9 czerwca 2015

two places in one day


Stare miasto odwiedzać lubię bardzo, wręcz kocham. Wspominałam o tym nie jeden i nawet nie dwa razy, a milion. Dzisiaj zobaczycie w zdjęciach jak spędziłam dzień. Udało mi się wreszcie wziąć ze sobą aparat, który leży i patrzył swoim smutnym obiektywem wprost na mnie i sam się prosił. A tak serio, to już dawno planowałyśmy wybrać się z Magdą... na lotnisko! Tak, dobrze przeczytaliście i nie, nic w tym dziwnego. Uwielbiam klimat jaki tam panuje i najchętniej wskoczyłabym do każdego z samolotów i wyjechała wszędzie gdzie się tylko da! Coś pięknego. Podróżowanie jest czymś niesamowitym, a jak transportem okazuje się być samolot, robi się podwójnie pięknie. Całej wyprawie towarzyszy wtedy dreszczy emocji i niezwykłe doznania. Nie muszę chyba wspominać jak piękne zdjęcia można robić w powietrzu? Kiedy tam dotarłyśmy i naoglądałam się tych wszystkich ludzi, biegających z walizkami i przemieszczających się niczym mrówki w gigantycznym mrowisku, przypomniał mi się mój wylot do Hiszpanii (zdjęcia możecie oglądać na blogu z roku 2012 - wakacje). Wylatywałam z Poznania, ale jednak klimat jaki tam panuje nieznacząco się różni. Wracając zajechałyśmy na stare miasto, jednak pogoda dzisiaj nie dopisywała na tyle, by zostać tam dłużej niż 30 min. 



Z tego miejsca Pałac Kultury wyglądał zdecydowanie imponująco! Chcę wrzucić kilka zdjęć z Warszawy, by móc przybliżyć jej obecny stan osobom, które nie są w stanie tu przyjechać, bądź z innych powodów nie mogą podziwiać tego cudownego miasta. Całemu wypadowi towarzyszyły tymbarki, które uwielbiam! Zgadnijcie, który z poniższych smaków należał do mnie? 

Wybaczcie, ale przez wiatr moje włosy na zdjęciach wyglądają jakby były w opłakanym stanie. Prawda jest taka, że jak ostatnio byłam u mojej stałej fryzjerki, to nie chciała nawet ścinać moich końcówek, bo było jej szkoda.. + muszę wyznać że zawsze miałam problem z zakupieniem sobie odpowiednie skórzanej kurtki, a to rękaw krótki, a to materiał byle jaki, a to fason zły.. ale wreszcie! Trafiłam na idealny dla siebie model i jestem z tego zadowolona!

KURTKA SKÓRZANA - TUTAJ
buty - new balance TUTAJ
koszulka - bershka
spodnie - h&m
łańcuszek - TUTAJ



Ciągle zastanawiam się ile jeszcze ciekawych miejsc do sfotografowania kryje w sobie stare miasto.. przecież już tyle razy tam byłam, a nadal widzę coś nowego! 


Początkowo miałam zamiar wam o tym nie pisać, bo nie lubię mówić o czymś, co nie jest na 100% pewne. Ale nie wytrzymam dłużej i powiem wam że już czekam z niecierpliwością na pierwszy z wakacyjnych wyjazdów, który będzie miał miejsce na początku lipca! Więcej póki co nie zdradzę, czekajcie cierpliwie, a wszystkiego się dowiecie.

A czy wy już macie jakieś plany na wakacyjne wyjazdy? Gdzie się wybieracie i gdzie najbardziej lubicie je spędzać? 

27 komentarzy :

  1. Obym i ja to miasto odwiedziła :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:56

    Też uwielbiam samoloty jak mi się nudzi to potrafię siedzieć na stronie flightradar24 i obserwować jak się przemieszczają haha Ja byłam akurat na lotnisku w Pyrzowicach na tarasie widokowym i mogłabym tam przesiedzieć cały dzień, a najlepsze było jak pilot siedzący w samolocie pomachał do nas, tak miło mi się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega masz te włosy, nie wiem gdzie Ty widzisz 'opłakany stan' :p

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety, albo stety- moje tegoroczne wakacje to tylko praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Arbuz mięta Twój? :D

    http://hd-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjecia, ja tam nigdy nie bylam.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam Warszawę i jestem tam w miarę często.:)
    Ja w wakacje lecę do Turcji i Holandii z czego bardzo się cieszę!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomity post

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:10

    To jest dobry moment żeby się ujawnić. Jakiś czas temu natknąłem się na Twojego bloga. Mam dwie pasie: lotnictwo i fotografię. To pierwsze jednak zdecydowanie lepiej mi wychodzi (studiuje pilotaż). Fotografia i latanie łączy jedno: wymagają oddania się chwili, skupienia i bezwarunkowej miłości do tego co się robi. Piszę to po to żebyś wiedziała, że masz talent którego nie możesz zmarnować. Gdybyś chciała zrealizować jakąś sesję z lotu ptaka to daj znać niżej, myślę że byłoby to ciekawe wyzwanie dla obu stron.

    Pozdrawiam.
    Twój czytelnik.

    P.S
    Odnośnie ciekawych event'ów to zapraszam na Air Show do Radomia (22-23.08). Ciary na plecach i niesamowite ujęcia maszyn z całego świata gwarantowane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne krajobrazy :) pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy00:27

    jaki masz rozmiar tej czarnej kurtki? bo nie wiem jak dokładnie wypadają na stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam L, bo oni mają strasznie zaniżoną rozmiarówkę :)

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia,mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega zdjęcia bardzo mi się podobają <3


    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:25

    świetny post :) zazdroszczę Ci , że mieszkasz w stolicy

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19:27

    tymbarki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:51

    malina mięta :) choć ja wolę arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje zdjęcia są zawsze tak perfekcyjne!
    To prawda- cudownie jest podróżować, a na lotnisku panuje świetna atmosfera:)
    Ja niestety mam jakiś strach przed samolotami :c

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy10:56

    There are no fees related to a totally free checking account up to date Melony Kiessling with
    us you might be sure to enjoy each of the advantages related to small loans for cash easy
    loan payday despite your low credit score standing.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy16:22

    Czyżby opener? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia kamienic mają wyjątkowy klimat, bardzo mi się podobają! Niestety obecnie nie mam możliwości odwiedzenia stolicy i podziwiania tych klimatycznych miejsc, więc jak na razie pozostaje zachwyt nad twoimi fotografiami. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15:20

    What's up, its nice paragraph concerning media print, we all understand media is a
    wonderful source of data.

    Also visit my web page - WyattJVeitz

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy18:04

    Ridiculous story there. What happened after?
    Thanks!

    My page: CarrolPCapozzoli

    OdpowiedzUsuń