16 czerwca 2015

picnic with sweets


Post który dzisiaj opublikuję jest gotowy już od niedzieli, ale wyszło że dodaję go dopiero dzisiaj. Ostatnio miałam okazję otrzymać kilka słodyczy od sklepu kopalnia słodyczy. Stwierdziłam że chciałabym przedstawić je wam w jakiś ciekawy sposób. Doszliśmy z moim chłopakiem do wniosku że zrobimy sobie mini piknik podczas którego każde z otrzymanych słodyczy wypróbujemy i dam wam znać jakie było nasze zdanie na temat każdego z nich. Poza rzeczami które próbowaliśmy przygotowałam także desery w słoikach, a do picia mieliśmy nasz ulubiony napój Hortex " Zielone Jabłuszko ", który od kilku dobrych tygodni jest naszym ulubieńcem jeśli chodzi o picie. Obydwoje bardzo lubimy poznawać nowe smaki i wymieniać się zdaniem na ich temat. Zazwyczaj są one podobne, jednak czasem nieznacznie się różnią. Dzisiaj będziecie mogli poznać mój gust jeśli chodzi o słodycze i zobaczyć co mi smakowało, a co wolałabym mijać z daleka! 




Powiedzmy że pogoda nam dopisała i cały niedzielny wieczór spędziliśmy na kocu. Cieszę się że pogoda nam dopisała i mogliśmy poleżeć na świeżym powietrzu. 


Napój o którym pisałam wyżej jest na obecną chwilę moim totalnym must have! Idealnie komponuje się z pogodą, a wstawiony do lodówki smakuje o niebo lepiej. Dodam tylko że jego cena to koło 2/3 zł, znajdziecie go w lidlu. Polecam.


Jeśli chodzi o desery w słoikach.. to tylko moja wyobraźnia. Haha, zero jakiegoś przepisu, po prostu upiekłam biszkopt, dodaliśmy do tego pognieciony batonik milky way, borówki, świeże truskawki zmiksowane z jogurtem naturalnym i bitą śmietanę. To wszystko, a wyszło pysznie! 

Teraz chciałabym przedstawić wam wszystko po kolei, żebyście mieli ogólny pogląd na to, jak smakują i wyglądają. Wiem że internetowe kupowanie słodyczy to raczej sprawa mało pewna, dlatego lepiej najpierw zobaczyć ich opis i dopasować do swojego gustu, by później nie żałować zakupu! Niestety, nie dam wam bezpośrednich linków do każdego z produktów, bo trudno jest mi je wyszukać, a nie wszystkie są na stronie. Jeśli chcecie się o nich dowiedzieć, to piszcie na email sklepu, kontakt z nimi jest szybki i sprawny.


Nie byłabym sobą, gdybym na początku nie wyróżniła mojego ulubionego batonika/czekolady z zagranicznych słodyczy. Hershey's mieliśmy już okazję spróbować dawniej, kiedy odbyłam moją wizytę w 'coś słodkiego' w Warszawie. Postanowiłam że chciałabym go zjeść jeszcze raz. Ma świetny smak, nie jest mocno słodki, a wewnątrz ma malutkie ciasteczka, które wieńczą cały smak! Ten baton zarówno dla mnie, jak i mojego chłopaka zdobywa pierwsze miejsce.


Rocky Road, to kolejna pyszność która przykuła naszą uwagę. Zdecydowanie słodszy niż jego poprzednik, ale za to jaki smaczny! W środku ma piankę i coś na wzór lekkiego kremu z orzechami. Wszystko razem daje fajny efekt.


Kolejną i ostatnią na podium rzeczą, będą cukierki Bottle Caps. Za firmą Wonka przepadam, dlatego wiedziałam że nie zawiedzie, natomiast jeśli ktoś dobrze mnie zna, to wie że nie cierpię coli i ten smak zdecydowanie nie jest dla mnie. Nawet go nie próbowałam, ale za to zjadam winogronowe i wiśniowe w ekspresowym tempie. Włożyłam sobie do torby i podczas podróży podjadam. 


Kultowe M&M'sy z pewnością znajdą wśród was wielu fanów, mnie nie zachwyciły, ale nie były również jakieś złe. Powiedziałabym że smak zbliżony do czekolady ze słonymi ciasteczkami. 


Oreo bardzo lubię, ale te ciemne, czarne.. to jasne smakowało raczej jak zwykłe maślane ciasteczka. Nie wiem jak byłoby gdybym je maczała w mleku, bo jedliśmy na sucho. Podejrzewam że wówczas mogłyby smakować dużo lepiej!


Osobiście nie lubię motywu cytryny w słodyczach, raczej wolę dodawać ją do herbaty. W każdym razie, spróbowałam. Najlepiej je rozgryźć, bo w środku znajduje się proszek cytrynowy, który daje fajny posmak.


Ostatnią rzeczą są ciasteczka Hot&Spicy. Przyznam się - nie próbowałam. Ale Dawid spróbował i powiedział że fajna opcja do piwka, ale za to bardzo ostre! 

bezpośredni link do sklepu

36 komentarzy :

  1. ale pyszności ;) ten deser to świetny ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszności! Narobiłaś mi ochoty na taki piknik :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23:03

    wszystko wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:07

    jaki lakier masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miss sporty numer 25 pod spodem :)

      Usuń
  5. nie było za słodko? hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowaliśmy po trochu, reszta została na później :)

      Usuń
  6. Super zdjecia! Ja rownież uwielbiam batonika Hershey's, a pozostałych rzeczy nie miałam jeszcze okazji spróbować.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze jakie pyszności *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby dopiero zjadlam sniadanie, ale przez Twoje zdjecia z checia bym juz teraz sprobowala tych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  9. Anonimowy12:25

    Myślałaś o założeniu snapchata dla czytelników ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam się, że kilka razy próbowałam prowadzić snapa, ale to zdecydowanie nie dla mnie i odpuściłam, wolę instagram!

      Usuń
  10. Znakomity post zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkości *.* i jak tu trzymać się diety? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście nie jestem na żadnej diecie :D

      Usuń
  12. Anonimowy16:26

    mniam :) chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy16:34

    wszystko wygląda przepysznie :-) chciałabym tego spróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy16:42

    pyszności :) uwielbiam słodycze

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy16:45

    pyszności :) uwielbiam słodycze

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16:49

    pysznie to wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16:58

    pycha :) też bym się na taki piknik wybrała

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19:42

    muszę spróbować tego soku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy19:49

    WSZYSTKO WYGLĄDA RÓWNIE PYSZNIE :) NAROBIŁAŚ MI SMAKA :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:11

    pyszny post :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy20:46

    masz już zdjęcia ze studniówki twojego chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawno są, ale raczej nic do pokazania :)

      Usuń
  22. Urocze są te słoiczki :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej, ja niedługo tez musze się wybrać na piknik :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19:03

    Hej :) mogłabym się dowiedzieć jakie posiadasz obiektywy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te zdj były robione kitem i 50mm

      Usuń
  25. Ale nam smaka narobiłaś :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Ahh, to wszystko wygląda wspaniale! Chcialabym zjeść wszystko ale ten Twój deser zachwyca mnie najbardziej :D


    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne :)
    Zapraszam --> http://nyciak.blogspot.com/
    (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń