naprawde. już nie mogę się doczekać kiedy nareszczie pojadę do mnie do Polski nad jeziora...
    Pozdrawiam http://nataliahalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:08

    łał ale masz świetną figurę ! zazdroszcże wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne zdjęcia! zawsze mnie zaskakujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18:19

    Wow, ale masz boska figure *-* i sliczny kostium. Cudownr zdjecia ;* wedlug mnie co so kom. nizej rozmiar zdjec - idealny zwlaszcza jak na tele :-) ~As

    OdpowiedzUsuń