19 lipca 2015

a bit about my short journey


Nie sposób zacząć tego posta, nie dziękując Wam! To co wyczynialiście (w pozytywnym słowa znaczeniu) pod ostatnim postem przeszło moje najśmielsze oczekiwania! Ujawniło się mnóstwo osób, które dotąd nie udzielały się na blogu, otrzymałam tyle pozytywnych słów, że nawet nie wiem co powiedzieć. Tak nagle, z przysłowiowej choinki - okazało się że jestem dla wielu osób *inspiracją, super! O to mi zawsze chodziło. By pobudzić w was chęci, wzmocnić pozytywne nastawienie i stworzyć miejsce, którym każdy na swój sposób się zainspiruje! Dziękuję za każdy komentarz, nie wiem nawet jakich słów użyć, żeby opisać jak szczęśliwa jestem czytając takie rzeczy. Jesteście niesamowici. Dziękuję!
 ♥
- - - - - - - - - - - - - - 
Pod którymś z ostatnich postów pisałam że wyjeżdżam, kilka osób nawet zgadło gdzie. Razem z chłopakiem wybraliśmy się na mazury. Mamy do tego miejsca bardzo blisko, więc co roku staramy się tam pojawić. W związku z tym że niebawem Dawid wyjeżdża, to stwierdziliśmy że pojedziemy właśnie teraz. I wiecie co? Było cudownie! Zacznę od tego, że znajoma stworzyła nam idealne warunki do odpoczynku, do całkowitego resetu - za co bardzo dziękujemy! Mogę śmiało powiedzieć że te 3 dni uświadomiły mi, że trzeba tak niewiele żeby zwykły dzień zamienił się w jeden z przyjemniejszych. Fakt, byliśmy tam na krótko, ale potrzebowaliśmy tego. Odpocząć od dosłownie wszystkiego, nie martwiąc się o nic mogliśmy podziwiać okolice. Codziennie budziliśmy się wraz ze słońcem, po śniadaniu wychodziliśmy i wracaliśmy dopiero na obiad. Muszę przyznać że Elganowo okazało się być jednym z piękniejszych miejsc na mazurach w jakich do tej pory zagościłam. Natura, woda, widoki i.. konie! - czyli to co dla mnie jest właśnie typowym odzwierciedleniem mazur. 




Zmiany na blogu będą pojawiać się stopniowo, póki co powiększyłam zdjęcia i trochę zmieniłam czcionki. Myślę że jest schludniej i czytelniej! Na więcej musicie poczekać. Tym postem rozpoczynam serię 'mazury', bo zrobiłam bardzo dużo zdjęć i jednocześnie mam wam do pokazania masę różności! Do napisania.

25 komentarzy :

  1. Mazury <3 jeszcze nigdy nie byłam, ale chętnie bym się wybrała i zresetowała, a tak zapytam przy okazji: komarów dużo tam jest? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komarów jest sporo, ale w domu w którym przebywaliśmy były założone siatki, dzięki czemu można było ciągle wietrzyć

      Usuń
  2. Anonimowy15:00

    Świetny post tak jak i cały twój blog!!! jestem tu od 3 lat bo odkryłam Cię dzięki mojej kuznce z czego jestem mega szczęśliwa! Nie zniechcaj się do pisania bo uwielbiam czytać twoje posty, a szczegółnie kocham twoje zdjęcia, które mają coś w sobie! Jest to pierwszy post, który komentuję mimo, że czytam twojego bloga regularnie i podobał mi się każdy twój wpis! Jesteś cudowną dziewczyną, dajesz mi tyle inspiracji, że nawet nie masz pojęcia! Twój blog jest moim ulubionym ( i nie, wcale nie mówię tego żeby się podlizywać czy coś w tym stylu). Podoba mi się tu wszystko! Uwierz, że jest dużo osób tutaj, które jednak są, ale nie dają o sobie znać! Pozdrawiam!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję że masz rację

      Usuń
  3. niesety nie mialam okazji nigdy byc na Mazurach, a szkoda, bo wiele osob zachwalalo :( mam nadzieje, ze jeszcze mi sie to uda

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne te zdjęcia. Każde z osobna ma swój indywidualny klimat :)

    Polne-Maki klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te zdjęcia! Ostatnio też byłam na Mazurach - pierwszy raz i nie żałuje, piękne i spokojne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że udało Wam się odpocząć. Ja w piątek wróciłam znad morza. Byłam tam 10 dni i też odpoczęłam. Aż żal było wracać do domu :) Śliczne zdjęcia!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:45

    świetne zdjęcia ! :) mogłabyś napisać jaki masz aparat i obiektyw ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. canon 600d, zdjęcia robione 3 różnymi obiektywami, trochę kitem, trochę 50mm i trochę tele ;)

      Usuń
  8. piękne zdjęcia i okolica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że udało Ci się spędzić fajny czas na Mazurach i przy okazji trochę odpocząć. Ja na razie jeszcze nigdy nie miałam okazji odwiedzić tego regionu.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18:20

    Aaa! Wszystkie zdjęcia cudowne, ale pierwsze podbiło moje serce! :D
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia jak zawsze ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:34

    Piękne widoki, cudowne zdjęcia! No i najważniejsze, że wypoczęliście i spędziliście ten czas razem! :)
    Takie pytanie. Masz może snapchata lub rozważasz założenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam, próbowałam kilka razy, ale to nie dla mnie

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia! Czekam na więcej! Na prawdę piękne miejsce.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie byłam nigdy na Mazurach, ale co rok mnie tam ciagnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo widoki są nieziemskie! :)

      Usuń
  15. Anonimowy12:36

    Jak zawsze - super blog - super zdjecia - super ty. Po prostu uwazam ze jestes fajna. Rob to co kochasz. Zawsze cie czytam mimo ze czaaem nie mam zbytnio czaau bo nauka i wszyatkie inne powody... To jest dopiero 1 moj komenatarz na twoim blogu mimo ze czytam.go od... 3/4 lat? :-). Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14:13

    będziesz na Audioriver w Płocku?

    OdpowiedzUsuń